Ja natuurlijk, hartstikke logisch, een wolk die er precies uitziet als Michael Jacksonquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:40 schreef JJH het volgende:
Gawd no.
Weerspiegeling van de wolken, anyone?
Niet dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Buttmunch denkt dat TS de screenshot zelf gemaakt heeft
Toeval bestaat niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:59 schreef svefn het volgende:
[..]
Niet dan?![]()
In ieder geval, zoals hier al gezegd is wil ons brein overal gezichten in zien. Dus dit lijkt me gewoon toeval, zo goed lijkt hij niet eens
volgens mij bedoelen ze ook die zwart-witte vlekquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:00 schreef rene90 het volgende:
Dat met die rode cirkel is hetIk dacht dat dat ding boven de rechter koplamp bedoeld werd.
Jij bent zo closed minded, de wetenschap heeft niet elk antwoord, kom eens uit je hokje en accepteer dat het gewoon een feit is dat MJ zich laat zien, zowel in deze auto als in dat huis van een tijdje terug...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:15 schreef Michielos het volgende:
die linker lijkt inderdaad veel op MJ. Die rechter.. come on, gewoon een wolk
Dat dacht ik ook meteenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt me eerder een dolend Pinkpoppoppetje!
In het filmpje hebben ze het over de rechterkant van de auto... ..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:37 schreef _Led_ het volgende:
Edit:
Even met rood aangegeven zodat mensen 'm makkelijker zien.
Zegt dat iets over die geestverschijning of over michael jacksonquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:25 schreef Rijpie het volgende:
ik zie er trouwens meer dit in:
[ afbeelding ]
Me tooquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt me eerder een dolend Pinkpoppoppetje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |