Minimaal 50k zeker, denk dat ze wel kunnenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:58 schreef simmu het volgende:
even voor de duidelijkheid: ik was het niet![]()
familieleden hadden geld geinvesteerd in een of ander groen bomenproject (zo'n beruchte ja.)
zijn er mogelijkheden om hun geld toch terug te krijgen? ik kan er eigenlijk weinig over vinden.
juh. ik weet het. zie mijn topic in R&P, ik heb tokkiefamilie. soms zou ik ze met alle liefde met zn allen in een bootje in zee dumpen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Minimaal 50k zeker, denk dat ze wel kunnennaar hun geld.
Maar misschien kunnen ze een stichting Boomverlies opzetten, kansloos als je daar intrapt![]()
Ik krijg bijna het idee dat je het meent.. zoja ben je echt een heel triest figuurquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef Armageddon het volgende:
Ze konden dat geld missen door het in eenbomenproject
te stoppen. Ze hadden teveel geld dus. Goed dat het weg is.
als het zo'n beruchte is, dan was de inleg over het algemeen minimaal 50kquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:58 schreef simmu het volgende:
even voor de duidelijkheid: ik was het niet![]()
familieleden hadden geld geinvesteerd in een of ander groen bomenproject (zo'n beruchte ja.)
zijn er mogelijkheden om hun geld toch terug te krijgen? ik kan er eigenlijk weinig over vinden.
Zonder verdere info zoals of er uberhaupt sprake is van een faillisement kan niemand je duidelijker advies geven dan "laat ze een advocaat zoeken".quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef simmu het volgende:
ik probeer meer info los te krijgen. maar mijn uhm, betrekkingen, met mijn familie zijn niet bijster jofel. maar goed: zoiets gun je mensen niet. ik hoop te kunnen helpen, al is het maar met info.
ik werk eraan, ik werk eraan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:50 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Zonder verdere info zoals of er uberhaupt sprake is van een faillisement kan niemand je duidelijker advies geven dan "laat ze een advocaat zoeken".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |