Vooral billen H. Vooral billenquote:
Ik ben 8-8 bij die andere parade in Rotterdam aanwezig.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:33 schreef Tally het volgende:
En de muziekDe sfeer
Het eten
De mensen
En lekker dansen!
Als in: (Nog) geen mensen aanwezig, of als in: Meubilair door de curator verpatst?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Syl moest vandaag op haar werk verschijnen anders staande voet ontslag. Het duurt ze te lang voordat onze advocaat reageert.
Komt ze vanochtend daar op kantoor aan. Hele kantoor leeg.![]()
FFWD Heineken Dance paradequote:Op maandag 20 juli 2009 09:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben 8-8 bij die andere parade in Rotterdam aanwezig.
Ben ik nog nooit geweest. Mijn moeder ging wel elk jaarquote:
Erg leuk altijd achter zoeen kar aanwandelen.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest. Mijn moeder ging wel elk jaar
Ik zal eens kijken wat ik dit jaar te doen heb op 8-8 en wie ik zo gek kan krijgen om mee te gaanquote:Op maandag 20 juli 2009 09:39 schreef Houzer het volgende:
[..]
Erg leuk altijd achter zoeen kar aanwandelen.
Ben je alweer aan het werk btw?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik dit jaar te doen heb op 8-8 en wie ik zo gek kan krijgen om mee te gaan
Ja vandaag weer voor het eerstquote:
Blijkt dat ze weer op een hele andere locatie zitten nu. Nu moet ze daar heen om 12.00quote:Op maandag 20 juli 2009 09:35 schreef Metatron het volgende:
[..]
Als in: (Nog) geen mensen aanwezig, of als in: Meubilair door de curator verpatst?
Het kan raar lopen innderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Blijkt dat ze weer op een hele andere locatie zitten nu. Nu moet ze daar heen om 12.00
Eerst hadden ze geen werk voor haar en nu moet ze zich weer op haar werk melden.
Vieze spelletjes.
ouwe ze kapt er toch wel mee he eerdaags.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Blijkt dat ze weer op een hele andere locatie zitten nu. Nu moet ze daar heen om 12.00
Eerst hadden ze geen werk voor haar en nu moet ze zich weer op haar werk melden.
Vieze spelletjes.
Bedoel u?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:27 schreef Joene het volgende:
[..]
ouwe ze kapt er toch wel mee he eerdaags.
Dat ze gewoon een andere baan gaat zoeken A.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |