abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:40:07 #1
171509 ObviousClone
Adventure is just bad planning
pi_71069442
Grr, wat een leugenachtige vervelende mensen werken daar toch
Ik ging vorige week op mijn gemak naar de vestiging in de buurt om een gesprek te hebben "want ik mocht geen studentenrekening meer hebben". Ik ben nog gewoon student, maar dat was geen excuus...

Wat blijkt, omdat ik geen stufi meer ontvang (nullening) ben ik volgens de Rabo ook geen student meer.
Nouja, prima, whatever. Maak er maar een gewone rekening van, van die 30 euro per jaar extra zal ik echt niet wakker liggen. Helaas bleek dat mijn creditcard dan plotseling ook niet meer geldig is, omdat hij mij was verstrekt toen ik nog student was.
Volgen jullie het nog? Nee ik ook niet. Blijkbaar moest ik nu plotseling loonstrookjes en andere ongein inleveren voordat ik hem weer mocht gebruiken...

Enfin, ik had echt een enorm vriendelijke en beleefde jongeman als contactpersoon, en alles leek goed te gaan; toen ik liet merken dat ik mijn CC toch wel heel vaak gebruik, beloofde hij hem niet te cancellen als ik de week daarop nog even mijn inkomstengegevens zou doorgeven. Geweldig!

Kreeg ik deze week wat mails binnen:

Greetings from Amazon.co.uk, Your credit card payment for the above transaction could not be completed. Valid payment information must be received within 8 days, otherwise your
order will be cancelled.

Steam Purchase - We are unable to complete your recent order under the account OC, as your credit card purchase was declined.

Greetings from Amazon.com, Valid payment information must be received within 8 days, otherwise your order will be cancelled.

Gelukkig gaat de plaatselijke rabo rond lunch alweer op slot, en moest ik dus tot donderdag wachten. Ik bel dus met mijn vertrouwen halfvol de vestiging op om mijn gegevens door te geven.