Misschien schraapte ze dat kind van de bankquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:46 schreef APK het volgende:
Maar er is blijkbaar remlof en fokslet nieuws?
Zwanger
Blauw past bij jou ging niet opquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:46 schreef APK het volgende:
Maar er is blijkbaar remlof en fokslet nieuws?
Zwanger
Sjesusquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien schraapte ze dat kind van de bank
Wees gewoon es tevreden met wat je hebquote:
Hoi remlof, allright?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:50 schreef remlof het volgende:
tvp
Ja idd, ik kwam hier ook voor de gezelligheidquote:
Nee ik heb zin in snertquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wees gewoon es tevreden met wat je heb![]()
Sentimentele nostalgiefetisjist
Uh jaquote:
Jij en NMNS hadden valide argumenten mbt iets, maar dat was een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja idd, ik kwam hier ook voor de gezelligheid
Ik zou in 1 klap genezen zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb zin in snert [ afbeelding ]
Dat was ik ook welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wees gewoon es tevreden met wat je heb![]()
Sentimentele nostalgiefetisjist
Das kleute want dan gaat het vast een zeer lange nacht wordenquote:
Over peter?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:59 schreef APK het volgende:
[..]
Jij en NMNS hadden valide argumenten mbt iets, maar dat was een tijdje geleden.
Volgens mij is het de buurvrouwquote:
Nou heeft hij eeuwig spijt van dat ffquote:
Is er iemand verwond !!!quote:
Lijkt me sterk, mijn buurvrouw is al 6 jaar doodquote:
Lekker Simpelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, mijn buurvrouw is al 6 jaar dood
Dus als hij weer buurvrouwen gaat stalken neemt hij even een maandbanquote:
Nee die ligt al in de vriezerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus als hij weer buurvrouwen gaat stalken neemt hij even een maandban![]()
Luciano heeft heeft life bewezenquote:
quote:
Welke?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:11 schreef FANN het volgende:
hé remm mag ik die PM openbaar maken.... die is grappig.......![]()
![]()
Re: lulloquote:
Biertje ?quote:
*Biertje geeft maar geen postrechten in MEDquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:15 schreef luciano het volgende:
[..]
Biertje ?
Pst , je bent met mijn postrechten terug te geven vergeten mijn postrechten in DIT topic te activeren
Luus!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:15 schreef luciano het volgende:
[..]
Biertje ?
Pst , je bent met mijn postrechten terug te geven vergeten mijn postrechten in DIT topic te activeren
Twas toch te proberenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:18 schreef remlof het volgende:
[..]
*Biertje geeft maar geen postrechten in MED
Huh ????quote:
Verder nog iets te melden dat ongewijfeld banwaardig is?quote:
Een pm van een admin posten waarin een ban besproken wordtquote:
-laat maar-quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:21 schreef luciano het volgende:
[..]
Kan ik Liesje tijdens de meet een keer proberen ???
Absoluut, no problemo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:21 schreef luciano het volgende:
[..]
Kan ik Liesje tijdens de meet een keer proberen ???
Doe ik niet anders was ik hier nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:21 schreef FANN het volgende:
[..]
vin ik een kutplaat![]()
meer niet
that's all.......
maak je niet druk
was dat die gosert in de sneeuw?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik niet anders was ik hier nietHeb je Luus nou al gezien
neeeeee was wel een geinig filmpiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:25 schreef FANN het volgende:
[..]
was dat die gosert in de sneeuw?
zo ja..... ja dan hep ik hem gesien.......![]()
von er niet zoveel aan eigenlijk
Stoer !!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij min 28 valt er ook erg weinig te zienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:25 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Bij min 28 valt er ook erg weinig te zien![]()
A wise man een humorloze zure admin once said:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:25 schreef luciano het volgende:
[..]
Het is zeker al laat ja .........
Ja maar...... nou weet ik het nog niet
quote:
Naakt valt volgens mij buiten de youtube policy, dus die heb ik ook al gemaild.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Het maakt mij niet meer uit, vrees alleen het ergste voor m'n opvolger
Huh ??quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Het maakt mij niet meer uit, vrees alleen het ergste voor m'n opvolger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat die tekst er steeds overheen zitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Naakt valt volgens mij buiten de youtube policy, dus die heb ik ook al gemaild.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:33 schreef luciano het volgende:
[..]
Huh ??Ik heb niet zoveel gefokt de laatste week , heb ik wat gemist ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:33 schreef luciano het volgende:
[..]
Huh ??Ik heb niet zoveel gefokt de laatste week , heb ik wat gemist ?
Dan heb je 1 cm. gelogen in een ander topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk daar hou ik niet van
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
welke tekst\?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat die tekst er steeds overheen zit
Heeft ie een tattoo op zijn lulquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat die tekst er steeds overheen zit
voel je niks van......quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je 1 cm. gelogen in een ander topicKijk daar hou ik niet van
18 cm als hij in de vriezer heeft gelegen ( vraag maar aan Remlof, die kan dat beamen ) , en 20 cm als hij uitzet met de warmte .quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je 1 cm. gelogen in een ander topicKijk daar hou ik niet van
Je zou een cm in je oog krijgen nou dan piep je wel anders hoorquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou een cm in je oog krijgen nou dan piep je wel anders hoor
Remlof is wel erg op de hoogte van een boelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:37 schreef luciano het volgende:
[..]
18 cm als hij in de vriezer heeft gelegen ( vraag maar aan Remlof, die kan dat beamen ) , en 20 cm als hij uitzet met de warmte .
[ afbeelding ]
Dat lijkt zo, als ie geheel tot zijn recht komt staat wordt het: pas op zwenkgevaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:37 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... er stond ""FOK''
Meer paste er niet op denk ik
Moet je dat niet aan Liesje vragen ? Maar uh wij willen ook wel een oordeel vellen. In wat ??? Dan stemmen we voor of tegenquote:
dan staat er natuurlijk Fokkers verenigd U !!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, als ie geheel tot zijn recht komt staat wordt het: pas op zwenkgevaar
Ja met een beamer kan ik het ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:37 schreef luciano het volgende:
[..]
18 cm als hij in de vriezer heeft gelegen ( vraag maar aan Remlof, die kan dat beamen ) , en 20 cm als hij uitzet met de warmte .
[ afbeelding ]
Trutquote:
Ik ga het lekker tegen bommie zeggenquote:
Ok , ik HEB wat gemist , ik zal me aanpassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
nah........ vin ik niks........quote:
Ik heb gestemd en gewonnen [/china]quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je dat niet aan Liesje vragen ? Maar uh wij willen ook wel een oordeel vellen. In wat ??? Dan stemmen we voor of tegen
Ikvind het primaquote:
Ja laten we het wel gezellig houden, met vette roddels over liesje ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nah........ vin ik niks........
![]()
Doe maar.......
Fokkers verenigd U !!!
dat verbroederd enzo........
Ik leefde nog in het verleden (topic) Tja ouderdomquote:
Liesje is een lieve, spontane, overwelmende, leuke meidquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja laten we het wel gezellig houden, met vette roddels over liesje ofzo
Doeiii dikke lulquote:
Nee joh die heeft Luus zijn piemel gezienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:49 schreef FANN het volgende:
die lul van een APK is hem zeker snel gepeerd.....
eerst mij een ban aansmeren en dan snel wegwezen
Hulp nodig ???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat "iedereen" daar geen zin in heeft. Volwassen zijn bedoel ikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:56 schreef PC eend het volgende:
Maar goed ik denk gewoon dat we als iedereen weer aanwezig is alles een keer als volwassen mensen uit moeten praten
Ik denk van wel, want ze blijven elkaar maar opzoeken hier, dus we houden gewoon allemaal van elkaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 05:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat "iedereen" daar geen zin in heeft.
Dat zou zomaar waar kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 05:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk van wel, want ze blijven elkaar maar opzoeken hier, dus we houden gewoon allemaal van elkaar
Liefquote:
Ja had ook boink verwachtquote:
Strak plan Eendquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:56 schreef PC eend het volgende:
Maar goed ik denk gewoon dat we als iedereen weer aanwezig is alles een keer als volwassen mensen uit moeten praten
Een goedemorgen gewenst smaakmakertjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:32 schreef Talitha het volgende:
Smaakmakers zijn dus eik gewoon mannen met grote ego's die hier hun hanengevechten komen houden. Met wat giechelende chickies erbij voor de aankleding.
Ik mis de humor ervan. Het zal de leeftijd wel zijn.
Nou!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Remlof is wel erg op de hoogte van een boel
Ah, je leest dus wel mee, ook gezelligquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Eind augustus kunnen we communiceren over een gezamenlijk 'onderwerp'.
Maar ik duik weer onder, but don`t worry, onkruid komt vanzelf wel weer ergens bovendrijven.![]()
Aan die knul zijn sig te zien begintie geloof ik weer een ongezonde obsessie erbij te krijgenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, je leest dus wel mee, ook gezellig![]()
Ik vraag me af of dat er wel komt. Tis stiiiiil aan de overkant. . .
Ohw, ik heb er geen moeite mee, maar hij blijft zo hangen in postings die ik een maand geleden heb gedaan... En dan zijn er altijd weer users die erin trappenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:33 schreef Marrije het volgende:
Ik moest ff kijken wat er stond, maar is best grappig toch
ik dacht dat het een reactie was op jouw sigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw, ik heb er geen moeite mee, maar hij blijft zo hangen in postings die ik een maand geleden heb gedaan... En dan zijn er altijd weer users die erin trappen
Same here, en dan eens die fucking groepenkast ophangen en ook nog ergens iets verzinnen voor iemand met een website ofzoquote:
Ah wat lievvvvvvquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat het een reactie was op jouw sig![]()
Boodschappen, die moeten hier ook nog gedaan worden. Maar het lijkt wel of het elk moment kan gaan regenen. Ja, ik ben van suiker
OMG! Ramptoerist-Alertquote:
nee...tis gewoon mn tvp zodat ik dit topic kan terug vinden...ik durf hier nl niets meer te postenquote:
Komta? zijn ze gemeen tegen je?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...tis gewoon mn tvp zodat ik dit topic kan terug vinden...ik durf hier nl niets meer te posten
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here, en dan eens die fucking groepenkast ophangen en ook nog ergens iets verzinnen voor iemand met een website ofzo
Ga ervoor meiske! En je mag best iets posten, iets gemeens enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee.......maar niets....nietssssss weerhoudt mij tot tvpen en meelezen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga ervoor meiske! En je mag best iets posten, iets gemeens enzo
Ja dat wel, braaf meiskequote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
..tis nog vroeg bommie.....en ik was toch heel braaf
Je hebt gelijk, en mogge.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:32 schreef Talitha het volgende:
Smaakmakers zijn dus eik gewoon mannen met grote ego's die hier hun hanengevechten komen houden. Met wat giechelende chickies erbij voor de aankleding.
Ik mis de humor ervan. Het zal de leeftijd wel zijn.
Ha.. u zijt de sjaak?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en mogge.![]()
Wat een KUTweer.
Is ook vragen om moeilijkheden. Tegen verre vrienden roepen: "Nee doe maar bij óns, kunnen we een hapkje aan het strand gaan eten."
tis NMNS maarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat wel, braaf meiske![]()
Maar dan nog! NMNS zei volgens mij nog iets lelijks over je, pak hem!
De sjaak? Neu, het scheelt 300 kilometer rijden dat ze hiér komen. Maar voordat het een wijn-overgoten strand-etentje gaat worden moet er nog wel het één en ander gebeuren aan het zwerk. Het lijkt wel november hier. INEENS. De hele werkweek is het hier lekker geweest uiteraard. Morgen dus weer niet naar de kerk voor straf, dat zal 'm leren, de lul.quote:
Dus eigenlijk zeg je: NMNS is een zwakzinnige clown die mijn beledigingen niet eens verdiend?quote:
Ik zou het etentje IN de kerk houden en de vaat laten staan, immers de vervuiler betaald!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
De sjaak? Neu, het scheelt 300 kilometer rijden dat ze hiér komen. Maar voordat het een wijn-overgoten strand-etentje gaat worden moet er nog wel het één en ander gebeuren aan het zwerk. Het lijkt wel november hier. INEENS. De hele werkweek is het hier lekker geweest uiteraard. Morgen dus weer niet naar de kerk voor straf, dat zal 'm leren, de lul.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je: NMNS is een zwakzinnige clown die mijn beledigingen niet eens verdiend?
Dus eik zeg je: NMNS is zo'n oninteressante eikel, daar ga ik mijn kwalitatief hoogstaande beledigingen niet aan verspillen! ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
...NMNs zal best een goeie gozert zijn....ik heb me niet zo in hem verdiept...dat gebeurt nog weleens he
welke?...of ikbedoel wie??quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:40 schreef versabommie het volgende:
Is die fokslet alweer terug d'r nest in?
Topic van afgelopen achtquote:
Ze heeft dat topic zelf gemaaktquote:
Aangeschoten wild?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...ach aangeschoten....ik ken dat.....
ghehehehehequote:
Dus jij zegt: Alle rlsc mensjes zijn als de dood voor jouw scherpe pen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehehehe....any hoes...ik ga weer ff verder....dan kunnen de vaste bewoners zich hier weer melden...en de TBO deur dicht jassen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus jij zegt: Alle rlsc mensjes zijn als de dood voor jouw scherpe pen?
Dus eik zeg jij: Het is 1 grote volendam-alike kliek?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee.....ze hebben gewoon een hecht clubje......jij ouwe relpik
volendam lijkt me aardig verdeeld these daysquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus eik zeg jij: Het is 1 grote volendam-alike kliek?
Jaaaaaaaaaa! Zullen we met het begin van de bouwvak daar op de dijk op een terrasje gaan zitten.. dat kan nooit goed gaan!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
volendam lijkt me aardig verdeeld these days
met die volendammers...of het feit dat wij volendam kennis laten maken hoe nederland nu echt over hunnie denktquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa! Zullen we met het begin van de bouwvak daar op de dijk op een terrasje gaan zitten.. dat kan nooit goed gaan!
Met die Volendammers... gewoon lekker pilsje erbij achterover op het terras, ik denk dat ze binnen een uur elkaars hersenen inslaanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
met die volendammers...of het feit dat wij volendam kennis laten maken hoe nederland nu echt over hunnie denkt
Zou ik nooit doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat wel, braaf meiske![]()
Maar dan nog! NMNS zei volgens mij nog iets lelijks over je, pak hem!
Als ze dat zou zeggen, dan zou dat getuigen van mensenkennisquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus eik zeg je: NMNS is zo'n oninteressante eikel, daar ga ik mijn kwalitatief hoogstaande beledigingen niet aan verspillen! ?
goed planquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa! Zullen we met het begin van de bouwvak daar op de dijk op een terrasje gaan zitten.. dat kan nooit goed gaan!
Zeg... doe eens omkleden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
goed plan![]()
ik zat er ook al aan te denken om bij Annie langs te gaan
Gisteravond had ik mijj vrijdagavondoutfit aanquote:
Coos overdreef het gisteren iets, maar ik moet toegeven dat hij soms best grappig kan zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:33 schreef Marrije het volgende:
Ik moest ff kijken wat er stond, maar is best grappig toch
Gisteren al die schietpartijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toeschouwer overleden na aanrijding met pliesiemotor in de Tour.
Gatverdamme, wat smakeloos. Kutkrant.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check die foto op de Telegraafsite, lijkt wel alsof haar benen eronderuit zijn gereden.
Yep, het gegeven is al erg genoeg en waarom dan zo'n foto?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat smakeloos. Kutkrant.
ja, dat idee wordt versterkt door de rode broek die ze aan heeft en je ook iets roods verderop in de berm ziet liggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check die foto op de Telegraafsite, lijkt wel alsof haar benen eronderuit zijn gereden.
heeftie al een platte neus?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos overdreef het gisteren iets, maar ik moet toegeven dat hij soms best grappig kan zijn
Alleen kan hij niet zo goed kaatsen, want hij vergeet de bal terug te verwachten.... en dan krijg je hem plat op je neus
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
en doe die domme broek uit![]()
jaja ik ben weg dit is een serieus topic
GÉÉN SLOWCHAT GRAAG !!!!![]()
Zo lief hequote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat smakeloos. Kutkrant.
Niets mis met een (Marco) Polo, maar ik bedoelde de grappige reclame van volkswagenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:02 schreef beequeen het volgende:
Wat leuk om te zien dat jullie geklikt hebben.
Wat is er met po-lo Dees? Bedoel je de auto of Polo van DGK?![]()
Ik kom net uit scheveningen maar je waait uit je jas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
Met dit weer kan Gert trouwens zijn bezoek best meenemen naar een strandtent!![]()
Ah ok, ik zap reclame altijd direct weg. Vandaar de verwarring.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Niets mis met een (Marco) Polo, maar ik bedoelde de grappige reclame van volkswagen![]()
Nee joh, ik voel niet zo diep, dus ik heb er schijt aan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos overdreef het gisteren iets, maar ik moet toegeven dat hij soms best grappig kan zijn
Alleen kan hij niet zo goed kaatsen, want hij vergeet de bal terug te verwachten.... en dan krijg je hem plat op je neus
Oe, heerlijk uitwaaien. Wil ik ook!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kom net uit scheveningen maar je waait uit je jas.
http://www.scheveningenlive.nl/beach1.html
Open er een KLB-topic overquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:25 schreef hondjes het volgende:
wat een kut MSN, ..valt steeds weg,,ik wil mijn kleindochter zien...
oh, isieweer, doei
Als ik nu vertrek dan ben ik er rond middernacht pas.quote:
Koop dan ook eens een opgevoerde ezelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als ik nu vertrek dan ben ik er rond middernacht pas.![]()
Maar ik kom in de herfst wel weer eens wegwaaien.
Zit ook in de planning. Alleen nog leren ezelrijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koop dan ook eens een opgevoerde ezel
Als die klimaatproblemen nu eens een beetje door zouden zetten, dan zou je kunnen zeggen: "Het strand komt naar je toe deze zomer!"quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zit ook in de planning. Alleen nog leren ezelrijden.
Heb ik straks Coos, Gert en Liesje hier voor m'n balkon drijven.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als die klimaatproblemen nu eens een beetje door zouden zetten, dan zou je kunnen zeggen: "Het strand komt naar je toe deze zomer!"
In een kluitjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik straks Coos, Gert en Liesje hier voor m'n balkon drijven.
Gewoon lekker wazig over die gasten heen blijven staren, laat maar drijvenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
En Marrije!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wel!! We doen van die barkrukken aan de andere kant van je balkon en dan komen we bij je aan je bakon hangen en coctails drinken!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vooruit dan. Maar geen gehang aan de balkonrand hè.
Nou dan schijten ze de boel iig niet onderquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vooruit dan. Maar geen gehang aan de balkonrand hè.
Je had hem ook gewoon stiekem kunnen edittenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan schijten ze de boel iig niet onder
Tis met een lange![]()
Zouden meer mensen moeten hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, ik voel niet zo diep, dus ik heb er schijt aan.
Zijn die Hagenezen dan incontinent?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan schijten ze de boel iig niet onder
Tis met een lange![]()
Dan krijg je alsnog commetaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had hem ook gewoon stiekem kunnen editten
Mijn balkon zit wel op twee hoog hè.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel!! We doen van die barkrukken aan de andere kant van je balkon en dan komen we bij je aan je bakon hangen en coctails drinken!
Alles wat fladderd wel jaquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is wel heel platte manier van "diep voelen"quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet![]()
Als je er schijt aan wil krijgen moet je toch juist diep?
Er is er één jaloersquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Den Haag is een weeffoutje van onze Schepper
Oeh dan nemen we van die drijvende stoelen. Of in gouden kooi stijl, drijvende fatboys!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn balkon zit wel op twee hoog hè.
Dacht dat dat Limburg was maar dat trekt dus richting noorden .. Creepyquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Den Haag is een weeffoutje van onze Schepper
Joh kweet niet maar zo te zien laten ze alles lopenquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh kweet niet maar zo te zien laten ze alles lopen
Als je dan net zo staat te springen als nu, ben je snel verzopen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh dan nemen we van die drijvende stoelen. Of in gouden kooi stijl, drijvende fatboys!
Ik hield ook rekening met het balkon van Lithaquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je dan net zo staat te springen als nu, ben je snel verzopen.
Dat balkon zal ze hard nodig hebben, over een jaar of twintig staat DAT deel van het land ook wel onder waterquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hield ook rekening met het balkon van Litha
Ik heb al een luchtbed aangeschaftquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat balkon zal ze hard nodig hebben, over een jaar of twintig staat DAT deel van het land ook wel onder water![]()
![]()
Ja, verbaal incontinentquote:
hmm ik noem dat altijd dat iemand zijn bek aan de schijterij heeft, maar dat is meestal onder onsquote:
Slaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:36 schreef Coos het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)_blijken_genept.html
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:36 schreef Coos het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)_blijken_genept.html
Drop schijnt wel verslavend te zijn.quote:
Wil je wel even helpen hoor, terwijl ik pinda's zit te doppenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:56 schreef Talitha het volgende:
Ik gooi deze nog ff vol denk ik...
Er zal toch nergens een rel zijn waar ze ons niks van verteld hebben hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:54 schreef Talitha het volgende:
Lekker rustig hier. Iedereen ingedommeld zeker?
Doe eens ja. En dan straks een TT zonder slet of snol erin.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je wel even helpen hoor, terwijl ik pinda's zit te doppen
Tuurlijk niet joh. Zonder ons is daar toch niks aan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zal toch nergens een rel zijn waar ze ons niks van verteld hebben he
Nah, dat doe ik bijna nooit, maar we spreken nu af dat jij die nieuwe maakt, dan komt 't goedquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens ja. En dan straks een TT zonder slet of snol erin.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zal toch nergens een rel zijn waar ze ons niks van verteld hebben he
Nu wordt ik toch wel benieuwd naar je TTquote:Op zondag 19 juli 2009 00:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh. Zonder ons is daar toch niks aan.
Moet ik gaan nadenken zeker.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dat doe ik bijna nooit, maar we spreken nu af dat jij die nieuwe maakt, dan komt 't goed
Ik slaap nooit lekker voordat elke neiging naar ook maar elk klein beetje gezelligheid totaal kapot isquote:Op zondag 19 juli 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik zie je echt de hele avond achter die pc zitten. En maar topics met potentie afspeuren
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik slaap nooit lekker voordat elke neiging naar ook maar elk klein beetje gezelligheid totaal kapot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |