Dit nummer hoort gewoon in het Duits. In het Engels zou het waarschijnlijk verkracht klinken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
Had het nou in het engels geweest, had ik het nog misschien wel leuk gevonden.
Die is nog triester ja, die a-muzikale kampers die altijd met elke hit weer meteen een Nederlande versie moeten maken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:46 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb zelfs al een Hollandse versie gehoord.
Huis aan zee inderdaad.
En dan nog verkeerd vertalen ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:46 schreef Biancavia het volgende:
Huis aan zee inderdaad.
Dit is zo'n eeuwige dooddoener.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:49 schreef Burdie het volgende:
@TS: goed nieuws, je kunt de radio ook gewoon uit zetten als dit liedje erop komt.
TS is toch een homofiele pedofiel?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:15 schreef BigKahuna het volgende:
Al moet het natuurlijk wel even gezegd worden dat als er íemand is die niet mag klagen over wat anderen goede muziek vinden, dat het TS wel is.
Miley Cyrus, Hilary Duff etc.Als gozer van in de 20
.
wie zegt dat ik 20 ben?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:15 schreef BigKahuna het volgende:
Al moet het natuurlijk wel even gezegd worden dat als er íemand is die niet mag klagen over wat anderen goede muziek vinden, dat het TS wel is.
Miley Cyrus, Hilary Duff etc.Als gozer van in de 20
.
maar met zoveel mediakanalen voor uw dagelijkse behoefte aan audio nog steeds een waarheid als eenquote:
Seeed !!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:04 schreef Friskist het volgende:
TERECHTE KLACHT!!!!!!
Zo vies dat nummer heEn hij kijkt er ook express vies bij (zie bijv 0:24-0:26)
![]()
Hij zit ook nog eens in een rapgroep
Huis aan meer kon beter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:46 schreef Biancavia het volgende:
Huis aan zee inderdaad.
Lol...gekke Hollanders die niet weten dat "See" meer betekent en "Meer" zeequote:
Dat zei ik toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Lol...gekke Hollanders die niet weten dat "See" meer betekent en "Meer" zee![]()
Meteen heel de Hollandse versie van het liedje verprutstUberhaupt was de hele Hollandse versie al verprutst...
Klacht:
Hollanders die (goede) buitenlandse liedjes verkrachten
Oeh 19, dan neem ik alles terug. Het is helemaal niet gay om als 19-jarige gozer naar Miley Cyrus en Hilary Duff te luisteren en er zelfs een fanpage voor op te richten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |