abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71068111
Godverdetering,

Nu al de tig-ste keer dat me dit gebeurd. Tjappie van de TNT PAKKETSERVICE neemt niet eens de moeite om mijn pakketje fatsoenlijk af te leveren door de zooi te ontladen, aan te bellen en mij die zooi te overhandigen, maar pleurt gewoon zo geruisloos mogelijk een briefje door de brievenbus dat er niemand thuis was en dat ik het dus lekker zelf de volgende werkdag (DAT IS DUS GODVERDOMME MAANDAG) kan komen ophalen.

Klotegasten, dat ze effe lekker hun werk fatsoenlijk doen

TNT
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:06:10 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71068207
Maat van me heeft een zomerbaantje bij TNT en scheurt ook met zo'n bus rond en hanteert dezelfde tactiek . Ja, ik heb 'm al voor klootzak uitgescholden .
Huilen dan.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:06:46 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71068228
Wel terechte klacht:Y .
Huilen dan.
pi_71068431
vorige week:
track&trace geeft aan op aflever route, ik netjes thuis blijven wachten.
busje stopt bij de buren, daarna gaat hij er weer vandoor.
ik: wtf

's avonds komt mijn buurvrouw met een briefje waarop staat dat er niemand aanwezig was, blabla....
maar wel mijn adres op het briefje.

gast met iq van een pinda heeft dus bij mijn buren staan aanbellen met een pakje dat voor mij was.
kon hem een dag later ophalen op het postkantoor.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_71068483
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Godverdetering,

Nu al de tig-ste keer dat me dit gebeurd. Tjappie van de TNT PAKKETSERVICE neemt niet eens de moeite om mijn pakketje fatsoenlijk af te leveren door de zooi te ontladen, aan te bellen en mij die zooi te overhandigen, maar pleurt gewoon zo geruisloos mogelijk een briefje door de brievenbus dat er niemand thuis was en dat ik het dus lekker zelf de volgende werkdag (DAT IS DUS GODVERDOMME MAANDAG) kan komen ophalen.

Klotegasten, dat ze effe lekker hun werk fatsoenlijk doen

TNT
Dan stuur je een klacht naar de klantenservice, zodat de betreffende chauffeur op het matje geroepen kan worden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71068545
Terrechte klacht, kut tnt
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:15:24 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_71068562
een troost voor TS pakket kun je morgen als het goed is ook al ophalen, tenzij je postkantoor op zaterdag gesloten is, dan weer niet
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:16:52 #8
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_71068624
T
N
T

Terechte klacht, stelletje rukberen bij elkaar
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_71068640
Ik stuur regelmatig pakketjes (boeken, jwz) en dat gaat altijd wel goed..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71068692
hier presteerde zon berberaap om op zaterochtend om 8:30 voor de deur te staan (dat ze hun bed al uit zijn om die tijd was al een openbaring voor me)

gelukkig had ik hem tuk door uit het raam te roepen dat ik eraan kwam
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:23:53 #11
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_71068858
Lijkt me stug,..
Schrijven van zo'n briefje neemt normaal gesproken meer tijd in beslag dan aanbellen. Maar ja,.. jouw bel doet het natuurlijk wel goed en je was heel de ochtend thuis en hebt het busje van de chauffeur natuurlijk zien komen én gaan.
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_71068875
"we hebben u gebeld, maar u was niet te bereiken", daar wordt ik ook zo SCHIJTZIEK van. Had dus laatst zo'n kerel van het distributiecentrum aan de lijn en vroeg dus waarom er niet gebeld was, blijkt dat die chaufs alleen prive telefoons bij zich hebben op de rit. Dan kun je toch die telefoontjes laten declareren ofzow wat een gelul zeg!

En waarom altijd overdag, dan werken mensen, wanneer komt er nou eens een pakketdienst die rond 20:00 levert, en gebruikt wordt door internetwinkels?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:24:50 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71068904
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef Peewee het volgende:
Lijkt me stug,..
Schrijven van zo'n briefje neemt normaal gesproken meer tijd in beslag dan aanbellen. Maar ja,.. jouw bel doet het natuurlijk wel goed en je was heel de ochtend thuis en hebt het busje van de chauffeur natuurlijk zien komen én gaan.
Tegenwoordig hebben ze van die standaardbriefjes met een paar invulvakjes.
Huilen dan.
pi_71069031
Terechte klacht! Hetzelfde is hier al zo vaak gebeurd. Ze zijn te beroerd om die auto uit te stappen. Briefje in de bus doen gaat nog nét. Een pakje wat gewoon in de brievenbus past en binnen NL bezorgd moest worden deed er hier laatst acht dagen over. Acht héle dagen!! Moest het verdomme via de noordpool of zo?

Het gaat met TNT alleen maar bergafwaarts.
En ze zeiken maar dat ze zo'n last hebben van andere postbedrijven. Die doen hun werk tenminste!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:30:07 #15
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_71069084
Ze houden op het kantoor een wedstrijd. Wie kan de meeste 'u was niet thuis' briefjes uitdelen in een maand.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
pi_71069117
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef Peewee het volgende:
Lijkt me stug,..
Dude hij heeft 2 kruisjes gezet en zijn naam geschreven, thats it.
Dat is 5 seconden werk.

En ja ik was thuis en ja mijn bel doet. Deze shit gebeurd stelselmatig op mijn adres
pi_71069142
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef De_goegemeente het volgende:
"we hebben u gebeld, maar u was niet te bereiken", daar wordt ik ook zo SCHIJTZIEK van. Had dus laatst zo'n kerel van het distributiecentrum aan de lijn en vroeg dus waarom er niet gebeld was, blijkt dat die chaufs alleen prive telefoons bij zich hebben op de rit. Dan kun je toch die telefoontjes laten declareren ofzow wat een gelul zeg!

En waarom altijd overdag, dan werken mensen, wanneer komt er nou eens een pakketdienst die rond 20:00 levert, en gebruikt wordt door internetwinkels?
Nee, je kunt geen telefoonkosten declareren bij de TNT, bovendien waarom moet jij gebeld worden? Als ze alle klanten moeten bellen...

Die mensen hebben normale werktijden, dus werktijden van 7 / 10- 21.00 uur
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71069321
een chauffeur levert liever een pakket af dan ie m naar het postkantoor moet schrijven of er de volgende werkdag nog een keer mee langs moet, extra werk wat m niets oplevert

dus niet zo huilen en zorgen dat je bel t doet
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:40:51 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71069463
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:36 schreef bacoman het volgende:
een chauffeur levert liever een pakket af dan ie m naar het postkantoor moet schrijven of er de volgende werkdag nog een keer mee langs moet, extra werk wat m niets oplevert

quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
Maat van me heeft een zomerbaantje bij TNT en scheurt ook met zo'n bus rond en hanteert dezelfde tactiek . Ja, ik heb 'm al voor klootzak uitgescholden .
Huilen dan.
pi_71069609
quote:

De chauffeur op mijn route is dan zeker toevallig nét een luie donder. Mag jij uitleggen waarom ze dan keer op keer zo'n rotbriefje in de bus gooien terwijl ik thuis ben en zit te wachten m'n pakje. De bel werkt prima.
Ik hoor deze klacht van veel van mijn vrienden en kennissen. Klacht deponeren bij TNT heeft geen enkel effect.
pi_71069676
De meeste chauffeurs krijgen per uitgereikt pakket betaald vandaar,
pi_71070024
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:47 schreef bacoman het volgende:
De meeste chauffeurs krijgen per uitgereikt pakket betaald vandaar,
Lul niet dwaas

Dat is gewoon uur-loon
pi_71070250
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Lul niet dwaas

Dat is gewoon uur-loon

dwaas je weet niet eens waar je t over hebt, het gros werkt niet eens voor tnt maar voor subcontract bedrijfjes die per stop worden betaald, dus lul niet
pi_71070410
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef SuperFruitig het volgende:

Dat is gewoon uur-loon
Nee hoor.

Alleen de vaste TNT chauffeurs krijgen per uur betaald.
pi_71075247
quote:

Alsof een chauffeur voor één pakket apart naar het postkantoor moet. Een postbode moet dat wèl, maar een chauffeur moet toch zo-goed-als altijd naar het postkantoor. Als je een bus vol pakjes hebt, mag je er wel vanuit gaan dat je met meer dan één pakje blijft zitten.

Je hoort wel vaker zulke klachten over pakketchauffeurs. (al heb ik mazzel dat er bij mij gewoon een goeie chauffeur rondrijdt, die toevallig ook een kennis is)

Gewoon klagen. Eén klacht is niet zo'n enorm drama, maar als er over een chauffeur een hele stroom aan zulke klachten binnenkomt, is het een ander verhaal.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71075447
TS je kunt het pakketje gewoon zaterdag afhalen. Tenzij je postkantoor natuurlijk elke zaterdag gesloten is.
pi_71075619
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Alsof een chauffeur voor één pakket apart naar het postkantoor moet. Een postbode moet dat wèl, maar een chauffeur moet toch zo-goed-als altijd naar het postkantoor. Als je een bus vol pakjes hebt, mag je er wel vanuit gaan dat je met meer dan één pakje blijft zitten.

Je hoort wel vaker zulke klachten over pakketchauffeurs. (al heb ik mazzel dat er bij mij gewoon een goeie chauffeur rondrijdt, die toevallig ook een kennis is)

Gewoon klagen. Eén klacht is niet zo'n enorm drama, maar als er over een chauffeur een hele stroom aan zulke klachten binnenkomt, is het een ander verhaal.
Nee, soms brengen ze ook 1 pakje mee voor het postkantoor.
pi_71076055
Zwaar terechte klacht, kutTNT
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
pi_71078000
Ik heb weinig problemen met TNT de laatste tijd. Puike chauffeurs. Bijvoorbeeld dat ik 's ochtends net even 10 minuten weg was en de bezorger was geweest, briefje in de bus, da's klote maar ik was weg dus niet zeuren.... komt ie tegen het eind van de middag gewoon nog een keer langs ("want ja ik dacht: misschien ben je dan wel thuis, dan heb jij je pakje eerder en als bonus hoef ik het niet terug te zeulen naar het depot"). Prima opgelost dus
pi_71078384
Hier hetzelfde..laatst 2 keer specifiek gezorgd dat ik thuis was en vind ik nog zo'n kutbriefje in de bus
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71078441
Zoveelste klacht over TNT Misschien moet ik maar ontslag nemen.
Noot noot.
pi_71078476
Ik heb er ook gewerkt een paar jaar geleden als vakantiebaantje. Als bezorger zaten er af en toe wel wat pakketjes tussen en die wilde je juist zsm kwijt omdat je het anders een dag later toch zelf weer moest aanbieden. Nu al die pakketjes via die busjes gaan hebben ze er echt schijt aan lijkt het wel.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71081058
zware tijden voor tnt
  woensdag 22 juli 2009 @ 07:04:28 #34
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71204170
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:15 schreef Zipportal het volgende:
TS je kunt het pakketje gewoon zaterdag afhalen. Tenzij je postkantoor natuurlijk elke zaterdag gesloten is.
Eerst volgende werkdag en zaterdag is geen officiële werkdag. Ik had het hier ook nog geprobeerd zaterdag ophalen maar toen was het pakje er nog niet.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_71204263
edit
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:00:34 #36
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_71205002
Ach ja, probleem komt me bekend voor.
Sta je in de douche om half negen 's ochtends en hoor je alleen de brievenbus.
Vervolgens kom je tien minuten later beneden en ligt er een papiertje waarop staat dat je niet thuis was, en ze de volgende dag weer komen.
Volgende dag exact hetzelfde, de brievenbus horen, uit je stoel vliegen en op de deur afstuiven en nog net het TNT busje de hoek om zien rijden.

Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_71205056
TNT laat soms wel te wensen over ben benieuwd of ze op mijn verzoek het pakketje bij de buren afleveren
pi_71205221
Ik woon boven een winkel, das echt ideaal. Daar wordt die shit altijd afgeleverd. Ik mis nooit een pakketje.
pi_71206263
Je boft maar met zo'n service
pi_71206351
Tactiek word hier in Rotterdam maar ook al te vaak toegepast
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:55:29 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_71207621
Ah, het ligt dus niet aan mij
Mijn pakketjes worden structureel niet aan huis bezorgd maar altijd bij de buren. Mijn buurvrouw is ZZP'er en die heeft elke dag wel iets van de pakketdienst, en de TNTbus dropt gewoon alle pakketjes in ons blok automatisch bij haar af. En dan geen briefje in mijn bus doen ook
disclaimer
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:04:23 #42
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71207840
laatst wou ik net weg gaan, loop naar de deur, zie ik zo'n briefje vallen, ik ga snel naar buiten en zeg tegen die pakjes boer: te lui om aan te bellen?

Dit is het gesprek wat volgde:

ermuhm mm de bel deed het niet

- (ik loop nd bel) tring!

ooh das vreemd..

- nee dat is helemaal niet vreemd, je bent gewoon te bedonderd om je werk te doen zoals het hoort

(stil)

- maar geef me mijn pakje nu maar want door klootzakken zoals jij wacht je soms een pakje terwijl je niet eens fatsoenlijk aanbelt en ik de volgende dag mijn pakje zelf kan ophalen terwijl ik juist voor THUIS BEZORGEN had gekozen, maar goed dat zal je wel niet helemaal snappen

(nog steeds stil en pakt schoorvoetend het pakje)

- ja excuses aanvaard hoor

((inmiddels rood en vlugt snel zijn kut busje in)

There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_71208147
Gelukkig rijd er bij mij in de buurt altijd een prima gozer die ook nooit wat bij de buren afleverd. Ook zorgt ie voor mij dat na 1 aflever poging het al bij TNT terecht komt (ik ben nooit voor 6 uur thuis, behalve in het weekend. Dus dat is prima ).
pi_71208641
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef PeZu het volgende:
laatst wou ik net weg gaan, loop naar de deur, zie ik zo'n briefje vallen, ik ga snel naar buiten en zeg tegen die pakjes boer: te lui om aan te bellen?

ooh das vreemd..

- nee dat is helemaal niet vreemd, je bent gewoon te bedonderd om je werk te doen zoals het hoort

(stil)

- maar geef me mijn pakje nu maar want door klootzakken zoals jij wacht je soms een pakje terwijl je niet eens fatsoenlijk aanbelt en ik de volgende dag mijn pakje zelf kan ophalen terwijl ik juist voor THUIS BEZORGEN had gekozen, maar goed dat zal je wel niet helemaal snappen

Stoer
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:33:15 #45
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71208704
het zal vandaag ook wel weer drama zijn aangezien ik een pakje verwacht _!
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:46:07 #46
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71209132
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef PeZu het volgende:

ooh das vreemd..

(stil)

Eigenlijk ging het zo:

PeZu: meneer zou ik alstublieft m'n pakje kunnen krijgen
Postbode: Er staat toch op het briefje dat je het op kunt komen halen lamlul!
PeZu: (zwetend een rood) ok ok ik kom morgen wel langs
Postbode: dat is je geraden ja!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:48:56 #47
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71209237
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef Szura het volgende:

[..]

Eigenlijk ging het zo:

PeZu: meneer zou ik alstublieft m'n pakje kunnen krijgen
Postbode: Er staat toch op het briefje dat je het op kunt komen halen lamlul!
PeZu: (zwetend een rood) ok ok ik kom morgen wel langs
Postbode: dat is je geraden ja!
whahahaha wat een grap hee
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:28:10 #48
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_71210542
Frigging hell, ook lekker, kom je thuis, zijn ze je achtertuin ingelopen en hebben ze een pakket op de tuintafel gezet.
Lekker dat het ook nog eens geregend heeft.
En kom je binnen, licht er een papiertje in de brievenbus dat je niet thuis was en het pakketje bij de buren afgegeven is.

Sinds wanneer is mijn tuintafel een buurman?

Hopen dat het balanceboard wat erin zit nog werkt.
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_71210705
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Stoer
Hij probeert niet stoer te doen maar gewoon die TNT bezorger aanspreken op zijn luiheid en wanprestatie

groot gelijk ik had ook heel erg boos geworden
pi_71210791
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:28 schreef James-Hetfield het volgende:
Frigging hell, ook lekker, kom je thuis, zijn ze je achtertuin ingelopen en hebben ze een pakket op de tuintafel gezet.
Lekker dat het ook nog eens geregend heeft.
En kom je binnen, licht er een papiertje in de brievenbus dat je niet thuis was en het pakketje bij de buren afgegeven is.

Sinds wanneer is mijn tuintafel een buurman?

Hopen dat het balanceboard wat erin zit nog werkt.
Misschien hebben de buren het op je tuintafel gezet.

En balanceboard. Come on.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')