Het is idd na aanleiding.quote:
Joh, daar hield ik echt geen rekening meequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:47 schreef TNA het volgende:
Nee, dit lokt geen voorspelbare reacties uit.
Dat blijkt, aangezien je het topic opende.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:49 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Joh, daar hield ik echt geen rekening mee
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat blijkt, aangezien je het topic opende.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef Lamon het volgende:
Wel een terechte klacht denk ik, het gebrek aan lezen zorgt dat mensen ook vaak in herhaling vallen of reageren op posts die helemaal buiten het topic staan.
En mensen die de startdatum van een topic nooit zien zijn ook irritant, bijvoorbeeld in Muziek, waar mensen dan ineens de opmerking maken "Dat album is allang uit!", in een topic van 2 jaar oud...
Waar je ook stapelgek van wordt, is van users die komen melden dat ze de OP te lang vinden en die om een samenvatting vragen. Alsof het een stel debielen zijn niet eens de lagere school hebben afgemaakt. En dan niet eens de samenvatting goed lezenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef Lamon het volgende:
Wel een terechte klacht denk ik, het gebrek aan lezen zorgt dat mensen ook vaak in herhaling vallen of reageren op posts die helemaal buiten het topic staan.
En mensen die de startdatum van een topic nooit zien zijn ook irritant, bijvoorbeeld in Muziek, waar mensen dan ineens de opmerking maken "Dat album is allang uit!", in een topic van 2 jaar oud...
Eens, dat is raar klaagbaakspelletje van domme pubers, erg irritant.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar je ook stapelgek van wordt, is van users die komen melden dat ze de OP te lang vinden en die om een samenvatting vragen. Alsof het een stel debielen zijn niet eens de lagere school hebben afgemaakt. En dan niet eens de samenvatting goed lezen
quote:
Ik gebruikte de verkeerde PI. Nu de juiste.quote:
En dat. FOK! is niet openbaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is zelfs niet JOUW Topic. TS heeft alleen een topic geopend op FOK!. Maar alles wat je op FOK! plaatst wordt automatisch eigendom van FOK!. Dus JOUW topic is eigendom van Danny.
denk ik
Hier ben ik gestopt met lezen....quote:Naar aanleiding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |