Ook bij dit soort berichten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kon een glimlach niet voorkomen toen ik dit las
Dat vind ik echt niet kunnenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:44 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ook bij dit soort berichten?![]()
Nederlandse toeristen overvallen op Spaanse snelwegen
De ANWB waarschuwt Nederlandse toeristen om in de buurt van het Spaanse Valencia niet zomaar onderweg te stoppen voor nep-wegenwachters of reparateurs.
Zeker al vijf Nederlandse families (lees ook het verslag van een familie op deze site van 12-06-07 - 03:22 uur) werden onderweg staande gehouden, nadat ze op technische mankementen aan hun auto waren gewezen. De criminelen zijn gekleed in overalls van de Spaanse reparatiediensten en slaan toe zodra de auto’s stil staan. Vakantiegangers worden beroofd van geld, creditcards, identiteitspapieren en waardevolle spullen.
Afgelopen maand werden al eerder Nederlandse toeristen op Spaanse tolwegen rondom Barcelona overvallen. De bond vreest dat het aantal snelwegberovingen nog zal toenemen. Zij gaat overleg plegen met de Spaanse politie, omdat de situatie dermate gevaarlijk is. Het zomerzeizoen is nog niet eens begonnen, vandaar dat de bond wil dat de Spaanse autoriteiten passende maatregelen nemen.
Het advies is om onderweg niet te stoppen en goed op je hoede te zijn op de Spaanse snelwegen, speciaal rondom Valencia en Barcelona
je rijdt in Zuid Spanje op de bootquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:40 schreef Repeat het volgende:
Helemaal met de auto naar Marokko rijden, daar begin je toch niet aan
Daar staan Nederlanders toch bekend om?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef Repeat het volgende:
Het is overigens in het meerendeel vast fraude, kunnen ze lekker de verzekering oplichten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef Repeat het volgende:
Het is overigens in het meerendeel vast fraude, kunnen ze lekker de verzekering oplichten.
incidentje met 'nederlanders'. nu gaat het om 40 tot meer specifieke gevallenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:46 schreef Deadre het volgende:
[..]
Daar staan Nederlanders toch bekend om?![]()
'Fraude met reisverzekering net zo erg als vreemdgaan'
http://www.telegraaf.nl/b(...)verzekeringen__.html
en dan mogen ze wel ineens gaan piepen. het is gewoon massale oplichting. ze laten hun spullen ruimhartig 'stelen' door hun berberneven. en dan hebben ze natuurlijk ineens heel erg veel cash bij zich op reis. eerlick gespaard.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
De omgekeerde wereld
Incidentje?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
incidentje met 'nederlanders'. nu gaat het om 40 tot meer specifieke gevallen![]()
"ze zijn moe, vallen in slaap en hun auto is leeggehaald..." nu vraagik je!
quote:
1 op de 10 nederlanders.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:55 schreef Deadre het volgende:
[..]
Incidentje?![]()
Nederlanders behoren echter aan de top wat betreft fraude met verzekeringen of in de bouw![]()
Verzekeringsfraude harder aanpakken
Zeker één op de tien Nederlanders geeft aan een keer verzekeringsfraude te hebben gepleegd. In de consumentenmonitor van het Verbond van Verzekeraars staat dat mensen eerder fraude plegen naarmate de verzekeringen duurder worden.
Onder verzekeringsfraude wordt verstaan: het overdrijven van een claim of het verstrekken van onvolledige of onjuiste informatie. Met name consumenten tussen de 35 en 54 jaar oud (58%) zeggen ooit verzekeringsfraude gepleegd te hebben.
Ondanks dat veel mensen wel eens verzekeringsfraude gepleegd hebben, vindt 85 procent van de bevolking dat deze vorm van fraude harder aangepakt moet worden. Een 63 procent is van mening dat fraudeurs uit de verzekering gezet moeten worden waar zij fraude gepleegd hebben
dit mag niet eens, dus eigen schuldquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:23 schreef Deadre het volgende:
Vier personen rijden in een moderne auto. Ze zijn doodmoe, zetten de auto langs de weg, gaan slapen.
Zo ver is het niet hoor, 36 uurtjes. En ja, de route via Barcelona is helemaal gevaarlijk, daar beuken ze je gewoon aan de kant midden in de nacht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:40 schreef Repeat het volgende:
36 uurtjes niet ver zegt iequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo ver is het niet hoor, 36 uurtjes. En ja, de route via Barcelona is helemaal gevaarlijk, daar beuken ze je gewoon aan de kant midden in de nacht.
Waarom niet? Ik ga ook altijd met de auto. Dit jaar voor het eerst met het vliegtuig. Ik moet eerlijk zijn: het beviel perfect. Auto gehuurd daar voor een stabiele 450 euro voor 3 weken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:40 schreef Repeat het volgende:
En nog wel verder. Er zijn fossielen van potten Calvé pindakaas gevonden in de Sahara: dat kan maar van één volk afkomstig zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zelfs oerhollanders rijden met caravan helemaal door naar Agadir.
Kuifje heeft zelfs een heel album aan dit land gewijd. Ook wijlen Willy Vandersteen met de Parel in de Lotusbloem.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef PietjeDuck het volgende:
Mijn leraar is naar Tibet gefietst... geen grap.
Dan zou ik maar oppassen als ik jou was, aangezien je je verkneukeld over het feit dat gezinnen berooft worden.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:36 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Dan zou ik maar oppassen als ik jou was, aangezien je je verkneukeld over het feit dat gezinnen berooft worden.
autootje ziet er geslaagd uit. zie jou alquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ga ook altijd met de auto. Dit jaar voor het eerst met het vliegtuig. Ik moet eerlijk zijn: het beviel perfect. Auto gehuurd daar voor een stabiele 450 euro voor 3 weken.
[ afbeelding ]
Huurauto Bansheeboy²
De Neanderlandersquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En nog wel verder. Er zijn fossielen van potten Calvé pindakaas gevonden in de Sahara: dat kan maar één volk afkomstig zijn.²
En dit kunnen geen Nederkanen (quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En nog wel verder. Er zijn fossielen van potten Calvé pindakaas gevonden in de Sahara: dat kan maar van één volk afkomstig zijn.²
Neen, wij spenden ons geld. Wij eten daar gegrilde vis, tagines, pizza's. Wij rijden geen 3000 km om vervolgens een sneetje pindakaas naar binnen te werken, met mes en vork nog wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dit kunnen geen Nederkanen () geweest zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |