zij ik dat het op is?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef Druktemaker het volgende:
Je gaat niet stappen omdat je teveel geld hebt uitgegeven en koopt vervolgens wel een spel?OK
Nou leek er wel op, waarom begin je anders überhaupt daaroverquote:
Dat is overduidelijk niet het enige.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef JJH het volgende:
Thanks for sharing.
TS in incapabel wat betreft computers.
quote:
Hij ik?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja, episch.
Misschien bedoelde hij wel "hij"
Anders maken we er gewoon een WoW bash topic van.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
12 miljoen hardcore nerds? Kan je een heel land mee vullen, hoe lachen is dat.
Zo gemakkelijk kom jij er niet van afquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Anders maken we er gewoon een WoW bash topic van.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Goofisch het volgende:
TS Heeft dit weekend besloten helemaal niks te doen. Met het idee dat het toch kut weer gaat worden en dat ik vorige weekenden al hevig aan het stappen ben geweest (en met geld heb gesmeten) heb ik besloten in een weekend thuis in me thuisuniform niks te doen.
Dat had ik donderdag al besloten en had ik voor het weekend is een spel gekocht. company of heroes heet het en dat lijkt me wel een intressant spel om uit te spelen.
Daarnaast heb ik een zo,n dikke pc staan waar ik eigenlijk nooit wat mee doe. Ik zit altijd op me laptop![]()
Dus ik wil de boel net installeren.. Alles ging goed. totdat ik het spel opstarten en die vroeg of ik een patch wilde installeren. Ja prima dacht ik dus ik downloaden en installeren.
vervolgens nog een keer vraagt die of ik een patch wil installeren.
Dus ik oke oke doe ik ook wel.
en nog een keer,
en nog een keer.
5 patches en ruim een uur verder kom ik aan bij de laatste patch.
Maakt die patch een foutmelding. iets met corrupte bestanden ofzo. Dus ik het spel opstarten om dan maar zondetr de laatste patch het spel offline te kunnen spelen. Wat toch al me bedoeling was.
Kan dat niet!!je moet de laatste patches hebben anders kan je gewoon niet spelen. ook offline
![]()
Klacht. Klacht. KK spel werkt niet![]()
subklacht: nu moet ik maar gaan fokken![]()
Pff, Counter-Strike.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:18 schreef DavyE het volgende:
[..]
Echte bazen spelen dit spel !
[ afbeelding ]
Wat de god zegt, ik word er ook schijtvervelend van weetje. Tegenwoordig word je met elk spel teleurgesteld omdat het voor 90% van het publiek toegankelijk is gemaakt. Geen enkel spel is nog echt moeilijk kwa nadenken en het maken van keuzes e.d.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:57 schreef Maikuuul het volgende:
Spelletjes spelen :/ tegenwoordig ben ik zo snel verveeld met game spellen.
Behalve poker
Preciesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat de god zegt, ik word er ook schijtvervelend van weetje. Tegenwoordig word je met elk spel teleurgesteld omdat het voor 90% van het publiek toegankelijk is gemaakt. Geen enkel spel is nog echt moeilijk kwa nadenken en het maken van keuzes e.d.
Zo schijt en kots ik op mensen die Morrowind een kut spel vonden, terwijl het juist geniaal was, omdat je in die grote wereld zelf maar moest kijken hoe je dingen ging aanpakken
Klinkt als de echte wereld ouwe !quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo schijt en kots ik op mensen die Morrowind een kut spel vonden, terwijl het juist geniaal was, omdat je in die grote wereld zelf maar moest kijken hoe je dingen ging aanpakken
Call of Duty 4 is anders supervet. En dan heb je nog Blizzard games als Starcraft en Diabloquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Precies
Counter strike 1.3 met bunnyhoppen etc, battlefield 1942 dat vond ik echt meesterlijke games.
Tegenwoordig zijn de games veel mooier maar minder vet
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Goofisch het volgende:
me thuisuniform
me laptop
... totdat ik het spel opstarten....
me bedoeling.
Morrowindquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat de god zegt, ik word er ook schijtvervelend van weetje. Tegenwoordig word je met elk spel teleurgesteld omdat het voor 90% van het publiek toegankelijk is gemaakt. Geen enkel spel is nog echt moeilijk kwa nadenken en het maken van keuzes e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |