Dan stuur je een klacht naar de klantenservice, zodat de betreffende chauffeur op het matje geroepen kan worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Godverdetering,
Nu al de tig-ste keer dat me dit gebeurd. Tjappie van de TNT PAKKETSERVICEneemt niet eens de moeite om mijn pakketje fatsoenlijk af te leveren door de zooi te ontladen, aan te bellen en mij die zooi te overhandigen, maar pleurt gewoon zo geruisloos mogelijk een briefje door de brievenbus dat er niemand thuis was en dat ik het dus lekker zelf de volgende werkdag (DAT IS DUS GODVERDOMME MAANDAG) kan komen ophalen.
Klotegasten, dat ze effe lekker hun werk fatsoenlijk doen
TNT
Tegenwoordig hebben ze van die standaardbriefjes met een paar invulvakjes.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef Peewee het volgende:
Lijkt me stug,..
Schrijven van zo'n briefje neemt normaal gesproken meer tijd in beslag dan aanbellen. Maar ja,.. jouw bel doet het natuurlijk wel goed en je was heel de ochtend thuis en hebt het busje van de chauffeur natuurlijk zien komen én gaan.
Dude hij heeft 2 kruisjes gezet en zijn naam geschreven, thats it.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef Peewee het volgende:
Lijkt me stug,..
Schrijven van zo'n briefje neemt normaal gesproken meer tijd in beslag dan aanbellen. Maar ja,.. jouw bel doet het natuurlijk wel goed en je was heel de ochtend thuis en hebt het busje van de chauffeur natuurlijk zien komen én gaan.
Nee, je kunt geen telefoonkosten declareren bij de TNT, bovendien waarom moet jij gebeld worden? Als ze alle klanten moeten bellen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef De_goegemeente het volgende:
"we hebben u gebeld, maar u was niet te bereiken", daar wordt ik ook zo SCHIJTZIEK van. Had dus laatst zo'n kerel van het distributiecentrum aan de lijn en vroeg dus waarom er niet gebeld was, blijkt dat die chaufs alleen prive telefoons bij zich hebben op de rit. Dan kun je toch die telefoontjes laten declareren ofzow wat een gelul zeg!
En waarom altijd overdag, dan werken mensen, wanneer komt er nou eens een pakketdienst die rond 20:00 levert, en gebruikt wordt door internetwinkels?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:36 schreef bacoman het volgende:
een chauffeur levert liever een pakket af dan ie m naar het postkantoor moet schrijven of er de volgende werkdag nog een keer mee langs moet, extra werk wat m niets oplevert
dus niet zo huilen en zorgen dat je bel t doet
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
Maat van me heeft een zomerbaantje bij TNT en scheurt ook met zo'n bus rond en hanteert dezelfde tactiek. Ja, ik heb 'm al voor klootzak uitgescholden
.
De chauffeur op mijn route is dan zeker toevallig nét een luie donder. Mag jij uitleggen waarom ze dan keer op keer zo'n rotbriefje in de bus gooien terwijl ik thuis ben en zit te wachten m'n pakje. De bel werkt prima.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:36 schreef bacoman het volgende:
een chauffeur levert liever een pakket af dan ie m naar het postkantoor moet schrijven of er de volgende werkdag nog een keer mee langs moet, extra werk wat m niets oplevert
Lul niet dwaasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:47 schreef bacoman het volgende:
De meeste chauffeurs krijgen per uitgereikt pakket betaald vandaar,
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lul niet dwaas
Dat is gewoon uur-loon
Nee hoor.quote:
Alsof een chauffeur voor één pakket apart naar het postkantoor moet. Een postbode moet dat wèl, maar een chauffeur moet toch zo-goed-als altijd naar het postkantoor. Als je een bus vol pakjes hebt, mag je er wel vanuit gaan dat je met meer dan één pakje blijft zitten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:36 schreef bacoman het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |