alsof zaterdag een heilige uitgaansdag is, ik ga vaker doordeweeks uit dan s'weekendsquote:Op zondag 19 juli 2009 04:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nergens om, ik vraag me gewoon af wat je doe op zaterdagavond. En als je die besteed aan fok dan heb je een kutleven.
[..]
Ik ga liever slapen, maar hij stond nog aan.
Klopt, maar omdat je geen kantoorslaaf bent blijf je thuis zitten? Omdat je donderdags al uit ben geweest?quote:Op zondag 19 juli 2009 04:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
alsof zaterdag een heilige uitgaansdag is, ik ga vaker doordeweeks uit dan s'weekends
niet iedereen is een kantoorslaaf
Die tijd ben ik allang voorbij.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 04:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die tijd ben ik allang voorbij.
/ oma-modus...
Ja dat wel, ik heb ze niet kunnen verleiden...quote:
What is wrong with those people?quote:Op zondag 19 juli 2009 04:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik heb ze niet kunnen verleiden...
zekers en vooral op zaterdagen!quote:Op zondag 19 juli 2009 04:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat je geen kantoorslaaf bent blijf je thuis zitten? Omdat je donderdags al uit ben geweest?
Nee, Mando Diao is niet mijn ding meer.quote:
Iddquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 04:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, Mando Diao is niet mijn ding meer.
Mijn sperma zal je afkoelen.quote:
Dunno, luisterde het vaak, maar werd er leip van, wat een grafherrie. Was het gewoon zat, dat overkomt je.quote:
En of, jij boef.quote:Op zondag 19 juli 2009 04:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja hihi, ik ben ook zo'n rebel soms he![]()
Heb jij geen warm ...quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 04:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij geen warm ...![]()
Nevermind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |