"Mijn homies".quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:46 schreef Houzer het volgende:
Ze vinden de foto te confronterend! Alsof je een strijker in een pak rosbief afsteekt.
Wie is ze?
ehm...
Niet homo's JK, homies!quote:
Waarom moeilijk doen met woorden als je het kunt zeggen met jesters.quote:
Dat zou een hoop oorlogen schelen J.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen met woorden als je het kunt zeggen met jesters.
Aanschouwelijk onderwijs is het beste onderwijs.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:52 schreef Jarno het volgende:
Waarom moeilijk doen met woorden als je het kunt zeggen met jesters.
Ja en dan te bedenken dat meisjes waarmee je vreemd gaat wel speciaal gevonden willen worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meid, je hebt het er maar druk mee.
Jawel er is niemand anders naast mijn huidige vriendin, het meisje van zondag en die chick van de foto's.quote:
Wij houden ook van jouw vriendin hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef Houzer het volgende:
For the record: Ik hou van mijn vriendin, maar ja iedere dag biefstuk word ook saai.
Spannend.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pardon, twee bussies. De auto is al weg.
En wie post het daarna hier zodat degene die niet twitteren uit principe het ook kunnen volgen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:08 schreef Houzer het volgende:
[..]
Spannend.
Wie twittert het op zn twitter?
Dus onze romance betekend meer voor je dan vreemd gaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:11 schreef Jarno het volgende:
Ik heb geen twittert en ga ook niet vreemd.
Nouja, puur platonisch alleen met internethomo's als JK ofzo.
Zodra het kan ontsnappen we naar Vegas en trouwen we, H.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dus onze romance betekend meer voor je dan vreemd gaan
Eh, kut, dit had op m'n Twittert gemoeten dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zodra het kan ontsnappen we naar Vegas en trouwen we, H.
Het kan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zodra het kan ontsnappen we naar Vegas en trouwen we, H.
quote:
En als je erbij vermeld dat het om een platonisch homohuwelijk zou gaan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen H, het homohuwelijk is in Vegas (nog) niet goedgekeurd.
De Amerikanen zijn nogal kieskeurig op dat vlak, J.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:18 schreef Jarno het volgende:
En als je erbij vermeld dat het om een platonisch homohuwelijk zou gaan?
Tof. Nemen we er zo'n omgebouwde ladyboy bij als 'best man'.quote:
Daarna huren we een eiland, waar we de hele dag kunnen snowballen met elkaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tof. Nemen we er zo'n omgebouwde ladyboy bij als 'best man'.
(hebbie 'm? hebbie 'm??! )
Daarom moet je het ook koel houden in elkaars mond.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haha Houzert, in Thailand is het veel te warm voor sneeuw.
Mallerd.
Bedankt weer he J. dat ik dan toch nog een soort van alternatief ben enzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:18 schreef Jarno het volgende:
Ik heb echt nergens zin in gok ik. Beetje bankhangen en met jullie kleppen dan maar!
Alleen daarom blijf je hangen zeker.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:21 schreef Jarno het volgende:
Tsja.
Die jesters in de OP blijven top trouwens. Dat dan weer wel.
ik wil dr ook wel ff aan hangen T.quote:
Zonde wel. Ik heb het hier nog niet gevraagd maar ik gok op een zelfde reactie zo ongeveer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:22 schreef Joene het volgende:
Ze mogen er zijn idd J. ik vroeg net aan H of haar jester ook op fok! mochten maar dat moest ik maar niet proberen ofzo
Dan moet je ff achterhalen van wie ze zijn J.quote:
Ik zit gewoon continue de OP te refreshen. Hoe zielig is dat?quote:
ik wou jullie blij makenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zonde wel. Ik heb het hier nog niet gevraagd maar ik gok op een zelfde reactie zo ongeveer.
van de Ex van H , Tquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet je ff achterhalen van wie ze zijn J.
Fideel. Jammer van de tegenwerking.quote:
in elk geval slecht voor de F5 knop J.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zit gewoon continue de OP te refreshen. Hoe zielig is dat?
Erg zielig J! Alsof ze anders worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zit gewoon continue de OP te refreshen. Hoe zielig is dat?
Die had kleinere tieten toch?quote:
Ja de Nol reactie kwam toch ff bij me naar bovenquote:
Dat dacht ik ook maar dit was ok.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Erg zielig J! Alsof ze anders worden.
[..]
Die had kleinere tieten toch?
Mja. Kweenie of deze tieten dezelfde zijn als van die ene waar ik die foto's van zag maar okequote:
H zegt het.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. Kweenie of deze tieten dezelfde zijn als van die ene waar ik die foto's van zag maar oke
Hoeft ook niet.
ik geloof hem die Hquote:
Dat is nog wel een tikkie triester dan de OP van dit topic 100x refreshen J.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:29 schreef Joene het volgende:
Hoe triest is het als je nu omdat je je verveeld inbelt op het werk en je werkmail gaat zitten lezen ?
Dan doe ik het ff J.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is nog wel een tikkie triester dan de OP van dit topic 100x refreshen J.
Crap, dat OOK nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |