MN BIER IS OP T, OP !quote:
Ik heb nog wat blikjes Grolsch staan J. Kom maar ff langs!quote:
Dat wel natuurlijkquote:
Nee J. mijn jesters zijn spierwit gebleven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:37 schreef Joene het volgende:
Zijn je jesters eigenlijk een beetje bruin geworden T ?
Ken ik dan gelijk ff naar je gebruinde witte jesters kijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog wat blikjes Grolsch staan J. Kom maar ff langs!
Tuurlijk. En naar mijn half witte en half rooie reet J.!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken ik dan gelijk ff naar je gebruinde witte jesters kijken.
Van het Spanken die rode?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk. En naar mijn half witte en half rooie reet J.!
Van het verbranden J.quote:
Zal ik hem anders ff komen smeren T ? je reet dan he !quote:
Misschien kunnen we er een leuke OP van maken J ?quote:
Dat heeft nu geen nut meer he. Dies al verbrand J.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Zal ik hem anders ff komen smeren T ? je reet dan he !
ik heb de skillz jeweets!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een leuke OP van maken J ?
Een lekker aftersunnetje , Cream ofzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heeft nu geen nut meer he. Dies al verbrand J.
ik pots hem zo ff in je MSN J. Als ik hem heb dan he , die half wit rode kont enzo.quote:
Volgen wij elkaar J ! Niet dat wij wat te melden hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:44 schreef Jarno het volgende:
Twitter me als er een update te melden is anders!
je vergeet je momentje met (w)yppy.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:46 schreef Jarno het volgende:
Mijn twittert zou echt zo gaan:
5:45 opgestaan, moe
9:40 aan het werk, moe
18:00 thuis, eten best moe
22:00zzzzzz
Nou dan niet heur !quote:
Om 21:55 bedoel je?quote:
Daar houd ze niet van J , H dan he , van (w)yppy weet ik het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:51 schreef Jarno het volgende:
Drie minuten voorspel he, zo ban ik dan ook wel weer.
Gelukkig voor jou of voor mij J?quote:
whehehehehequote:
misschien wil zij ook graag 3 minuten voorspel J.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:57 schreef Jarno het volgende:
Zie je wat je doet J je hebt T aan het janken!!
Ja hallo mijn tijd is beperkt hoor!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:58 schreef Joene het volgende:
[..]
misschien wil zij ook graag 3 minuten voorspel J.
Ik doe er niet an, ik spuug er een keer op en klaar.quote:
Een paar keer aan mijn knoppen draaien doet het voor mij al hoor. Hoeft geen tuf bij te komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik doe er niet an, ik spuug er een keer op en klaar.
Ben je dan nog niet Klaar T ? of is die dan nog niet eens vochtig ?quote:
Die middelste of die bovenste 2?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Een paar keer aan mijn knoppen draaien doet het voor mij al hoor. Hoeft geen tuf bij te komen.
Dramatisch J.quote:
Bovenste.quote:
Och binnen een paar seconde kan dat hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je dan nog niet Klaar T ? of is die dan nog niet eens vochtig ?
Koning Nol zou het ook niks vinden J.quote:
WOWquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Bovenste.
[..]
Och binnen een paar seconde kan dat hoor.
Wat vind je van die snelheden J.quote:
Mij een beetje te ver weg J.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:04 schreef Joene het volgende:
Zometeen hier maar ff heen met het meisje
http://www.nachtmarkt-kolhorn.nl/
Broodje beenham score ! ofzo. ipv een wip.
Om mij nat te krijgen niet nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:05 schreef Joene het volgende:
[..]
WOW![]()
, dus bij jou krijg ik geen last van mn nek en polsgewricht ?
Ik doe het er niet voor J!quote:
65 fucking euro in de maand en de eerste de beste randdebiel met een 56k modem haalt nog betere snelhedenquote:
wiens Tieten ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij een beetje te ver weg J.
Dus maar bier en tieten hier.
Ik zou er wat van zeggen J.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:07 schreef Joene het volgende:
[..]
65 fucking euro in de maand en de eerste de beste randdebiel met een 56k modem haalt nog betere snelheden
Mailtje is reeds onderweg J.quote:
Kan ik ook es een flimpje downen J. Zo een deutsche !quote:
Duhquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben er ook weer. Ben nog met de backup bezig op mijn werk. Wel op afstand natuurlijk. Ik ben wel een nerd.
Ja lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |