Joh dan ga je Horenaars houden. Die vreten wel wespen maar of je zo blij wordt van die beesten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef Steven.seagal het volgende:
TVP, ik ben ook op zoek naar iets wat die kut wepsen wegjaagt. Vreselijke nutteloze ongedierte.
Het is een nep-wespennest. Volgens de uitleg zouden wespen dusdanig territorium-gebonden zijn dat ze zich door de aanblik van een ander, vijandelijk wespennest laten afschrikken.quote:foto Op vrijdag 17 juli 2009 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Wat is het? Wat doet het? 't Is iets wat je op moet hangen lees ik maar hoe het nou precies werkt is me niet duidelijk.
Dat was dus de vraag die ik in de OP stelde...quote:foto Op vrijdag 17 juli 2009 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Aha. Nou als dat werkt is dat een fraaie en simpele oplossing
O-p-e-n-i-n-g-s-p-o-s-t l-e-z-e-n-!quote:
quote:We had a wasps nest in a tree out back and my mom read about it in the paper. Took a kfc bag, put some plastic bags in it so it didn't go flat, tied it shut with a string and hung it up they all migrated. It doesn't have to look totally realistic they aren't that bright.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:52 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb ook gemerkt dat dode wespen, andere wespen ook op afstand houd. Maar het kan toeval zijn, of ik heb alles uitgemoord
Bij mij komen de nabestaanden anders bij bosjes koffie en cake halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:52 schreef Keiichi het volgende:
Dit moet uitgeprobeerd worden![]()
Ik heb ook gemerkt dat dode wespen, andere wespen ook op afstand houd. Maar het kan toeval zijn, of ik heb alles uitgemoord
Wel heel mooi om te zien. (Bij een ander of op de foto uiteraard.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:49 schreef popolon het volgende:
Ik had vorig jaar dit in de boom hangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk geen last van gehad maar in de winter dus wel met sneeuwballen eruit gemikt. Moet je in de zomer niet proberen met een spuitbusje, daar kun je donder op zeggen.
Volgend jaar de truuk met de zak maar eens proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop