Zeker zeer indrukwekkend dat vind ik van meerdere van zijn videoclib,s groots opgezet. Waar ook wel zijn hang naar pervectie naar voren kwamquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's waar!!
En ik vind de videoclip met al die omvallende bomen, die masai en maori en nog wat andere bevolkingsgroepen, en de olifant nog steeds erg indrukwekkend.
dat is niet ontopicquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
Maar goed weer ontopic. Ze doen wel lang over die 2e autopsie en het begraven inmiddels.
Waarom duurt die autopsie op zijn hersens zo langquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
Maar goed weer ontopic. Ze doen wel lang over die 2e autopsie en het begraven inmiddels.
misschien dat ze meer testen doen,anders ken het nooit zo lang durenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom duurt die autopsie op zijn hersens zo lang
denk dat ze willen kijken wat hij er zelf van denktquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Begraven doen ze toch pas als zijn hersens weer terug gezet zijn?
Vraag me alleen wel af wat ze zo lang met die hersens moeten.
Meer testen denkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:13 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Als ze hem toch zo lang boven de grond laten hadden ze hem net zo goed die 50 concerten op het podium kunnen zetten.
Mogen ze wel uit kijken(geintje) komt hij ze lopend zelf ophalenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:11 schreef majo76 het volgende:
[..]
denk dat ze willen kijken wat hij er zelf van denkt
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:13 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Als ze hem toch zo lang boven de grond laten hadden ze hem net zo goed die 50 concerten op het podium kunnen zetten.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Mogen ze wel uit kijken(geintje) komt hij ze lopend zelf ophalen
Uit de kist natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeker weten dat de fans een ticket zouden kopen voor 'Het concert met de kist maar met Michael zonder zijn hersens maar wel op het podium enzo' .
Ik ben fan maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:11 schreef majo76 het volgende:
[..]
denk dat ze willen kijken wat hij er zelf van denkt
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:19 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Uit de kist natuurlijk.
Met de techniek van tegenwoordig kunnen ze hem nog laten moonwalken ook.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:19 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Uit de kist natuurlijk.
Met de techniek van tegenwoordig kunnen ze hem nog laten moonwalken ook.
Anthony Hopkins is er mee vandoor!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |