Ik denk dat je er beter 17/7 van kunt maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mannen maken mij meestal meer aan het lachen dan vrouwen. Ze zijn gevatter, technisch beter en hebben vergeleken met het zwakke geslacht een fantastisch ruimtelijk inzicht![]()
![]()
En ik ga 8-8 weg
We doen het hier wel in het gras, dat is inmiddels twee kontjes hoog, want dat grasmaaien van jou is ook weer zo'n lege beloftequote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
of je moet tussen 7 uur 's avonds komen en voór 9 uur smorgens weer pleite......
redden we wel met jouw tempo
maar ik laat geen sporen náquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We doen het hier wel in het gras, dat is inmiddels twee kontjes hoog, want dat grasmaaien van jou is ook weer zo'n lege belofte![]()
volgens mij ben je hem zatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat je er beter 17/7 van kunt maken.
Dat is vandaag, dat red ik nooit meer. Maar ehm, heb je geen zin om mee te gaan als mediator?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat je er beter 17/7 van kunt maken.
Achterlangs ook niet meer?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:40 schreef FANN het volgende:
ik klik niet
nee.......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Achterlangs ook niet meer?
Neuh, ik ben gewend geraakt aan die ouwe brompot. Hij mag nog ff blijven.quote:
Als er eentje is zich niet weg laat jagen en zich niet gek laat maken dan is het Talitha welquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:43 schreef FANN het volgende:
nu heb je Talitha weggejaagd, zie je nou........
Dat klinkt echt ontzettend gezellig, maar toch maar niet. Ik heb niet zoveel met benzinepompen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is vandaag, dat red ik nooit meer. Maar ehm, heb je geen zin om mee te gaan als mediator?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:21 schreef Coos het volgende:
En als ik al iemand mis hier in de SC is het Peter6000![]()
Mooie sig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Eind augustus kunnen we communiceren over een gezamenlijk 'onderwerp'.
[ afbeelding ]
Maar ik duik weer onder, but don`t worry, onkruid komt vanzelf wel weer ergens bovendrijven.![]()
Hè Peter, 6000 groetjes vanaf deze kantquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Eind augustus kunnen we communiceren over een gezamenlijk 'onderwerp'.
Maar ik duik weer onder, but don`t worry, onkruid komt vanzelf wel weer ergens bovendrijven.![]()
Ga voor straf maar eens een tijdje op het stoutbankje zitten.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga voor straf maar eens een tijdje op het stoutbankje zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |