Vierdaagsequote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:10 schreef radio3fmfan het volgende:
goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
dag 1 Nijmeegse Vierdaagse - 21 juli Kristel het krantenmeisje. met de kranten bij Giel Beelen 3fm 101TV
http://krantenmeisjes.hyves.nl
Nope, om 0:45 uur in de trein naar Utrecht gestapt, daar nog een biertje gepakt om om 2:00 uur gaan pittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook vier uur over gedaan om thuis te komen door de files?
Netjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, om 0:45 uur in de trein naar Utrecht gestapt, daar nog een biertje gepakt om om 2:00 uur gaan pitten. Nu lekker dagje door Utrecht slenteren.
Maar Lady Gaga was wel leuk in het echt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, om 0:45 uur in de trein naar Utrecht gestapt, daar nog een biertje gepakt om om 2:00 uur gaan pitten. Nu lekker dagje door Utrecht slenteren.
Yup, beetje raar dat ze ineens kort haar had en een stoppelbaard, maar klonk goedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar Lady Gaga was wel leuk in het echt?
Zwaai even als je door utrecht centrum loopt en je aan de jaarbeurs kant looptquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je iemand tegenkomt half slaperig met een iphone in zijn hand, kan het zo maar roel zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:24 schreef muisje-eliza het volgende:
goodmeunin![]()
straks sjoppen voor mn pa...hijs jarig vandaag... Zat aan Utrecht te denken...lees ik net op twitter dat Roel daar ook rondkeuteld
mij ook niet, maar ze is wel dooiquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dolly Dots hebben mijn nooit langer dan 1 seconde kunnen boeien
Net als duizenden anderen op een dagquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mij ook niet, maar ze is wel dooi
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je iemand tegenkomt half slaperig met een iphone in zijn hand, kan het zo maar roel zijn
Dan nog.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dolly Dots hebben mijn nooit langer dan 1 seconde kunnen boeien
Prachtnummer. Had eigenlijk op Achtung Baby moeten staan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:15 schreef on_air het volgende:
De request wordt een U2tje... Maar welke.
Hold Me Thrill Me Kiss Me Kill Me zou wel leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |