Want?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:22 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoi![]()
Ben al 2 uur aan het wachten op dit topic.
Twee wanten is prettiger. Tenminste als je op de Zuidpool zit.quote:
Doe mij maar gewoon handschoenen, anders kan je niet goed gas geven op je sneeuwscooter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Twee wanten is prettiger. Tenminste als je op de Zuidpool zit.
Sneeuwscooters zijn tof. Mits met een toet-toet-toeter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon handschoenen, anders kan je niet goed gas geven op je sneeuwscooter.
Ben op 00:30 naar bed gegaan. Om 4:33 komt mijn vriendin boven met mijn zus(lang verhaal en zielig enzo) waar ik wakker van werd op een van die momenten die je een paar keer per nacht heb. Daar kon ze niet vanaf blijven dus ja.... Daarna valt ze meteen in slaap en begint te snurken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:22 schreef delano.888 het volgende:
Het is weer zaterdag, en ik ben zelf zo gek om vroeg op te staan omdat mijn vader 12,5 jaar getrouwd is, wat is jou reden?
Deze is anders ook wel tofquote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sneeuwscooters zijn tof. Mits met een toet-toet-toeter.
Hahahaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ben op 00:30 naar bed gegaan. Om 4:33 komt mijn vriendin boven met mijn zus(lang verhaal en zielig enzo) waar ik wakker van werd op een van die momenten die je een paar keer per nacht heb. Daar kon ze niet vanaf blijven dus ja.... Daarna valt ze meteen in slaap en begint te snurken.
ik heb er nog niks van gezien, lang leve de laptop bij bedquote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:53 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Goedemorgen , wat een grauwe dag zeg
Draakje!quote:
3 en een halve seconde!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:27 schreef 3nhsCnds het volgende:
Goeiesmogguhs!![]()
![]()
Marijke, Draakje![]()
Ben GVD snotverkouden... zo van de ene op de andere dag... scheitziek word ik ervan...
wat lief dat je het vraagt!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Draakje!![]()
Hoe is het met jou? En met je hond?
[..]
3 en een halve seconde!![]()
Beterschap!
beterschap zou ik dan maar zeggenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:27 schreef 3nhsCnds het volgende:
Goeiesmogguhs!![]()
![]()
Marijke, Draakje![]()
Ben GVD snotverkouden... zo van de ene op de andere dag... scheitziek word ik er van...
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
3 en een halve seconde!![]()
Beterschap!
thxquote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beterschap zou ik dan maar zeggen
Wat fijn!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat lief dat je het vraagt!
Met mij gaat het eigenlijk best goed! En met de hond nog beter!
ze is weer helemaal de oude, niet echt een gedrags verandering, nog steeds lekker enthousiast!
het lijkt wel of ze minder tegen mensen opspringt dus dat is wel beter!
we hebben nu trouwens ook een loge, een duitse dog!
hoest met jou?
Goed! Ik stond de laatste tijd een beetje laat op elke keer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ratel!![]()
Da's een tijdje geleden dat ik je voor het laatst gezien heb, hoe is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed! Ik stond de laatste tijd een beetje laat op elke keer.Vandaar dat ik niet meer in de Goedemorgen Topics kon reageren.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen lieverds![]()
Morgen Chantal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je vandaag naar U2?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nee schat over 2 nachtjes slapenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik sta ook steeds later op, dus ik was soms ook te laat
[..]
Morgen Chantal!![]()
Ga je vandaag naar U2?
Fapmodjequote:
Ik ga het hele weekend U2 luisterenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:07 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Hebben jullie van dat lekkere weer vandaag :S.
Iemand nog leuke plannen voor dit weekend?
Daar kan ik inkomen.. Alvast in de stemming komenquote:Ik ga het hele weekend U2 luisteren
quote:
De stemming zit er al een week of 2 in hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:12 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen.. Alvast in de stemming komen
Veel plezier alvast
Heb je geen medelijden met mijn buren?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nog heeeeel eventjes dus
Veel plezier met de voorpret!
Trevjequote:
Morge Ratelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Marijke, Draculettetje, SuperwormJim
Jouw buren waren toch halve tokkies met schreeuwkinderen? Zo ja, dan heb ik ab-so-luut geen medelijdenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De stemming zit er al een week of 2 in hoor![]()
[..]
Heb je geen medelijden met mijn buren?
Dat zijn Jan Smit fans en nog meer van die NL muziekmeuk. Hebben een hekel aan U2 maar horen al een week niks anders dan U2
Nee geen tokkies hier in de straat hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jouw buren waren toch halve tokkies met schreeuwkinderen? Zo ja, dan heb ik ab-so-luut geen medelijden![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geen tokkies hier in de straat hoor![]()
Mijn directe buren zijn wel aardig en die houden totaal niet van U22 huizen verderop wonen van die gristelijke figuren en die hebben van die schreeuwende kinderen. Dan moet ik mijn muziek zacht doen omdat ze anders die rotjong niet horen gillen.
Neuh ze weten dat ik normaal de muziek niet hard heb of maar 1 of 2 nummers even. Nu is het gewoon een kwestie van mn hele U2 collectie draaienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ah, dat van die schreeuwkinderen had ik dus wel goed onthouden, alleen het is een ander huisIk neem aan dat je directe buren het vast niet erg vinden als je in een voorpret stemming veel U2 draait
![]()
![]()
Ik ga zo de regen maar eens trotseren en ga richting de binnenstad, moet nog wat cadeautjes hebben voor morgen
Je moet ook niet vechten als je gaat stappen hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:55 schreef fullmetal het volgende:
Goedemorgen.
![]()
kutnacht, gisteren neus gebroken, kon niet slapen
Picsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:55 schreef fullmetal het volgende:
Goedemorgen.
![]()
kutnacht, gisteren neus gebroken, kon niet slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
En dat wordt gewaardeerd hoor Rene!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:05 schreef rene90 het volgende:
Eerst mag ik jullie nog een goedenmorgen wensen vijf minuten te laat
Ga je nog wat leuks doen vandaag? Of anderen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat wordt gewaardeerd hoor Rene!
Nope, ik ga het hele weekend U2 luisterenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vandaag? Of anderen?
Nieuwe cd of iets?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, ik ga het hele weekend U2 luisteren
Die ook. Maandag concert hequote:
Juistquote:
Mijn buren zijn 3 dagen eerder teruggekomen van vakantie dus eigen schuld dat ze er nu last van hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, dat ga ik rond september doen. Hele dagen Coldplay luisteren. Jammer dat ik geen directe buren heb dus ik kan er niemand mee irriteren.
Jammer...wees blij. Kan je mooi je muziek lekker hard zetten zonder mensen lastig te vallenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, dat ga ik rond september doen. Hele dagen Coldplay luisteren. Jammer dat ik geen directe buren heb dus ik kan er niemand mee irriteren.
Haha, inderdaad! Moeten ze maar netjes op hun vakantiebestemming blijven!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist![]()
[..]
Mijn buren zijn 3 dagen eerder teruggekomen van vakantie dus eigen schuld dat ze er nu last van hebben
True. Maar als je ze kan irriteren en ze komen aan je deur kloppen of het wat zachter kan, dan kan je zo overdreven blij doen: 'Neeeeheeee, want ik ga naar COLDPLAY!!!!'quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jammer...wees blij. Kan je mooi je muziek lekker hard zetten zonder mensen lastig te vallen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Moeten ze maar netjes op hun vakantiebestemming blijven!
[..]
True. Maar als je ze kan irriteren en ze komen aan je deur kloppen of het wat zachter kan, dan kan je zo overdreven blij doen: 'Neeeeheeee, want ik ga naar COLDPLAY!!!!'
En het rijmt dan ook nog.
Nog nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jojoortje!![]()
Lig je inmiddels al?
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de hyves van de buuv
Geniaal!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de hyves van de buuv
Ik zeg gewoon: NEEEEEHEEEE want ik ga naar U tweeeeeeeeeee![]()
Ik snap 'm blijkbaar niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de hyves van de buuv
Ik zeg gewoon: NEEEEEHEEEE want ik ga naar U tweeeeeeeeeee![]()
Trev kerelquote:
Middag Bart!quote:
Goedemiddag Marijkequote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Middag Bart!![]()
Ik dacht dat jij al met vakantie was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |