Juicyhil ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
Censuur is altijd sneu.
☐ Dominator | ☐ Project Hardcore | ☐ Qlimax | ☐ Raving Nightmarequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lilly Allen___!
Wat een ongelofelijk dom wijf
Haar muziek is nog ergerwaarom censureren ze haar niet helemaal van de TV?
Aldus een hardstyle/hardcore-boer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lilly Allen___!
Wat een ongelofelijk dom wijf
Haar muziek is nog ergerwaarom censureren ze haar niet helemaal van de TV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
☐ Dominator | ☐ Project Hardcore | ☐ Qlimax | ☐ Raving Nightmare
Oh, the irony.
Halp!!`1!EINZ Ik wordt belachelijk gemaakt door 2 mensen die lilly allen boven mijn muzieksmaak prefererenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aldus een hardstyle/hardcore-boer.![]()
Lilly Allen.
Kun je nagaan hoe belabberd je muzieksmaak is als ik zelfs dat gedrocht van een Lily Allen boven het plaatsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Halp!!`1!EINZ Ik wordt belachelijk gemaakt door 2 mensen die lilly allen boven mijn muzieksmaak prefereren![]()
_________!
Prutsers in dit topic
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Halp!!`1!EINZ Ik wordt belachelijk gemaakt door 2 mensen die lilly allen boven mijn muzieksmaak prefereren![]()
_________!
Prutsers in dit topic
Inderdaad, die conclusie komt hard aan bij mijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe belabberd je muzieksmaak is als ik zelfs dat gedrocht van een Lily Allen boven het plaats
quote:
Hardstyle staat idd bekend om de diepgaande teksten en achterliggende betekenissen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Die liedjes van haar gaan nergens over
Precies. De belangrijke boodschap tijdens een avondje Qlimax is veel intelligenter.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Inderdaad, die conclusie komt hard aan bij mij!!!
Die liedjes van haar gaan nergens over en ze heeft een veel te hoog attentionwhore gehalte
[..]![]()
Ik gebruik wel woorden, maar je ziet dat ze nergens op slaan. Net als hardstyle.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Precies. De belangrijke boodschap tijdens een avondje Qlimax is veel intelligenter.
Dat ontken ik niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Inderdaad, die conclusie komt hard aan bij mij!!!
Die liedjes van haar gaan nergens over en ze heeft een veel te hoog attentionwhore gehalte
Laten we ons nu naar een ander topic verplaatsen om onze deskundige mening dáár te verkondigen. Hier lijkt ons werk wel klaar te zijn.quote:
hoi leannequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:46 schreef Leanne het volgende:
ach, het is toch een rotnummer
antiklacht: Juicy
En waarom kan muziek met diepgang je niet uit je dagelijkse sleur halen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die het verschil niet zien tussen muziek die je uit je dagelijkse sleur haalt en muziek wat je luistert voor de diepgang___!
Omdat het meestal gaat over alledaagse dingenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
En waarom kan muziek met diepgang je niet uit je dagelijkse sleur halen?
Uiteindelijk is het een harde variant op trance-muziek en dat wordt door een veel groter publiek wel geaccepteerdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:29 schreef Biels het volgende:
Ja, een repetetieve bass en veel herhalende stukken is inderdaad iets waardoor je úit de sleur komt.
Onzin.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat het meestal gaat over alledaagse dingen
Trance is nou ook niet bepaald de bron van innovatie in muziekland, he. Het klinkt gewoon beter dan hardstyle.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat het meestal gaat over alledaagse dingen
[..]
Uiteindelijk is het een harde variant op trance-muziek en dat wordt door een veel groter publiek wel geaccepteerd
Maar ik reageer rond half 11 weer, want iiCk m0eT WerK3n!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:44 schreef Desunoto het volgende:
What the fuck. Alle muziek haalt je uit de dagelijkse sleur hoor. Maakt niet uit of het trance, metal of pop is. Tenzij je elke dag exact hetzelfde luistert natuurlijk.
Groupie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:59 schreef Samsonneke het volgende:
Oh en, sommige liedjes van Lily Allen hebben wel degelijk een boodschap of diepgang. "Fuck You" misschien niet, maar songs als "Everyone's at it" of "Him" echt wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |