Je volgt zeker geen Nederlands?quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 08:46 schreef AsianLover het volgende:
Nou het heeft even geduurt maar heb zowaar een collegekaart gekregen![]()
Beetje jammer dat ze me hebben ingeschreven voor een andere studie dan ik volg![]()
Weer op naar plexus dus.
hier ook nog niet... En nu wil ik wel gewoon de allerlaatse zijn ookquote:
Dat zal denk ik zo blijven, volgens mij doet Duo niets meer aan lijkt mequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Volgens Studielink ben ik trouwens nog steeds niet ingeschreven(er staat nog steeds 'inschrijvingsverzoek ingediend'), terwijl ik wel dus al mijn collegekaart en een inschrijvingsbewijs heb.
Belachelijk zegquote:Beste student,
De afgelopen maanden ben je door de afdeling SOZ op de hoogte gehouden van de stand van zaken rondom de inschrijving in het nieuwe systeem uSis. We zijn blij dat we je kunnen melden dat de inschrijvingen voor de meeste studenten zijn afgerond.
Mja, dat vraag ik me ook af. Bij tentamen was het laten zien van je ID ook genoeg, dus ik laat die collegekaart (als ik hem ooit krijg) lekker thuis; scheelt weer pasjes in m'n portemonneequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als het qua systeem zo makkelijk is om zonder collegekaart te studeren, waarom heb je dat ding dan eigenlijk nodig?
Zou ik niet doen.... mag je geen tentamen doen...quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dat vraag ik me ook af. Bij tentamen was het laten zien van je ID ook genoeg, dus ik laat die collegekaart (als ik hem ooit krijg) lekker thuis; scheelt weer pasjes in m'n portemonnee
Vorige week wel gewoon hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.... mag je geen tentamen doen...
Ik kon ook gewoon tentamen doen. Gelukkig maar, het zou wat zijn als je door de achterstand die ZIJ hebben, gedupeerd wordt.quote:
Eigenlijk best raar, want als je je aan kan melden voor het tentamen, betekent dat al dat je ingeschreven bent, dus waarom je dan je collegekaart moet laten zien?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar over 4 maanden niet meer
Ja ik, moet binnenkort maar n's naar plexus toequote:Op woensdag 17 november 2010 12:25 schreef Bravebart het volgende:
Haha, heb ik dat ding net ontvangen een week terug, is m'n portemonnee gestolen, kan ik weer een nieuwe gaan aanvragen
Tot zover de huishoudelijke mededeling
Nog steeds mensen die hem nóg niet hebben?
Ben ik even blij dat ik m nog niet hebquote:Op woensdag 17 november 2010 12:25 schreef Bravebart het volgende:
Haha, heb ik dat ding net ontvangen een week terug, is m'n portemonnee gestolen, kan ik weer een nieuwe gaan aanvragen
quote:Nog steeds mensen die hem nóg niet hebben?
Ik zo gewoon ff die gasten mailen ofzo, ik kreeg binnen een half uur antwoord dat ze een nieuw exemplaar op de post gaan doenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik m nog niet heb![]()
![]()
[..]
dus, wordt een leuk kadootje voor Sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |