Gaat om de gelatine die erin zit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:42 schreef Biancavia het volgende:
Zijn de colaflesjes dan halal geslacht ofzo?
Haha gmta.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:42 schreef Biancavia het volgende:
Zijn de colaflesjes dan halal geslacht ofzo?
Als je zo gaat redeneren dan kan je kleding, lijm en weet ik veel wat allemaal ook niet meer gebruiken!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:44 schreef trovey het volgende:
Gelatine in snoep van niet volgens de halal methode geslachte dieren in snoep is een voorbeeld van snoep wat niet halal is (toevallig eens een keer gezien op tv), verder zou ik het zo niet weten waarom snoep niet halal zou zijn.
Geen flauw idee, maar het is bespottelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:43 schreef superworm het volgende:
[..]
Moet zo'n Mars dan ritueel geslacht worden ofzo?
Wat denk je waarom ze dat er op zetten, gewoon om reclame te maken en een beetje populair te doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:44 schreef m0m0 het volgende:
En weet je wat het ergste is, ze hebben het nu razend druk ook nog! Stampvol daarbinnen!
Hier geheel neutraal.quote:
Ik heb het niet bedacht hoor. Geef alleen maar een feit. Heb een tijdje geleden ook op tv gezien dat iemand een halal -lijn wil ontwikkelen met verzorgingsprodukten (shampoo etc), tja blijkbaar een gat in de markt waar nu handige zakenmensen inspringen om geld te verdienen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:46 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren dan kan je kleding, lijm en weet ik veel wat allemaal ook niet meer gebruiken!
Oh, dán.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:57 schreef Triggershot het volgende:
Fawaz - ja die radicale van Den haag die Van Gogh had vervloekt - heeft gelatine Halal verklaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |