Nee, ze gluren in je rekening om te kijken of IBG geld stort. Zodra ze daar mee stoppen ben je de sjaak. :/quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:45 schreef Salatrel het volgende:
wat een kanslozen daar zeg
hier op mijn werk zit iemand die al 2 jaar fulltime werkt maar nog steeds een studentenrekening heeft.
een inschrijfbewijs van je opleiding was niet gewoon voldoende geweest om je studentenrekening te houden?
Niet volgens iedereen bij de Rabobank hier in de regio. Is verder ook niet zo boeiend, het scheelt je maar 30 euro ofzo. Dat van de CC vind ik veel kwalijker.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:48 schreef Misan het volgende:
gelul, je mag een studentenrekening houden tot je afgestudeerd bent en vanaf je 18e ofzo
In ieder geval lomp en niet klantvriendelijk maar sinds de economie wat slechter gaat zijn ze bij de Rabo niet meer zo tegemoetkomend, helaas.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:50 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Niet volgens iedereen bij de Rabobank hier in de regio. Is verder ook niet zo boeiend, het scheelt je maar 30 euro ofzo. Dat van de CC vind ik veel kwalijker.
En daar zit je probleem. Rabobankfilialen zijn eilandjes, losse franchises als het ware. Waar ze in de ene gemeente heel soepel zijn, zijn ze dat in de andere niet altijd. Daar lijk jij de dupe van te zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:50 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Niet volgens iedereen bij de Rabobank hier in de regio. Is verder ook niet zo boeiend, het scheelt je maar 30 euro ofzo. Dat van de CC vind ik veel kwalijker.
Blijkbaar, maar het is een hele rare regeling. Vooral omdat de CC zo is geregeld ivm backing vanaf IBG, en die heb ik dus nog gewoon.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef Agiath het volgende:
Studentenrekening + studentenCC krijg je als je je stufi op je rekening laat storten, zo werkt het overal, faler.
Ik ben financieel een stuk stabieler dan de meeste non-studenten, vooral in dit economische klimaat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:59 schreef stbabylon het volgende:
Een student met een CC... epic fail dat banken dat überhaupt afgeven.
Ach, studenten pretenderen toch volwassen te zijn? Nou, daar scheidt het kaf zich al van het koren. Je kunt ermee omgaan of niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:59 schreef stbabylon het volgende:
Een student met een CC... epic fail dat banken dat überhaupt afgeven.
Ik ga eerst nog kijken of ik die CC weer kan hervatten, allemaal spullen die ik toch wel asap moet hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:23 schreef Prutzenberg het volgende:
Waarom zit je nog bij die bank? Duidelijk zijn en overstappen naar een andere bank!
Ben wel nieuwsgierig waar je dit op basseerd?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ik ben financieel een stuk stabieler dan de meeste non-studenten, vooral in dit economische klimaat.
Op het feit dat ik een goed betaalde baan heb in een sector die geen last heeft van de recessie en waar arbeidsongeschiktheid bijna niet voorkomt, dat ik onmisbaar ben voor mijn werkgever. dat ik alleenstaand in een afbetaald huis woon zonder gezin, dat ik een flinke spaarrekening heb en daarbij dus nog backing heb van het IBG.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:53 schreef tisauch het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig waar je dit op basseerd?
Ok, daar is geen spelt tussen te krijgen. Btw afbetaald huis = vrij van hypotheek?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:09 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Op het feit dat ik een goed betaalde baan heb in een sector die geen last heeft van de recessie en waar arbeidsongeschiktheid bijna niet voorkomt, dat ik onmisbaar ben voor mijn werkgever. dat ik alleenstaand in een afbetaald huis woon zonder gezin, dat ik een flinke spaarrekening heb en daarbij dus nog backing heb van het IBG.
Jep. Ik ga eens kijken, thnx.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:27 schreef tisauch het volgende:
[..]
Ok, daar is geen spelt tussen te krijgen. Btw afbetaald huis = vrij van hypotheek?
Stel dat je nog geen 33 jaar bent en je hebt HBO-profiel of hoger dan is het Yp-pakket van ABN wel wat voor je: interessante spaarrente en wat kleine voordeeltjes. Banken zijn mijn inziens allemaal 1 pot nat maar dit is wel een aardige keus.
Instake van die rekening is om klanten met tenminste HBO in de watten te leggen omdat die in de regel meer geld opbrengen. ABN is wel erg commercieel. Ga je voor een gesprek dan proberen ze je vanalles te verkopen. FYI.quote:
Nou, dat viel bij mij heel erg mee. Tussendoor een jaartje gewerkt, moest toen weer op gesprek komen. Aangegeven dat ik het jaar daarna weer wilde gaan studeren. Dan was het volgens het bankmeisje geen enkel probleem, kon ik die rekening gewoon houden. Buitengewoon klantonvriendelijk dit. Ik zou een andere bank zoeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:46 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Nee, ze gluren in je rekening om te kijken of IBG geld stort. Zodra ze daar mee stoppen ben je de sjaak. :/
Eh, nee? En sowieso raar dat ik die rekening niet mag houden als student zijnde.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
De Rabobank heerst. Je wist vantevoren toch dat je stufi gestort móét krijgen om je studentenrekening te behouden. Bij mij zijn ze zo vrij geweest om twee maanden vóór mijn eerste stufi storting mij alvast een CC en een nieuwe bankpas te leveren.
Uh, dat hebben ze écht wel gezegd hoor, tenzij ze de regels hebben veranderd nadat je je studentenrekening hebt aangevraagd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:28 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Eh, nee? En sowieso raar dat ik die rekening niet mag houden als student zijnde.
Als je bedoelt dat het in het contract heeft gestaan dat ik acht jaar geleden voor m'n neus keeg, vast wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uh, dat hebben ze écht wel gezegd hoor, tenzij ze de regels hebben veranderd nadat je je studentenrekening hebt aangevraagd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |