Bwahahaaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn naaktfoto collectie
Mijn sig en ik heb een fobo update
Zou dat bij mij ook werken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn naaktfoto collectie
Mijn sig en ik heb een fobo update
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En reken maar dat daar op geklikt wordt![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:05 schreef Maes het volgende:
Whoepieee![]()
Het gaat al goed!
Mail is onderweg voor rekeningnummer
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:16 schreef Maes het volgende:
Goed hè?
Morgen ga ik storten, ik heb nu geen zin meer in inloggen bij de bank enzo.
Same hier hoor. Als ik het weekend bij MM ben, en Baloe is thuis mis ik hem ook ontzettend.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:26 schreef Maes het volgende:
Ja erg hoor, ik weet niet hoe ik die twee weken vakantie moet doorkomen. Dan ben je natuurlijk niet thuis dan is het gemis minder, hoop ik.
Gekke emo hondenmoeder ben ik toch
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Pakket B in ieder geval, ik zaleen mail sturen
Late reactie, ik ging ggisteren gelijk na je PM naar bedquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Pakket B in ieder geval, ik zaleen mail sturen
[ url = hier je link waarna je linken wil] hier je tekst wat je wil dat je link zegt [/url]quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe zet je ook alweer zo'n link in je sig?
Done! Tnx!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ url = hier je link waarna je linken wil] hier je tekst wat je wil dat je link zegt [/url]
Zonder spaties
iemand in het dealextreme topic heeft daar een script voor. Ik had al gevraagd of die persoon me ff wilde PM' en in dat topic. Dus ik wacht afquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:03 schreef nokwanda het volgende:
o ja, en dan hebben we opeens weer 3 topics per dag vol en loop je altijd achter met het dagelijks verversen van de link in je sig
Daar ben ik me toch altijd weer zo dol op
Ik blijf dat een geklungel vinden. En iedereen zegt dan: dat moet gewoon even zus en zo. Maar zo makkelijk vind ik het nooit.
Klik hier voor foto's van mijn fallusquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm wat zal ik eens in mn sig zetten dat mensen gaan klikken
Twee woorden: SHE naakt, ik denk alleen niet dat Fok! het er mee eens is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm wat zal ik eens in mn sig zetten dat mensen gaan klikken
Ik ben het er ook niet mee eens, want nu ze niet meer op FOK! is om zich te verdedigen moet het maar eens afgelopen zijn lijkt mequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Twee woorden: SHE naakt, ik denk alleen niet dat Fok! het er mee eens is.
Het was ook als grapje bedoeld, maar geef toe, iedere mannelijke fokker zou klikken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens, want nu ze niet meer op FOK! is om zich te verdedigen moet het maar eens afgelopen zijn lijkt me
/strengerd
"Klik hier voor lekkere poesjes" werkt ook heus wel inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:10 schreef JJH het volgende:
H
[..]
Het was ook als grapje bedoeld, maar geef toe, iedere mannelijke fokker zou klikken.
Ik denk dat ik het maar bij "Poesjes!" ofzo ga houden.
Wat een goeie!quote:
Ze zijn in zoverre symbolisch dat er dus wel echt die genoemde spullen gekocht gaan worden, maar dan misschien in een iets andere aantallenverhouding (hele pallet ofzo, wat ElisaB opperde). En dat er voor een gedeelte van het geld een cheque zal worden gegeven. Zoals Q al noemde, sommige dieren hebben veel baat bij af en toe vers vlees en daarvoor hebben ze soms geen geld. Dan kunnen ze weer fijn een keer getrakteerd wordenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat laatste idd...
Die pakketten zijn toch meer symbolisch?
Waaaaaaaaarrr blijven de nieuwe usericons eigenlijk?![]()
Ach, het is in een andere opzet dan anders. Ze zijn daar met elke cent blij, dus wát we ook ophalen, ze zullen er heel gelukkig mee zijn! En da's eigenlijk het enige dat teltquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb er ook weer zin in...
Ben alleen bang dat we de vorige actie niet weten te evenaren...en da's niet goed voor het imago van de asielactie natuurlijk
Sorry, da's mijn schuld. Als ik het over een pallet had, bedoelde ik eigenlijk een láág van een pallet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:14 schreef JJH het volgende:
Opeens denk ik even erg logisch ook na.
Ik zie hier de hele tijd pallets en enorme hoeveelheden voorbij komen Als iemand een "palletje chloor" gaat halen past dat niet in een personenautootje. Er zal dus ook ergens wat groter spul moeten gevonden worden om de grote hoeveelheden te halen.
Of zit ik nu te doemdenken?
Dat klinkt beter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, da's mijn schuld. Als ik het over een pallet had, bedoelde ik eigenlijk een láág van een pallet.
En dat is, verdeeld over wat dozen, wel in een personenauto te proppen. Daarbij hebben we ook al één of twee aanbiedingen van mensen die eventueel wel een busje zouden kunnen regelen en als het om echt heel grote hoeveelheden zou gaan, afhankelijk van wat er binnenkomt aan centjes, dan kunnen we het misschien zelfs door dat bedrijf laten brengen op de overdrachtsmiddag! Dat zij dan de vervoerskosten sponsoren bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |