Nou, als je het nu al opgeeft..... Het moment is wat ongelukkig gekozen, het is vakantie, er is geen hond en de Uni leeft nu niet. Maar dat komt egt wel in augustus/ septemberquote:Op zondag 19 juli 2009 21:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het topic voorziet niet echt in dringende behoefte inderdaad.
Je usertitel!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, als je het nu al opgeeft..... Het moment is wat ongelukkig gekozen, het is vakantie, er is geen hond en de Uni leeft nu niet. Maar dat komt egt wel in augustus/ september
Jup, ik ga naar de EL CID. Heb jij al dat boekje ontvangen (je toegansbewijs o.i.d.)?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:27 schreef Fingon het volgende:
meldt zich Politicologie, mogelijk rechten erbij over een jaar of meerdere jaartjes
Iedereen gaat naar de El-CID week (wat een naam) iemand al een kamer?
Ik heb wel zo'n dik boekwerk ontvangen ja, maar dat was nog van voor ik me had aangemeld voor de week, atm is m'n postadres afgesloten, dus moet ik telkens bij de buurvrouw vragen of er post is (Geweldig he, m'n moeder vertrouwt met niet als ze weg is terwijl ik nu wel 2 weken alleen ben bij m'n vaderquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jup, ik ga naar de EL CID. Heb jij al dat boekje ontvangen (je toegansbewijs o.i.d.)?
Ook heb ik al een kamer. De tweede keer hospiteren al.
Ik zou het nu alvast maar doen. Over 2 jaar kost het volgen van 2 studies zeer waarschijnlijk duizenden euri per jaar aan collegegeld. Zie het Twee studies topic...quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:27 schreef Fingon het volgende:
meldt zich Politicologie, mogelijk rechten erbij over een jaar of meerdere jaartjes
Ja ja ja!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef phileine_ het volgende:
leidsche studente meldt zich!
rechtenfalert, in september begin k aan psychologie. ben el cid mentor trouwens![]()
oja, per 1 september komen er in mn huis 2 kamers vrij, dus als hier nog kamerzoekenden rondkijken..?
Ik heb via SLS gehospiteerd. Gewoon mailtje sturen en hospiteren maar. Gaat heel makkelijk en snel.quote:
Zit jen u in een verenigingshuis of een gewoon huis?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb via SLS gehospiteerd. Gewoon mailtje sturen en hospiteren maar. Gaat heel makkelijk en snel.
Gewoon huis. Leden van zowel Augustinus als Quintus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:06 schreef Fingon het volgende:
[..]
Zit jen u in een verenigingshuis of een gewoon huis?
Word jij lid van een van die verenigingen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gewoon huis. Leden van zowel Augustinus als Quintus.
Ja. Ja. Worden geregistreerd op je cijferlijst, maar dat heeft op zich verder geen nut dan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:37 schreef Microtechs het volgende:
Mag je eigenlijk vakken buiten je bachelor doen? Mag je dan tentamen doen? Zoja wat gebeurt er met de ects?
ok mooiquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja. Ja. Worden geregistreerd op je cijferlijst, maar dat heeft op zich verder geen nut dan.
Je moet wel even goed kijken hoe je dat precies regelt. Het is strikt genomen op zich niet de bedoeling, dus je moet het dan wel presenteren als dat je een keuzevak gaat doen. Op de website van de studie staat vaak een overzicht van de vakken die je iig als keuzevak kunt doen. Als ie daar bij staat dan kun je het zeker doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |