No probquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:55 schreef feelsgoodman het volgende:
Ok man. Bedankt voor dit topic.
Nee mijn band blaast. 140dB Puur gitaar geweld.quote:
Die moeten echt dood.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:00 schreef Yi-Long het volgende:
Van dat soort verwende etters dat langskomt op MTV, met hun Sweet 16 party!?
Als je er mee gaat patsen, sla je een flater. Kan ik ook zeggen, moet je eens kijken naar mijn vette Boeing 737 als ik met KLM vlieg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef Grimmbeard het volgende:
Als je de auto in de prak kan rijden of kan zwemmen in het zwembad mag je toch best zeggen dat het van jouw is. Als jij een zwembad koopt voor thuis is ie alleen van jouw en niet van heel je gezin? Zij lenen het water alleen als ze gaan zwemmen ofzo?
Jaloezie?quote:
Ja oke maar over dat zwembad, als ik iemand uitnodig om in de tuin te komen chillen zeg ik ook "Kom je bij mij in de tuin chillen?" en niet "Kom je chillen in de tuin van mijn ouders?". Wel triest is inderdaad van die mensen die nog nooit een euri verdiend hebben, altijd de nieuwste dure dingen hebben en daar ook nog mee gaan patsen, zaten er genoeg van op school bij mij vroegahquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je er mee gaat patsen, sla je een flater. Kan ik ook zeggen, moet je eens kijken naar mijn vette Boeing 737 als ik met KLM vlieg.
Dan heb je het tenminste nog een kléin beetje verdiend.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef mstx het volgende:
Patsen met andermans spullen.Dat geldt overigens ook voor mensen met een leaseauto.
inclusief jijzelf?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die geen zwembad van min. 20.000 liter hebben
Sloebers![]()
Dat ligt een klein beetje anders, maar goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef mstx het volgende:
Patsen met andermans spullen.Dat geldt overigens ook voor mensen met een leaseauto.
Nee, die sloot achter je huis is niet van jou.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die geen zwembad van min. 20.000 liter hebben
Sloebers![]()
*zucht* *hele diepe zucht*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Alleen mijn jacuzzi in mijn slaapkamer bevat al deze hoeveelheid literts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |