zit je weer bij remmy op schoot?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Vraag me niet hoe, maar ik heb nu een onwijze vlek In (????) mijn beeldscherm omdat er iemand bier knoeide (ok mijn schuld dat wel)
Hoe dat dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Vraag me niet hoe, maar ik heb nu een onwijze vlek In (????) mijn beeldscherm omdat er iemand bier knoeide (ok mijn schuld dat wel)
Ik had m er vanmiddag al eens ingegooid? niet gezien?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
We vinden dus allemaal "i want you" mooi! Wat een band op deze vrijdagavond.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik had m er vanmiddag al eens ingegooid? niet gezien?![]()
En ik niet eens stiekem hoor.Ik hou ook van het stemgeluid van Elvis Costello.
ik had hem wel gezien heur......quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik had m er vanmiddag al eens ingegooid? niet gezien?![]()
En ik niet eens stiekem hoor.Ik hou ook van het stemgeluid van Elvis Costello.
ow....... en jij dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze heeft me ingeruild voor een nieuwe zetel
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze heeft me ingeruild voor een nieuwe zetel
ik heb de t.v. niet aanstaanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:06 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik vind het echt super dat ze Albert Verlinde zo beet hebben genomen.roddelkoning met zijn fillempies..
Ik heb er een met één oortje, en zo multitask ik mij door de avond.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga me straks weer verkleden![]()
Remlof, wil je erover praten?
Nee, ik ga de kroeg inquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga me straks weer verkleden![]()
Remlof, wil je erover praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |