Die is misquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, gewoon een ouderwetse, zoals het hoort...
Blijkbaar heb jij hogere verwachtingen van de NLse dames dan ik...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:03 schreef Seam het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Nederlandse meiden dit gaan doen
Zie je het al voor je? Tijdens het uitgaan allemaal van die wenkbrauwloze freaks?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:03 schreef Seam het volgende:
Maar ik ga dan ook om met lekkere smaatjesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij hogere verwachtingen van de NLse dames dan ik...
Vergeet niet hoe die lelijke troela's erbij liepen tijdens bijvoorbeeld de gabberperiode... of de jaren '80.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Tijdens het uitgaan allemaal van die wenkbrauwloze freaks?
Ja en dan in je poging iedere aanwezige ontdoen van zijn/haar wenkbrauwen.quote:
die kan je dan beter wél weer scheren,,,,,, da's minder werkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:33 schreef pisnicht het volgende:
Voor straf blondeer ik mijn schaamhaar.
Bij mijn broer in de klas zat zo'n wijf die haar wenkbrauwen schoor. Nu moet ik erbij zeggen dat het wel zo'n gothic was.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:03 schreef Seam het volgende:
My first thought xDquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja en dan in je poging iedere aanwezige ontdoen van zijn/haar wenkbrauwen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |