welk huis zit je?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gewoon huis. Leden van zowel Augustinus als Quintus.
Ah ok, da's wat minder. Dus de keuzevakken > wel tentamen en al het andere alleen aanschuiven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je moet wel even goed kijken hoe je dat precies regelt. Het is strikt genomen op zich niet de bedoeling, dus je moet het dan wel presenteren als dat je een keuzevak gaat doen. Op de website van de studie staat vaak een overzicht van de vakken die je iig als keuzevak kunt doen. Als ie daar bij staat dan kun je het zeker doen.
In sommige gevallen zou je je voor die andere studie in moeten schrijven.
Dus ietsjes minder simpel dan ik eerst meldde helaas.
Welke studie doe je?
Laat ik voor de zekerheid maar even naar het verhaal over keuzevakken van Rechten verwijzen:quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:22 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Ah ok, da's wat minder. Dus de keuzevakken > wel tentamen en al het andere alleen aanschuiven.![]()
Ik begin in september met rechten, maar wil ook de taalvakken van Japans gaan volgen ( hoef er geen papiertje voor te hebben, zou alleen mooi geweest zijn als je wel jezelf kon toetsen) Eigenlijk lijkt mij de hele studie leuk, maar als 2de studie doen lijkt me zwaar
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Laat ik voor de zekerheid maar even naar het verhaal over keuzevakken van Rechten verwijzen:
http://www.law.leidenuniv(...)n.html#mogelijkheden
Maar wat echt bepalend is, is of ze bij het Instituur Japans je willen toelaten... ik kan dat nog niet egt vinden op hun website..
Je kunt je iig hiervoor inschrijven, en dan doe je niet de tentamens enzo
http://www.studiegids.lei(...)kket_japanse_studies
Anyway, alvast wat inspiratie, mss even de studieadviseurs bellen
Cleveringaplaats 1quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:25 schreef snorie het volgende:
Hey,
Ik begin dit jaar ook met studeren in Leiden en wel Nederlandse taal en cultuur.
Gelijk even een lekenvraag: Bij ons programma voor de eerstejaarsdag staat
geen adres of naam van een gebouw maar er staat 1167/003c. Zou iemand mij
kunnen vertellen in welk gebouw ik dan zit?![]()
Alvast bedankt,
snorie
Daarom wilde ik je even testenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef snorie het volgende:
Bedankt:p, maar ik dacht dat 1167 P.N. van Eyckhof 1 was?
Ik zou het ook fout kunnen hebben aangezien ik er nog nooit
ben geweest.
snorie
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
(die eerstejaars hoeven tegenwoordig ook helemaal niets meer zelf te doen![]()
)
IIG niet in de FSW geloof ik :/quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Microtechs het volgende:
Worden in Leiden hoorcolleges opgenomen?
>.< Heb uitgerekend nu een flu
Niet standaard nee... vorig jaar is er bij mij (toen 2ejaars psychologie) één vak op video opgenomen en online gezet. Er waren wel experimenten met andere vakken maar dat was niet goed bevallen geloof ik.quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Microtechs het volgende:
Worden in Leiden hoorcolleges opgenomen?
>.< Heb uitgerekend nu een flu
Je kunt heus wel eens een hoorcollege missen hoor, als er geen verplichte aanwezigheid is..quote:Op zondag 13 september 2009 23:45 schreef Microtechs het volgende:
Ok, jammer. Dan moet ik wel gaan (boek lezen gaat al helemaal niet meer)
Ik zal wel proberen afgezonderd te zitten en een zakdoek voor mijn mondEn nu maar hopen dat niemand ziek van mij wordt.
(Ben eerder door hun ziek geworden, sjeezs wat een gekuch daar:N )
(koortsigheid valt reuze mee, alleen veel niezen)
Heb je geen vrienden die het hoorcollege bijwonen en aantekeningen voor je willen maken en doormailen? Door H1N1 wordt bij ons in ieder geval iedereen met griep verzocht om thuis te blijven en uit te zieken.quote:Op zondag 13 september 2009 23:45 schreef Microtechs het volgende:
Ok, jammer. Dan moet ik wel gaan (boek lezen gaat al helemaal niet meer)
Ik zal wel proberen afgezonderd te zitten en een zakdoek voor mijn mondEn nu maar hopen dat niemand ziek van mij wordt.
(Ben eerder door hun ziek geworden, sjeezs wat een gekuch daar:N )
(koortsigheid valt reuze mee, alleen veel niezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |