Nope!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dank u Sinterklaasje![]()
![]()
![]()
(ben ik de laatste?)
Shit!quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef Fingon het volgende:
Jeuj, net m'n collegekaart gekregen, ben ik de laatste?
quote:
Hier, opera mobile, doet hij het wel gewoon.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef Bravebart het volgende:
Hebben meer mensen problemen met Blackboard op de mobiel te gebruiken? Course list laden gaat nog wel, maar als ik vervolgens op een course klik blijft het scherm wit
Hier nu ook ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Hier, opera mobile, doet hij het wel gewoon.
Hoe kan je nou van oorsprong Leidenaar zijn als je er nog nooit gewoond hebt?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:17 schreef Eva4Evah het volgende:
Leiden
Ben van oorsprong Leidenaar maar heb er nooit gewoond. Maar nu ik de stad heb ontdekt... wát een stad! Fantastisch, ben helemaal verliefd. Ga in september beginnen met politicologie aan de uni, na anderhalf jaar rechten in Utrecht te hebben gedaan - ben net gestopt. Vind Leiden nu al leuker dan Utrechtyeaaah heb echt zo'n zin in mijn studie en om de stad te leren kennen, zou echt morgen willen beginnen!
Ben er geborenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoe kan je nou van oorsprong Leidenaar zijn als je er nog nooit gewoond hebt?
Ik ben in Den Haag geboren maar ik zal echt NOOIT zeggen dat ik van oorsprong Hagenees benquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:12 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ben er geborenwel in de omgeving gewoond (Voorhout), maar toen verkast naar het oosten
Nee maar ieder weldenkend mens zou zich ook schamen om Hagenees te zijn he...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ben in Den Haag geboren maar ik zal echt NOOIT zeggen dat ik van oorsprong Hagenees ben![]()
Leiden daarentegenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:49 schreef Fingon het volgende:
[..]
Nee maar ieder weldenkend mens zou zich ook schamen om Hagenees te zijn he...
Ik iig wel, met dat verschrikkelijke accent daar.
Ik ben gewoon trots op waar ik vandaan kom. Beetje raar van je om mij meteen zo aan te vallen met zo'n onaardige reactie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ben in Den Haag geboren maar ik zal echt NOOIT zeggen dat ik van oorsprong Hagenees ben![]()
Heb ik ook gelezen ja, denk dat ze meer controle en overzicht willen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zien ik nu op Usis dat ze Usis op Studielink gaan aansluiten? Heb ik iets gemist? En waar is het voor nodig dat mijn studievoortgang door Duo bekeken gaat worden??
Heeft er meer mee te maken dat sommige mensen hun identiteit niet ontlenen aan hun geboortestad/provincie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op waar ik vandaan kom. Beetje raar van je om mij meteen zo aan te vallen met zo'n onaardige reactie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |