LMAOquote:Op zondag 19 juli 2009 17:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoehaha ik kan het nog steeds doen! Het pakket is de deur nog niet uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smileyoverload
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb een broek uit mn laatste pakket 2 dagen gedragen, niets geks gedaan, nog niet eens gewassen, en nu is ie al op 2 plekken stuk. Waaronder een gat van rits tot kruis, de naad liet gewoon los terwijl ik op een feestje was.
!!!
Even mailen of bellen, zeker weten dat je hem terug mag sturen.. Ik had vorig jaar een winterjas die ik 2 maanden in gebruik had toen de rits stuk ging. Vond dat toch wel erg kort voor een winterjas, ik mocht hem gewoon terugsturen en kreeg mijn geld terugquote:Op zondag 19 juli 2009 23:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb een broek uit mn laatste pakket 2 dagen gedragen, niets geks gedaan, nog niet eens gewassen, en nu is ie al op 2 plekken stuk. Waaronder een gat van rits tot kruis, de naad liet gewoon los terwijl ik op een feestje was.
!!!
Volgensmij meestal rond 7 uur, half 8. Soms eerder, soms later, soms helemaal niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Qarinx het volgende:
Om hoe laat wordt er 's ochtends nou bijgevuld?
Ik twijfel, want de stof is niet kapot. Misschien maak ik hem zelf even. Het is zo'n fijne vakantiebroek en ik ga al bijna op vakantie...quote:
Oeh daar zag ik iemand mee op een feestje en toen dacht ik al die moet ik hebben!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[ afbeelding ]
M.W. pauwenjurkje.
Is dit wat?
Herfstcollectie.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:51 schreef liefie_ het volgende:
wat is er gebeurd?!
Ik kijk ff niet op de site en alle dingen zijn anders!
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:09 schreef Dipkip het volgende:
Oooooh andere dingen dan in de preview stonden!!!!*klikkerdeklikkerdeklik*
En ik zie een jas die ik in de sale wil scoren60 euro vind ik te duur maar hij is wel geil
Ow ik vind het wel wat hebben die ogen!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:23 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dan?
Ik heb btw diezelfde kleur ogen. Zo zie je maar weer: teveel zwart oogpotlood moet ik dus niet doen!!! *zombie achtiige armbewegingen maakt* BRAINSSSS!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |