Ligt niet aan jouw.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:46 schreef bartos het volgende:
ja klopt ff edit gedaan dat het iets duidelijker.
probleem is er nog steeds.
Ik heb het vooral bij dumpert (geenstijl)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:20 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb er ook last van, als ik een adres in de adresbalk wil intypen loopt ie gewoon compleet vast voor een halve minuut ofzo.
Ik ben inmiddels naar Chrome overgestapt.
Mozilla is Micro$oft niet, dus alle oude releases blijven gewoon beschikbaar, hier.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:35 schreef bartos het volgende:
heb nu de oude 3.5 geīnstalleerd en werkt weer zo als gewoon,
en heeft nog geen update uitgevoerd.
Weet niet of 3.5 nog te downloaden is, had heb nog in pc staan.
Heb zelf geen problemen met de update van 3.5 naar 3.5.1, maar helaas toch het idee dat het allemaal niet zo soepel loopt in 3.5.x.quote:Had gisteravond ook hele tijd dat firefox addons pagina slecht werkte rond 03.00 uur nu werkt hij wel goed.
Zou ook wel raar zijn als ze zeiden dat 2.7 de beste ooit wasquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:34 schreef doppendoosch het volgende:
Van firefox 3.0 zeiden ze: "The best firefox yet" .
Als ik zo de verhalen lees is dat nog steeds zo, al is mij de ellende tot nu toe gelukkig bespaard gebleven.
Nouja, Fx 3.0 was vanaf uitkomen (en zelfs de beta's daarvoor al) toch wel echt geniaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:47 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als ze zeiden dat 2.7 de beste ooit was
Heel raar inderdaad, want er is nooit een versie 2.7 geweest ...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:47 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als ze zeiden dat 2.7 de beste ooit was
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het vooral bij dumpert (geenstijl)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |