quote:AMSTERDAM – Een Brits meisje is drie uur lang door zes jongens van zeventien en achtien jaar verkracht. Dat meldt de Daily Mail. De scholieren zijn inmiddels gearresteerd.
Het meisje werd op een speelveld in Swavesey verkracht nadat haar ‘prom’ was afgelopen, aldus de Britse krant.
Na het eindfeest werden er op verschillende plekken feestjes gebouwd met alcohol, waarna verschillende jongeren begonnen te rellen in het rustige plaatsje.
Politie
Het meisje zou na haar feest samen met een jongen naar het veld vertrokken zijn. Tijdens de rellen werd ze benaderd door de groep jongens. Zij zouden haar zes uur lang verkracht hebben.
Verschillende buurtbewoners belden de politie om te klagen over vernielingen en rellen. Voorafgaande jaren verliep het feest altijd rustig.
Arrestatie
De politie bevestigde de meldingen en een woordvoerder zei over de verkrachting: “Agenten doen onderzoek naar een serieuze aanrandingzaak op het speelveld van Swavesey. Zes mannen zijn gearresteerd en in de cel gegooid in verband met het voorval.”
Bron? Bewijs?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:01 schreef Elkafila het volgende:
Dat meisje is voor de rest van haar leven niet meer in staat sex te hebben... mentaal en fysiek..
Dat sowieso. Hoe lang die tweede kans op zich moet laten wachten is een tweede, maar dat kan ik niet beoordelen aan de hand van dit bericht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:01 schreef Elkafila het volgende:
Of vinden jullie dat ze 'een tweede kans' moeten krijgen?
Precies, als ik verkracht zou worden door 6 vrouwen in een veldje zou ik er ook wel weer boven op komen hoor.quote:Ze zal absoluut een goeie klap van de molenwiek hebben gekregen hierdoor, en een giga trauma, maar dat wil ook absoluut niet zeggen dat ze nooit meer sex kan hebben.
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hoe lang die tweede kans op zich moet laten wachten is een tweede, maar dat kan ik niet beoordelen aan de hand van dit bericht.
Drugsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:14 schreef Re het volgende:
tieners die 3 uur bezopen kunnen neuken?... wow
het gemiddelde britse meisje heeft wel meer dan 6 sexpartners in dr carrière denk ik... En sommigen al voor hun 16equote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:01 schreef Elkafila het volgende:
Dat meisje is voor de rest van haar leven niet meer in staat sex te hebben... mentaal en fysiek..
Ze waren met 6 he, dus ze konden goed afwisselen. Verder vind ik dat dit eerst maar eens bewezen moet worden voordat iedereen gaat schreeuwen om de hoogste straf. het zou niet voor het eerst zijn dat een meisje het gewoon zelf wil, later spijt heeft en aangifte doet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:14 schreef Re het volgende:
Maar een half uurtje pp hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:14 schreef Re het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:14 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Precies, als ik verkracht zou worden door 6 vrouwen in een veldje zou ik er ook wel weer boven op komen hoor.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:20 schreef FloydP het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je naam en adres -> PM please.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Het zou ook best kunnen zijn dat ze tegen de jongens zei; 'nou vooruit dan maar, maar wees een beetje voorzichtig want ik ben niet aan de pil'.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:36 schreef Meh7 het volgende:
Niks tweede kans, dit soort misdrijven laten geen ruimte tot een tweede kans.
Hier snap ik dus niks van hè. Speelveldjes liggen doorgaans midden in woonwijken, en niet één omwonende heeft even de politie gebeld met de mededeling dat er iemand verkracht werd?quote:Het meisje werd op een speelveld in Swavesey verkracht
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:14 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Precies, als ik verkracht zou worden door 6 vrouwen mannen in een veldje zou ik er ook wel weer niet meer boven op komen hoor.
6 manuur.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Drie uur lang? Of zes uur lang? Wat een waardeloos geschreven artikel.
Ontopic:
dusssssssss omdat het in WW2 dagelijks gebeurde is het nu niet zo ergquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:26 schreef TubewayDigital het volgende:
Op het eind van WW2 was dit dagelijkse praktijk. Pakken wat je pakken kan was het toen. Gaan er 10 russische bouwvakkers over je heen. Gezellig.
Ik zou zeggen: levenslang opbergen. Dat meisje kan nu als verloren worden beschouwd...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:01 schreef Elkafila het volgende:
Niet normaal meer. Deze 6 Britse tieners moeten voor altijd opgesloten worden...
Of vinden jullie dat ze 'een tweede kans' moeten krijgen? Dat meisje is voor de rest van haar leven niet meer in staat sex te hebben... mentaal en fysiek..
Ze heeft alles verzonnen man, doe niet zo dramatisch.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: levenslang opbergen. Dat meisje kan nu als verloren worden beschouwd...
Ach welnee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:01 schreef Elkafila het volgende:
Ik ga hier zo'n spijt van krijgen, maarquote:Op maandag 20 juli 2009 00:25 schreef ruigbaard het volgende:
[..]
Ze heeft alles verzonnen man, doe niet zo dramatisch.
Moet je na gaan hoe verschrikkelijk dat moet zijn geweest!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
Drie uur.
Zes uur.
Aanranding.
Verkrachting.
Lekker duidelijk artikel inderdaad
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:36 schreef Meh7 het volgende:
Niks tweede kans, dit soort misdrijven laten geen ruimte tot een tweede kans.
Het is toch algemeen bekend dat tienermeisjes altijd de waarheid spreken? Dan moeten ze wel schuldig zijn!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze daar ook een rechtssysteem, eerst maar eens afwachten of de verdachten daadwerkelijk schuldig zijn.
Die tieners moet je langdurig opsluiten, inderdaad. En daarbij zou het niet moeten uitmaken of ze 17 of 18 zijn. Er is in Nederland, maar ook in omliggende landen, dringend een nieuwe strafmaat voor minderjarige criminelen nodig, zodat iedereen die 'volwassen' misdaden pleegt, ook volwassen straffen krijgt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:01 schreef Elkafila het volgende:
Niet normaal meer. Deze 6 Britse tieners moeten voor altijd opgesloten worden...
Of vinden jullie dat ze 'een tweede kans' moeten krijgen? Dat meisje is voor de rest van haar leven niet meer in staat sex te hebben... mentaal en fysiek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Húúú.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:05 schreef ruigbaard het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n slet zou je toch niet in huis willen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |