abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71063445
even voor de duidelijkheid: ik was het niet

familieleden hadden geld geinvesteerd in een of ander groen bomenproject (zo'n beruchte ja.)
zijn er mogelijkheden om hun geld toch terug te krijgen? ik kan er eigenlijk weinig over vinden.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71063512
Kijk in het contact?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:01:07 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71063530
Ze konden dat geld missen door het in een bomenproject te stoppen. Ze hadden teveel geld dus. Goed dat het weg is.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:02:49 #4
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_71063607
Die vraag kan je beter aan de curator stellen.

Eventueel een civiele zaak aanspannen tegen de 'directie' van die keet?
Een advocaat kan je meer vertellen over de mogelijkheden.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_71063760
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:58 schreef simmu het volgende:

familieleden hadden geld geinvesteerd in een of ander groen bomenproject (zo'n beruchte ja.)
zijn er mogelijkheden om hun geld toch terug te krijgen? ik kan er eigenlijk weinig over vinden.
Minimaal 50k zeker, denk dat ze wel kunnen naar hun geld.

Maar misschien kunnen ze een stichting Boomverlies opzetten, kansloos als je daar intrapt
Get it and Bet it
pi_71063861
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:06 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Minimaal 50k zeker, denk dat ze wel kunnen naar hun geld.

Maar misschien kunnen ze een stichting Boomverlies opzetten, kansloos als je daar intrapt
juh. ik weet het. zie mijn topic in R&P, ik heb tokkiefamilie. soms zou ik ze met alle liefde met zn allen in een bootje in zee dumpen.

tis wel minder dan 50k, we hebben het over 15k.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:10:05 #7
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_71063914
Ken iemand die het aanbod kreeg dergelijke "investeringen" te verkopen. De provisie was al zo'n 20% voor hem. Dus je kan nagaan wat er aan de strijkstok bleef hangen voordat er iets van je geld daadwerkelijk geinvesteerd werd. Die 50K zijn dus grotendeels weg, en de rest is waardeloos.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_71064004
zoiets als dit is het trouwens:
http://wiki.hardhout-investeringen.net/Nieuwsarchief:Beleggers_dupe_faillissement_beleggingsfonds_Robinia_Gold

kan nog best deze zijn zelfs.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:21:08 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71064397
Vanwaar de stress? Heb je het vermoeden dat ze failliet zijn, hebben ze uitbetalingen gemist of zijn ze negatief in het nieuws?

Je geeft wel weinig informatie, maar ik neem aan dat ze bepaalde certificaten hebben waarvan de voorwaarden redelijk dichtgetimmerd zullen zijn. Meestal zijn er voorwaarden verbonden aan het terugtrekken van je gelden. Vraag eerst je familie de prospectus en voorwaarden etc.

Is het een Nederlands fonds? Als ze investeringen van minder dan 50k accepteren, zijn ze gebonden aan toezicht van de AFM. Daar kun je eens een belletje of briefje aan wijden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71065117
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef Armageddon het volgende:
Ze konden dat geld missen door het in een bomenproject te stoppen. Ze hadden teveel geld dus. Goed dat het weg is.
Ik krijg bijna het idee dat je het meent.. zoja ben je echt een heel triest figuur
pi_71065141
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:58 schreef simmu het volgende:

als het zo'n beruchte is, dan was de inleg over het algemeen minimaal 50k
pi_71065218
ik probeer meer info los te krijgen. maar mijn uhm, betrekkingen, met mijn familie zijn niet bijster jofel. maar goed: zoiets gun je mensen niet. ik hoop te kunnen helpen, al is het maar met info.
pi_71065252
die 50k grens was ik vaker tegengekomen. ik begreep eruit dat als je daarboven zit, je gewoon pech hebt. maar daaronder is er dus nog een kansje het terug te krijgen?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:56:40 #14
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_71065856
Als je minder dan 50k hebt geinvesteerd val je over het algemeen onder de bescherming van uhh DNB etcetera en heeft het fonds aan strenge eisen moeten voldoen. Dan komt er misschien nog iets terug.

Sowieso zwaar balen natuurlijk!
Overal verstand van.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:50:17 #15
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_71067648
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef simmu het volgende:
ik probeer meer info los te krijgen. maar mijn uhm, betrekkingen, met mijn familie zijn niet bijster jofel. maar goed: zoiets gun je mensen niet. ik hoop te kunnen helpen, al is het maar met info.
Zonder verdere info zoals of er uberhaupt sprake is van een faillisement kan niemand je duidelijker advies geven dan "laat ze een advocaat zoeken".
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_71067880
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:50 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Zonder verdere info zoals of er uberhaupt sprake is van een faillisement kan niemand je duidelijker advies geven dan "laat ze een advocaat zoeken".
ik werk eraan, ik werk eraan.
pi_71069503
Onder 50k staat onder controle van de AFM, daarboven gaat men ervanuit dat de belegger voldoende kennis heeft om de risico's te kennen.
Get it and Bet it
pi_71762736
zo. ugh. gigakick hiero!
pi_71762779
nou vertel.
pi_71762810
ik heb het contract en de voorwaarden ed in mijn bezit. staat niets bijzonders in buiten dat het allemaal wat weinig lijkt. in de richting van 2 a4'rtjes met daarop "wij verzorgen bomen, de winst na verkoop na termijn x is voor jullie dus de bomen zijn jullie economisch bezit" geblaat. plus een hoop brieven met daarin "boehoehoe, afm trekt de vergunning in dus kunnen wij niet doorgaan en hebben we faillisement aangevraag"

verder is het een simpele "ik investeer 10k in die bomen en nu is het bedrijf wat dat regelt failliet".
pi_71762879
na wat zoekwerk kwam ik hierop: Beleggerscompensatiestelsel

ik heb dus eerst dnb gebeld. die konden niet 1-2-3 een antwoord geven en adviseren me om een mail te schrijven (naar hun) omdat ze wat probleempjes hebben op de website waardoor ze niet alles direct op kunnen zoeken.

daarna belde ik de afm, die adviseren alleen om er een advocaat bij te halen. de afm is er niet zeker van of de Beleggerscompensatiestelsel hiervoor bruikbaar is.
pi_71762928
verder heb ik ook dit clubje nog gevonden: http://www.vandergoen.nl/news/detail.asp?nodeid=2&id=535&page=1

geen idee of en hoeveel zin het heeft
pi_71762966
kassa is er trouwens ook mee bezig, linkje via deze: http://www.vandergoen.nl/news/detail.asp?nodeid=2&id=533&page=1
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:49:14 #24
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71763029
edit: laat maar
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:51:21 #25
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71763077
Stop er maar mee, dat geld zie je nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')