Bekend beestjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:43 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Schattige beestjes, deze is een beetje geshopt en ben benieuwd of iedereen de kleuren nog natuurgetrouw vind overkomen
Dat olifantje, hoe lief!!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:43 schreef Ynske het volgende:
Opbrengst van vandaag in Dierenpark Amersfoort.
[ afbeelding ]
Vind de hele serie erg mooi, en leuk dat je heel veel verschillende diersoorten erop hebt staan. Met name de eerste is er eentje die hier zo aan de muur zou komen!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:13 schreef Marc H het volgende:
Tijdje geleden ben ik naar Blijdorp geweest:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
6.
[ afbeelding ]
7.
[ afbeelding ]
8.
[ afbeelding ]
9.
[ afbeelding ]
10.
[ afbeelding ]
Past ook goed op een shirt.quote:Op zondag 11 april 2010 14:45 schreef Chemiu het volgende:
Met name de eerste is er eentje die hier zo aan de muur zou komen!
Ik pik foto 1, 4 en 8 er even uitquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:13 schreef Marc H het volgende:
Tijdje geleden ben ik naar Blijdorp geweest:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
6.
[ afbeelding ]
7.
[ afbeelding ]
8.
[ afbeelding ]
9.
[ afbeelding ]
10.
[ afbeelding ]
die giraffequote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Ferry_76 het volgende:
Afgelopen Maandag maar weer eens in Burgers' zoo geweest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Canon 7D met 70-300 IS USM.
Die uil is mooi wit, ziet er prima uit.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
1. Zeer mooie foto. Mooi gekaderd.
2. Heb je die geprobeerd naar zw om te zetten?? Lelijke paarse zweem.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:25 schreef Rocksteadyyy het volgende:
Burgers' Zoo
[ [url=http://farm4.static.flickr.com/3281/4553925523_f417e893b5.jpg]afbeelding ][/url]
juist niet. daarom springt ie er juist uit. houden zoquote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef Kamermans het volgende:
@Kim87, je onderwerpen staan heletijd in het midden, wat ik mooier zou vinden is wat meer ruimte aan de kant waar het dier naar toe kijkt.
was laatst in Amersfoort, misschien zijn de kleuren iets te hard,..
[ afbeelding ]
Vind de kleuren juist mooi dromerig overkomen, niet de stereotype dierentuin foto.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef Kamermans het volgende:
@Kim87, je onderwerpen staan heletijd in het midden, wat ik mooier zou vinden is wat meer ruimte aan de kant waar het dier naar toe kijkt.
was laatst in Amersfoort, misschien zijn de kleuren iets te hard,..
[ afbeelding ]
De meeste fotos van mij in dit topic zijn gemaakt met een Canon 100-400L, op een 7D 1.6x crop body.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooie foto's hier mensen. Ik zit wat objectieven te vergelijken om ook dergelijke foto's te kunnen trekken in dierentuinen en in het wild.
Met wat voor zoombereik bekomen jullie zulke mooie close-ups? En om tot een duidelijk beeld te kunnen komen: is dat dan met een fullframe of crop (ivm de effectieve brandpuntsafstand) ?
Ik zit bijvoorbeeld te kijken naar lenzen tot 200 of 300mm (plus extender eventeel?). Is dat een goed bereik of zou ik het nog hoger moeten zoeken?
Op mijn eigen (gecalibreerde) scherm, zie ik het probleem niet. Ik zit nu achter een andere computer, en hier zijn ze ook aan de doffe kant. Vanavond eens mjn scherm kalibreren, en eens opnieuw naar de fotos kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef Netsplitter het volgende:
Zijn mooie foto's qua compositie enzo, maar ik mis kleur.
Het lijkt wel of er een grijzige sluier over heen hangt zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |