Het staat toch in ONZquote:Op zaterdag 18 juli 2009 06:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Leugenaar. Ik ben er ook nog.
Maar die heb ik nu niet. De winkels zijn nog niet open en ik heb enkel margarine in huis.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 06:42 schreef ColtZ40 het volgende:
Dat doe je er zelf maar op.
Niet smeren, gannef. Gewoon popcorn maken en dan een lekkere klont boter over de nog warme popcorn laten smelten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 06:45 schreef ColtZ40 het volgende:
Popcorn smeren lijkt mij best tijdrovend.
Welja maken.. Koop het kant en klaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 06:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet smeren, gannef. Gewoon popcorn maken en dan een lekkere klont boter over de nog warme popcorn laten smelten.
I would if I could. Vroeger, toen ik nog in Peer woonde en wat kennissen op de Amerikaanse basis in Kleine-Brogel had, kon ik van die zakken buttered microwave popcorn krijgen. Maar in Europa snappen ze nog altijd niet hoe lekker dat zoiets is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 06:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welja maken.. Koop het kant en klaar.
Wat een boer niet kent vreet ie niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 06:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
I would if I could. Vroeger, toen ik nog in Peer woonde en wat kennissen op de Amerikaanse basis in Kleine-Brogel had, kon ik van die zakken buttered microwave popcorn krijgen. Maar in Europa snappen ze nog altijd niet hoe lekker dat zoiets is.
Wel met twee woorden spreken hoor!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 06:57 schreef Bomil het volgende:
hoi
hoi hoi?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 06:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wel met twee woorden spreken hoor!
Die heb ik niet. Wel een knopje met Esc. Looks like the ape has escaped...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |