Ook irritant ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:34 schreef Compomotive155 het volgende:
Mensen die voor de zomer massaal willen sporten , en na een mand weer stoppen.
Maar dus wel een maand in de weg lopen
Moeten ze zelf weten, tis hun geldquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:33 schreef DurumDoner het volgende:
Ik irriteer me in de sportschool aan een aantal dingen.
- paupers die enkel borst en armen trainen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:33 schreef DurumDoner het volgende:
Waar ik me aan irriteer in de sportschool:
- mooiboys- geschreeuw
- extreem gekreun
- als ze RnB draaien
- gewichten die bezet zijn
- wie vult hem aan?
Dat zijn 6 klachten in een!
Groeten
Durum
zij sporten tenminste sukkelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:34 schreef Kopbal het volgende:
Vieze behaarde, overdreven zwetende Turken.
Enige kreten kunnen wel, maar een enkele keer hoor je weleens van die opgepompte gasten bij iedere herhaling "AAAAAAAAAAAAAAH, HNGGGGGGGGGG" schreeuwenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
extreem kreunen?
gewoon kreunen mag wel?
Terechtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:33 schreef DurumDoner het volgende:
- mooiboys
- geschreeuw
- extreem gekreun
- als ze RnB draaien
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:07 schreef TheHolyTiamat het volgende:
tokkie wijven met uitpuilend vet + tokkies met kort vlot kapsel 45+ die komen "trainen"
enkel apparatuur bezet houden, om vervolgens van die binnen-dij-been iets oefening te doen die ze op 13 kilo instellennaast elkaar natuurlijk gaan zitten 'klessebessen'want er zijn maar 2 van die dingen en lekker bezet houden die dingen
![]()
of van die mongolen die je gaan staan aanspreken terwijl je hijgend op de loopband aan het hollen bent.
echt, kansloos.
Hee, ik zag toevallig dat je nieuw bentquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:07 schreef TheHolyTiamat het volgende:
tokkie wijven met uitpuilend vet + tokkies met kort vlot kapsel 45+ die komen "trainen"
enkel apparatuur bezet houden, om vervolgens van die binnen-dij-been iets oefening te doen die ze op 13 kilo instellennaast elkaar natuurlijk gaan zitten 'klessebessen'want er zijn maar 2 van die dingen en lekker bezet houden die dingen
![]()
of van die mongolen die je gaan staan aanspreken terwijl je hijgend op de loopband aan het hollen bent.
echt, kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
1 ding zeg ik je ouwequote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:33 schreef DurumDoner het volgende:
- mooiboys
- geschreeuw
- extreem gekreun
- als ze RnB draaien
- wie vult hem aan?
Dat zijn 6 klachten in een!
Groeten
Durum
Waar train jij man, Fitnessclub de Stoma?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:12 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Mensen die zo hard "Trainen" dat ze er van gaan Bouten.![]()
als je spastische darmen hebt blijf dan thuis
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja
Met iemand gaan praten op de loopband, het probleem is je kunt ook nog niet van hem wegrennen !
Nee, voetbal is lekker zinvolquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:01 schreef Muuyad het volgende:
Sportschool in het algemeen is voor paupers. Het is zo doelloos.
Een echte sport zoals Voetbal is veel leuker
JWZ lekker met die oude mannen chillen spangquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daarom ga ik ook niet naar de sportschool maar zwem ik 2x in de week. En daarna lekker sauna pakken
Voetbalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:01 schreef Muuyad het volgende:
Sportschool in het algemeen is voor paupers. Het is zo doelloos.
Een echte sport zoals Voetbal is veel leuker
Hardlopen in de regen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:28 schreef gerartje het volgende:
Koop gewoon een bankje en gewichten voor thuis!
Verhoudingen. Vergroeiingen. Verkeerd. Verdoemd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En wat is er verkeerd aan als je alleen je armen / borst traint?
Ik zie ze vaak, van die gasten die denken er goed gespierd uit te zien maar ondertussen te dunne benen in verhouding hebben. Is gewoon lelijk en uit verhouding.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met rnb draaien in de sportschool
En wat is er verkeerd aan als je alleen je armen / borst traint?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |