abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71086713
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:23 schreef majo76 het volgende:
maar ik ga slapen ,weet nooit of mj vannacht nog langs komt
Truste
pi_71086724
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:24 schreef Gekkenhuis_v het volgende:

[..]

Truste
thnx jij ook ,en de rest ook
pi_71086741
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:20 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ben fan maar ik moest lachen
Geintje moet kunnen toch.Ben iets jonger als hij was en in zijn begin jaren ook fan hoor echt puppy love
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:27:23 #154
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71086742
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:20 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ben fan maar ik moest lachen
Maar meisje toch! Als je fan bent zou je ineens niet meer mogen lachen om relativerende grapjes??
Gewoon blijven lachen alsjeblieft.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71086744
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:24 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Anthony Hopkins is er mee vandoor!
Ik vraag me af of die hersens wel veilig zijn?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:28:58 #156
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71086758
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:27 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of die hersens wel veilig zijn?
Als Anthony Hopkins ermee vandoor is hoef je je dat niet meer af te vragen, want dan zijn die hersens op.
pi_71086768
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:23 schreef majo76 het volgende:
maar ik ga slapen ,weet nooit of mj vannacht nog langs komt
Truste en ach moonwalk je lekker met hem mee slaap lekker
pi_71086774
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:28 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Als Anthony Hopkins ermee vandoor is hoef je je dat niet meer af te vragen, want dan zijn die hersens op.
Ook al 10 jaar dode hersens?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:32:18 #159
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71086786
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:31 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ook al 10 jaar dode hersens?
pi_71086805
Ik voel me nu wel een beetje MJ, want ik kan ook niet slapen terwijl ik dat wel wil
pi_71086816
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:32 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sorry.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:35:16 #162
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71086819
Ik vertelde het om duidelijk te maken dat MJ-FAN zijn niet gelijk staat aan boos worden op niet MJ fans
en ik moest gewoon zo hard lachen dat ik het moest zeggen
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71086820
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:33 schreef wapwip het volgende:
Ik voel me nu wel een beetje MJ, want ik kan ook niet slapen terwijl ik dat wel wil
Misschien moet je dokter Murray een belletje geven, die helpt je wel in slaap
pi_71086836
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:33 schreef wapwip het volgende:
Rubbere hamer wil ook wel eens werken Aan te raden als je niet op naalden hebt
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:38:27 #165
262978 Moonwalk
pi_71086851
wat was dat nou met zijn been ?? wel of geen beet? Ik vind het zelf wel een raar verhaal van die spinnen, hoe komt hij ineens aan spinnen die hem aanvallen. Dit is 1 van de weinige dingen die ik niet geloof van hem. Mocht het wel een spin zijn geweest dan ben ik nieuwsgierig naar welke spin zo een gruwelijke plek veroorzaakt. Mocht het geen spin zijn geweest dan ben ik nieuwsgierig naar welk "spul" zo een gruwelijke plek veroorzaakt. Ik ben hoe dan ook gewoon nieuwsgierig maar volgens mij weet niemand echt hoe dat zat
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71086856
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vertelde het om duidelijk te maken dat MJ-FAN zijn niet gelijk staat aan boos worden op niet MJ fans

Van zijn muziek ben ik nooit liefhebber geweest, wel een interessant fenomeen.
pi_71086916
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:35 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Misschien moet je dokter Murray een belletje geven, die helpt je wel in slaap
Heb gehoord dat hij nooit klachten krijgt van zijn patienten.........................

(omdat ze het niet overleven enzo)
pi_71086926
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:35 schreef Moonwalk het volgende:
en ik moest gewoon zo hard lachen dat ik het moest zeggen
Hoop dat je me niet verkeerd begreep hoor.Vind ook een hoop van zijn muziek heerlijk om te horen maar het echte fan zijn is een beetje gesleten in de jaren.Door dit topic ben ik me weer meer in hem gaan verdiepen en respecteer hem om zijn clib,s en muziek
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:50:13 #169
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71086946
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef Moonwalk het volgende:
wat was dat nou met zijn been ?? wel of geen beet? Ik vind het zelf wel een raar verhaal van die spinnen, hoe komt hij ineens aan spinnen die hem aanvallen. Dit is 1 van de weinige dingen die ik niet geloof van hem. Mocht het wel een spin zijn geweest dan ben ik nieuwsgierig naar welke spin zo een gruwelijke plek veroorzaakt. Mocht het geen spin zijn geweest dan ben ik nieuwsgierig naar welk "spul" zo een gruwelijke plek veroorzaakt. Ik ben hoe dan ook gewoon nieuwsgierig maar volgens mij weet niemand echt hoe dat zat
Sja, die plek op zijn been ziet er necrotisch uit. En dat kan een aantal oorzaken hebben. Het meest voorkomende is een wond die niet geneest, maar waar de huid dus rondom langzaam afsterft als gevolg van slechte doorbloeding (kapotte kleppen in de vaten) in het onderbeen en/of diabetes. Dit soort necrosis komen het meeste voor op die plek waar MJ het ook had, het scheenbeen. Ik weet niet of hij naast alles wat ie al had ook nog diabetes had, heb er nooit iets over gehoord. of gelezen.

Verdere oorzaken zijn infecties, ontstekingen, kanker, de vlees-etende bacterie en vergif door bepaalde spinnen- of slangenbeten.

Aangezien hij zelf zegt dat het een spin was, neem ik dat dan dus ook onmiddellijk aan.

-edit- Nog even gegoogeld, en dit komt eruit op Wiki

De vioolspin (Loxosceles reclusa) is een spin uit de familie vioolspinnen (Sicariidae).
De vioolspin is lichtbruin van kleur en wordt ongeveer 1,5 centimeter lang. De naam is te danken aan de donkere, viool-achtige vlek op het rugschild. Het is een van de giftigste spinnen en is erg berucht in de Verenigde Staten waar de spin voorkomt. Het gif vernietigt weefsels waardoor deze afsterven. Net als de in Nederland en België voorkomende huisspin schuwt de vioolspin de mens niet: de spin duikt regelmatig op in huizen zoals tussen het beddengoed.

[ Bericht 3% gewijzigd door ElizabethR op 18-07-2009 02:56:01 ]
pi_71086971
Mensen ga ook mijn bed opzoeken weltruste voor straks allemaal
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:55:16 #171
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71086975
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:46 schreef bamby het volgende:

[..]

Hoop dat je me niet verkeerd begreep hoor.Vind ook een hoop van zijn muziek heerlijk om te horen maar het echte fan zijn is een beetje gesleten in de jaren.Door dit topic ben ik me weer meer in hem gaan verdiepen en respecteer hem om zijn clib,s en muziek
Je bent in ieder geval wel consequent in je spelfouten, dit is al de 2e keer
Het is clips, niet clib,s

En sorry dat ik het even aanhaal, maar het staat een beetje raar zoals jij het schrijft.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:58:22 #172
262978 Moonwalk
pi_71087000
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:46 schreef bamby het volgende:

[..]

Ik begreep je niet verkeerd hoor Heb me lang niet met hem bezig gehouden en de roddels genegeerd en ook niet opgezocht. Maarja nu toch weer her-ondekt + veel muziek en beeld dat ik nog niet kende :-) en ipv alleen maar naar de deuntjes te luisteren, meedansen en meekrijsen luister ik nu op latere leeftijd veel meer naar de inhoud ( en in alle popmuziek van nu wel iets van MJ terug hoor ) en het feit dat ik wil begrijpen hoe iemand zijn karakter/gedrag/invloed ontstaat ( maar dat heb ik ook bij niet beroemde mensen . Soms denk ik dat ik de verkeerde studie heb gekozen
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:58:45 #173
262978 Moonwalk
pi_71087004
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:54 schreef bamby het volgende:
Mensen ga ook mijn bed opzoeken weltruste voor straks allemaal

truste !!
pi_71087013
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:50 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sja, die plek op zijn been ziet er necrotisch uit. En dat kan een aantal oorzaken hebben. Het meest voorkomende is een wond die niet geneest, maar waar de huid dus rondom langzaam afsterft als gevolg van slechte doorbloeding (kapotte kleppen in de vaten) in het onderbeen en/of diabetes. Dit soort necroses komen het meeste voor op die plek waar MJ het ook had, het scheenbeen. Ik weet niet of hij naast alles wat ie al had ook nog diabetes had, heb er nooit iets over gehoord. of gelezen.

Verdere oorzaken zijn infecties, ontstekingen, kanker, de vlees-etende bacterie en vergif door bepaalde spinnen- of slangenbeten.

Aangezien hij zelf zegt dat het een spin was, neem ik dat dan dus ook onmiddellijk aan.

De vioolspin (Loxosceles reclusa) is een spin uit de familie vioolspinnen (Sicariidae).
De vioolspin is lichtbruin van kleur en wordt ongeveer 1,5 centimeter lang. De naam is te danken aan de donkere, viool-achtige vlek op het rugschild. Het is een van de giftigste spinnen en is erg berucht in de Verenigde Staten waar de spin voorkomt. Het gif vernietigt weefsels waardoor deze afsterven. Net als de in Nederland en België voorkomende huisspin schuwt de vioolspin de mens niet: de spin duikt regelmatig op in huizen zoals tussen het beddengoed.

Klopt van die vioolspin kon zelf even niet op de naam komen.Was verledenweek een programma over op de tv. Zag je een man die door zo,n spin gebeten was
  zaterdag 18 juli 2009 @ 03:02:53 #175
262978 Moonwalk
pi_71087043
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:50 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sja, die plek op zijn been ziet er necrotisch uit. En dat kan een aantal oorzaken hebben. Het meest voorkomende is een wond die niet geneest, maar waar de huid dus rondom langzaam afsterft als gevolg van slechte doorbloeding (kapotte kleppen in de vaten) in het onderbeen en/of diabetes. Dit soort necrosis komen het meeste voor op die plek waar MJ het ook had, het scheenbeen. Ik weet niet of hij naast alles wat ie al had ook nog diabetes had, heb er nooit iets over gehoord. of gelezen.

aawhhh MJ wat eng zeg dat die dingen gewoon in je beddengoed gaan zitten! Thnx voor de opheldering want ik snapte echt niks van dat been
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')