quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:50 schreef Kopbal het volgende:
Ga je toch gewoon aan de drugs? Dan is de BOB zijn nog best leuk hoor.
Kneus.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:52 schreef Acinonyx het volgende:
Gewoon gezellig meedrinken, je vrienden zullen toch niet gaan protesteren wanneer je met je zatte kop achter het stuur kruipt
Niet altijd dus? HEIDEN!!!!1111quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Ik, als christen zijnde, heb het vaak.
Jezus zat ook keihard aan de wijn jeweetz!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Vooral als je tegen een boom rijd en iedereen dood is. Verder wel terechte klacht, dan zijn de grappen inderdaad niet zo leuk meer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:52 schreef Acinonyx het volgende:
Gewoon gezellig meedrinken, je vrienden zullen toch niet gaan protesteren wanneer je met je zatte kop achter het stuur kruipt
Alsof christenen niet drinken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Dat was heul geen wijn. Aanmaaklimonade jeweetsssquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Jezus zat ook keihard aan de wijn jeweetz!
Inderdaad, het was het bloed dat zou vloeien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat was heul geen wijn. Aanmaaklimonade jeweetsss
Een beetje taxichauffeur en je bent je leven niet meer zekerquote:
Nee.quote:
Jij drinkt helemaal niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Drinken wel, dronken worden (over het algemeen) niet.quote:
Wel, maar nooit veel.quote:
Niets mis mee toch? Ik drink zelden, maar wanneer ik drink worden het er al snel een heleboel. Alcohol is in mijn optiek daardoor echt iets voor de juiste momentenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |