20 incl verzending dan ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:36 schreef Cliffy het volgende::
[..]
Te Koop:
Valkyria Chronicles - 20 excl.
En ik heb eventueel Devil May Cry 4 nog te ruil. Metal GEar Solid is gisteren geruild voor Civilazationquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:03 schreef MelanieA het volgende:
@Harley
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:41 schreef MelanieA het volgende:
Ridge Racer 7
ook hier ¤ 15,- geboden incl vernzending
Of wil je ruilen tegen MGS4 of Devil May Cry 4 ?
Ik kan msch RR7 ruilen tegen Oblivion. Ik wacht het ff af als het niet doorgaat dan mag je m hebben voor 15 incl!!
Heb Ridge Racer geruild tegen Oblivion (hoop wel dat ik hem wél leuk ga vinden..ben benieuwd)quote:En ik heb eventueel Devil May Cry 4 nog te ruil. Metal GEar Solid is gisteren geruild voor Civilazation
Wat vraag je per spel ?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:44 schreef impact010 het volgende:
TK/TR
* UFC Undisputed 2009 (hoef niet weg)
* Sainrs Row 2
Voor die prijs of goedkoper zijn ze ook nieuw te krijgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:43 schreef impact010 het volgende:
[..]
UFC 35 excl
Saints Row 20 excl
Bijde 55 incl
Kijk maar op budgetgaming.nl: UFC goedkoopst in NL 45e (excl), en saints row 23,95 (excl)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:32 schreef yes-yes het volgende:
[..]
Voor die prijs of goedkoper zijn ze ook nieuw te krijgen.
22 inclquote:
heb de steelcase versie liggen. heb je eventueel ruil voer?quote:
als je niks aan de prijs veranderd gaat het overquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:00 schreef impact010 het volgende:
[..]
Kijk maar op budgetgaming.nl: UFC goedkoopst in NL 45e (excl), en saints row 23,95 (excl)
Graag of niet
[..]
22 incl
Interesse in Assassin's Creed?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef Mikeyvdb het volgende:
Ik heb hier Mirror's Edge voor de Playstation 3 te ruil. Ik doe hem weg omdat het niks voor mij is. Graag ruilen tegen een andere PS3-game.
Als we ruilen, stuur ik niet eerst. Ik heb al meerdere succesvolle deals hier gehad en ben te vertrouwen.
Fifa09 15incl.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
Te koop:
- Little Big Planet, Nieuw en Gesealed: ¤ 22,50 incl.
- Call Of Duty World At War: ¤35 incl.
- FIFA 09, UK version: ¤22,50 incl.
- Far Cry 2: ¤22,50 incl.
nee, wel voor ¤20 incl.quote:
Voor hoeveel?quote:
pm verstuurdquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:18 schreef sander_kok het volgende:
Bij interesse AUB reageren via een PM.
Ik heb op dit moment te koop:
The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena ¤15
wel voor de 360, mocht je die ook 1 hebbenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef Kyller het volgende:
Ik ben op zoek naar Internal Sonata, iemand misschien liggen die heb kwijt wil?
Neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:56 schreef SuperFruitig het volgende:
VD, heb je de cam toch apart verkocht?
Nope, die heb ik 2 weken geleden de deur uit gedaan, deed er niks meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wel voor de 360, mocht je die ook 1 hebben
ik heb FC2, wat heb je te ruil?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:50 schreef JorisBit het volgende:
Iemand die Far Cry 2 of Call of Juarez: BiB heeft liggen voor een leuk prijsje?
Ik heb Far Cry 2 te koop, ¤22 incl. VERKOCHT!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:50 schreef JorisBit het volgende:
Iemand die Far Cry 2 of Call of Juarez: BiB heeft liggen voor een leuk prijsje?
Shit!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef M-unit het volgende:
Ik heb Far Cry 2 te koop, ¤21,95 incl.
En dat kost die zelfs nieuw op ZHgaming.com.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef M-unit het volgende:
Zoals hierboven al gezegd wordt.. je haalt hem al nieuw voor die prijs. 19,50 bij Play.com zelfs. Voor 14 inc. neem ik hem over.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef M-unit het volgende:
dude, you don't get the joke?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:07 schreef JorisBit het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd wordt.. je haalt hem al nieuw voor die prijs. 19,50 bij Play.com zelfs. Voor 14 inc. neem ik hem over.
Heej, ik was goedkoper!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik heb Far Cry 2 te koop, ¤22 incl. VERKOCHT!
ik heb infamous wel, maar killzone heb ik al gehad...heb je niks anders te ruil?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:19 schreef Lexie het volgende:
Te ruil aangeboden: Killzone 2
Gezocht: Infamous
Dit is ook echt de enige game waar ik momenteel naar op zoek ben.
Nee, helaas... Of je moet Motorstorm willenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb infamous wel, maar killzone heb ik al gehad...heb je niks anders te ruil?
nope, helaasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, helaas... Of je moet Motorstorm willen.
Geen interesse in FN4 meer. Iemand een ander leuk spel om te ruilen? Motorstorm 2 bijv. tegen MGS?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:14 schreef Slappe_hap het volgende:
Gezocht: Fight night Round 4
Aangeboden: Resistance 2, Resident Evil 5, Metal Gear Solid, Prince of Persia.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:45 schreef Snever het volgende:
[GEZ]
Prototype
COD: World at War
Star Wars: Force Unleashed
Ruilen voor cash
Eventueel te koop/te ruil:
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Ik biedt een tientje voor Far Cry 2quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:18 schreef J.Clarkson het volgende:
Vecht Nacht Ronde 4 in de aanbieding zum ruilen.
Ik zoek ervoor in de plaats:
CoD4 GOTY
CoD5
Prototype
Of kom met iets leuks.
Tevens Far Cry 2 te koop voor weinig. Boekje en kaart nooit uit het doosje geweest.
Game in nieuwstaat.
Op marktplaats is al 15 geboden. Voor 10 gaat ie niet weg sorry.....quote:
echt niet te koop?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:04 schreef mrPanerai het volgende:
Buzz: The Big Quiz (enkel te ruil voor een andere Buzz-quiz) (zonder buzzers)
niemand een honkbalspel in de aanbieding?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef VampiricDemon het volgende:
Omdat ik de volgende spellen heb uitgespeeld bied ik ze te koop en/of te ruil aan:
- Harry Potter en de Halfbloed Prins
- Buzz!: Quiz TV (zonder buzzers)
- LittleBigPlanet
- WWE Legends of WrestleMania
- X-Blades
- The Eye of Judgment (inclusief een heleboel kaarten, zonder camera)
Ik ben nog op zoek naar:
- Tomb Raider
- Ice age 3
- Trivial pursuit
Ruilen heeft de voorkeur
quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:18 schreef J.Clarkson het volgende:
Vecht Nacht Ronde 4 in de aanbieding zum ruilen.
Ik zoek ervoor in de plaats:
CoD4 GOTY
CoD5
Prototype
Of kom met iets leuks.
Tevens Far Cry 2 te koop voor weinig. Boekje en kaart nooit uit het doosje geweest.
Game in nieuwstaat.
Dan moet je wel reageren op me PM!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:48 schreef M-unit het volgende:
ik heb nog steeds de volgende games te ruil:
Te ruil:
Army Of Two
Unreal Tournament
Vin Diesel Wheelman
COD 4 Modern Warfare
Medal of Honor Airborne
Star Wars The Force Unleashed
Assasins Creed
MotoGP '08
Stranglehold
The Darkness
Mercanaries 2 World in Flames
Brothers In Arms Hell's Highway
Haze
LittleBigPlanet
Ratchet & Clank: Tools of destruction
Battlefield Bad Company
Aanbiedingen graag via PM
alle games zijn nog in goede staat en inclusief hoesje.
dan moet je wel reageren op me PM!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:07 schreef Snever het volgende:
[..]
Dan moet je wel reageren op me PM!
Nogmaals 1 verstuurd
saints row ruilen voor iets van mijn lijstje? ^quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:44 schreef impact010 het volgende:
TK.TR
* UFC Undisputed 2009
* WWE SmackDown vs Raw 2009
* Metal Gear Solid 4
* Sainrs Row 2
* MotorStorm: Pacific Rift
* GTA 4
* LittleBigPlanet
* The Elder Scrolls 4: Oblivion
* Juiced 2
quote:
Ik heb re5 al van hem overgenomen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:44 schreef remcheese het volgende:
[..]
Zit hier :
killzone2
mgs4
little big planet
guitar Hero 3 (incl gitaar uiteraard)
Tom clancy endwar
Niet iets voor je tussen om te ruilen?
damn!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:17 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik heb re5 al van hem overgenomen.
Forum Opties | |