Je geboorte.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:17 schreef Babshoewab het volgende:
vertel mij dan waar ik fout zit slimmeriken?
De druk gaat niet recht naar beneden, de druk gaat alle kanten op.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:17 schreef Babshoewab het volgende:
zit niet te zeiken, randdebiel. je komt met een flut argument en dan wil je dat we iets van je gaan bestellen of op je website komen kijken. dit ruikt naar spam.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:17 schreef Babshoewab het volgende:
Och deze is net een stap erger.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef Joachim het volgende:
Dit moet wel het meest waardeloze argument ooit zijn voor het bestaan van God
quote:Het is een superboek geworden. Geef het aan Uw kinderen en zij zullen het U uitleggen. Dus eigenlijk is mijn boek zo gemakkelijk als een kinderboek geworden.
oooow. dus de kinderen moeten het uitleggen, de volwassenen zijn daar te dom voor? Ik denk eerder dat de kinderen nog niet ver genoeg kunnen redeneren om dit af te doen als bullshit, maar de ouders wel.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:19 schreef _Led_ het volgende:
De druk gaat niet recht naar beneden, de druk gaat alle kanten op.
Kinderen zijn nog niet verpest door de natuurwetten, die staan dichter bij de wonderen van God.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
oooow. dus de kinderen moeten het uitleggen, de volwassenen zijn daar te dom voor? Ik denk eerder dat de kinderen nog niet ver genoeg kunnen redeneren om dit af te doen als bullshit, maar de ouders wel.
Even voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:10 schreef Babshoewab het volgende:
Lees het geheel het leuke komt tegen het einde. Water bestaat uit moleculen. Ieder watermolecuul is op het andere gestapeld. Ze liggen op elkaar zegt de wetenschap. Leg daar een tankertje op van een tonnetje of 333. Dan zouden theoretisch de bovenste watermoleculen met 333 ton naar beneden worden gedrukt. die drukken op de laag moleculen die eronder liggen en die weer op de laag die eronder ligt etc. totdat de bodem wordt bereikt en zal de bodem het gewicht van de tanker remmen en dragen.
Waarom moet de bodem het gewicht dragen? Maak knikkers ter grootte van het watermolecuul. Stapel ze opeen, zoals de watermoleculen opeen gestapeld zijn. Leg daar een tanker op en het gewicht zal de bodem bereiken. Dat kunnen we experimenteel maken met echte knikkers en een gewicht. Het gewicht zal tot de bodem waar te nemen zijn.
Probeer eens onder de tanker door te zwemmen als alle watermoleculen tegen elkaar geperst zijn door de 333 ton. Kan toch niet zegt de logica. Kan toch alleen als de wereld niet echt is, maar kan wel als de wereld een gedachte van God is, want in een gedachte of fantasie kan alles en hoeft niet alles logisch te zijn.
Ik bewijs een leven na de dood. Bestel gratis mijn Ebook. Lees mijn website waar mijn Ebook te verkrijgen is. [url]spamlink[/url]. Mijn dank voor Uw aandacht.
Met vriendelijke groet.
Babshoewab.
Oeh,quote:
Gast, water is toch geen grote hoeveelheid knikkersquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:28 schreef Babshoewab het volgende:
De druk zal zich verspreiden, maar in een zee vol met knikkers ter grootte van de watermoleculen zal de bodem het meeste gewicht moeten opvangen. Doe het experiment maar met grotere knikkers de uitkomst zal de waarheid voorspellen.
Inderdaad. Ga jij ze kleien?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:30 schreef -skippybal- het volgende:
Had dan iets leuks gedaan, zoals zeer compacte bolletjes poep met een kern van negerzaad
Mag Godje voor mij doen. Mijn lever is al te erg naar de klote.quote:
Eeh...een mes snijdt hout, jouw post niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:33 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, een gewicht zinkt, een boot niet, misschien zit daar de kneep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |