quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:39 schreef Rensjebree het volgende:
neem als voorbeeld hufter en gijs.
Hufter heef 1 dag lopen blazen/meppen volgende dag Helemaal goed en vriendjes !
Huf heeft wel de moedertaak overgenomen, want Gijs mag zelfs aan hufters tepel zuigen :-/
Hufter heef geen ballen meer. dus Gijs moet er over een paar maanden aan geloven.
Hufter is gek!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja Hufter en Gijs zijn wel een mooi schoolvoorbeeld van katten die vriendjes worden. Misschien wordt het hier ook nog wel zo. Voor nu ben ik in ieder geval dat Amor zich thuisvoelt hier. Hij voelt zich zelfs al zo thuis dat ik na een half uur zoeken dit vond in de bijkeuken
:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja Hufter en Gijs zijn wel een mooi schoolvoorbeeld van katten die vriendjes worden. Misschien wordt het hier ook nog wel zo. Voor nu ben ik in ieder geval dat Amor zich thuisvoelt hier. Hij voelt zich zelfs al zo thuis dat ik na een half uur zoeken dit vond in de bijkeuken
:
[ afbeelding ]
Hihi, TerugVindPoes :-)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
:
[ afbeelding ]
Maine Coonsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef MvA83 het volgende:
Onze gekke maine coons!
Wat liefquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:53 schreef MissBliss het volgende:
Nou, na 11 uur wachten is het miniatuurtje nog steeds niet veranderd en de titel ook nog niet, dus ik post hem maar
Ziggy de dramaqueen
Hehe, wat leukquote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:22 schreef Lau. het volgende:
Mijn Frummel reageerde op Ziggy, hij ging naast me zitten, me aankijken en ook mauwen
Even schattig doen op bed
[afbeelding]
[afbeelding]
Caesar saladequote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:55 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Maine Coons![]()
Ceasar die lekker ligt
[ afbeelding ]
Ja, Garfield, dat is een camera
[ afbeelding ]
Ceasar eet sla
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef MvA83 het volgende:
Onze gekke maine coons!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij miauwt wel een beetje verrot hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:53 schreef MissBliss het volgende:
Nou, na 11 uur wachten is het miniatuurtje nog steeds niet veranderd en de titel ook nog niet, dus ik post hem maar
Ziggy de dramaqueen
Aaawwwwwquote:Op zondag 19 juli 2009 12:47 schreef taxibabe het volgende:
Ik kan het niet laten om te blijven spammen met Stevie en Dikkie Dik!
Stevie:
[ afbeelding ]
Dikkie Dik:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |