Ja als je daar moet blijven wel ja.quote:
Helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus jij laat je ook opereren zonder narcose, lafaard?
Wat een gewauwel op de vroege ochtend.
Ik begrijp gewoon niet dat zo'n modern land als Nederland nog zulke barbaarse gedachten erop nastreeft.
En het ergste vind ik nog dat ik moet 'verdedigen' dat ik niet thuis wil bevallen.
En dat ik schijnbaar 'minder' ben dan andere vrouwen omdat ik het met pijnbestrijding wil doen.
Iedere vrouw wil dat immers....
Ja, waar is hij gebleven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:58 schreef bleiblei het volgende:
Zo, misschien komt gr8w8 nu ook weer eens terug met een tt als deze.
En dit keer weer GEEN Michael. Lekker puh
.
In berkelbosch/tongelreseakkers.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:36 schreef bleiblei het volgende:
Thuis bevallen is voor echte vrouwen.
Vrouwen die dat steriele overgecontroleerde geneuzel nodig hebben om kinders eruit te poepen zijn faal.
Michael? die is doodquote:
neem er een tattoo van....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:15 schreef FUFR het volgende:
michael, we missen je
* moonwalked door kantoor
*grijpt naar zijn kruis*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:15 schreef FUFR het volgende:
michael, we missen je
* moonwalked door kantoor
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alsof colt de hele dag met een tent(je) rondloopt.
goed lezen he Juup.
Ik heb een tentje in mijn broek, alleen voor jouououquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alsof colt de hele dag met een tent(je) rondloopt.
goed lezen he Juup.
Je bent wel erg creatief. Hoe kom je er in godsnaam op!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een tentje in mijn broek, alleen voor jououou
hoe kom ik er vanaf?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je bent wel erg creatief. Hoe kom je er in godsnaam op!
is ie weer!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Aan voetbal denken werkt bij mij goed
uhuhquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Aan voetbal denken werkt bij mij goed
Perrons zijn best groot, die vind je zoquote:
In Tillieburg?quote:
heb je toegang tot KPD? post hem daar dan maarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:09 schreef bleiblei het volgende:
8cm vind ik trouwens wel tiny.
Met mijn 24cm.
Ja daag, dan denken ze dadelijk dat ik ook homo benquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je toegang tot KPD? post hem daar dan maar
jij bent pro anaalquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja daag, dan denken ze dadelijk dat ik ook homo ben.
heaumeaufoobquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja daag, dan denken ze dadelijk dat ik ook homo ben.
autist!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:46 schreef Juup© het volgende:
Het was zo:
[ afbeelding ]
Nu is het zo:
[ afbeelding ]
ik vind het nu mooier...wat was er stuk aan trouwens?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:46 schreef Juup© het volgende:
Het was zo:
[ afbeelding ]
Nu is het zo:
[ afbeelding ]
Geen flauw idee. Al vanaf het begin zat er een piepgeluid in dat van het moederbord kwam maar waar Acer niets aan kon vindenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vind het nu mooier...wat was er stuk aan trouwens?
Ik bewaar de processor, geheugen, hdd, fan + koeldinges en infraroodmodule, altijd leuk om mee te knutselenquote:
wat ga je er mee doen nu?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Al vanaf het begin zat er een piepgeluid in dat van het moederbord kwam maar waar Acer niets aan kon vindendus misschien was dat het wel. Het is iig niet de HDD, geheugen of DVD brander, die zijn gecontroleerd.
Als ik hem trachtte op te starten ging het aan/uit knopje 1 seconde branden en dat was alles. De HDD ging niet draaien, de DVD brander deed niets etc...
en het scherm?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
De onderdelen die ik bewaar om te knutselen weet ik nog niet, de rest gaat de kliko in.
ff gezocht maar je knoopt dus niet zomaar een VGA/DVI stekker aan zo'n schermquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kliko. Maar als jij iets wilt hebben moet jij het maar zeggen.
Homo!quote:
Zin wel, maar toen reed mijn trein net 4 minuten Tilburg uitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In Tillieburg?
Ik heb nog niet gelunched.
Zin om hier te lunchen? Meld ik je wel ff aan als bezoek.
Sgoequote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:08 schreef febster het volgende:
[..]
Zin wel, maar toen reed mijn trein net 4 minuten Tilburg uit. We doen het binnenkort wel eens
![]()
.
Kan niet moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ff gezocht maar je knoopt dus niet zomaar een VGA/DVI stekker aan zo'n scherm
toch maar een normale TFT gebruiken voor mijn idee![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:13 schreef Levitation het volgende:
Zit bij Bever... is mijn bestelling kwijt.
oh-oh.... dat wordt fietsen.... en lucht wordt er niet witter opquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:13 schreef Levitation het volgende:
De vorige keer dat ik der goed bestudeerd heb had SQ nog twee tieters (niet te missenquote:
Waarom ben jij de enige enige enige enige die alles 24 keer quote quote quote quote?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
oh-oh.... dat wordt fietsen.... en lucht wordt er niet witter op
Dat vroeg ik me nu ook al af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:14 schreef amaranta het volgende:
waarom kwoot mijn pc altijd vier keer??
mantieten zijn echt viessssssssquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik der goed bestudeerd heb had SQ nog twee tieters (niet te missen) en een poesje.
Heb je daar een timboektoetas besteld?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:13 schreef Levitation het volgende:
de XP wel...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Juup© het volgende:
Er zitten nog wel 2 licenties op, een van XP en een van Vista, kan iemand dat gebruiken?
zocht je een nieuwe beverquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:13 schreef Levitation het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:13 schreef amaranta het volgende:
dan spreken jullie toch gewoon maandag even af? Kunnen jullie gelijk je grote lullen buiten je broek hangen en over de kermis gaan lopen.
Er zijn vast genoeg mannen daar die de 24 cm van BB willen bevestigen
Kom op, het humor niveau van Amaranta kan bij mij maximaal de schaterlach van Jerney Kaagman opwekkenquote:
Dat is mooi voor jouquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom op, het humor niveau van Amaranta kan bij mij maximaal de schaterlach van Jerney Kaagman opwekken.
Jepquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:25 schreef -moppie- het volgende:
Zeg BB, ik moet er ineens aan denken.
Heb je je witte pak al gedragen?
Het enige moment dat ik op mijn knietjes in het toilet zit is als ik moet kotsen Ama... plee boenen kan ook als je staat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:30 schreef amaranta het volgende:
Nee BB. Dat jij niet om mijn grappen kan lachen wil niet zeggen dat anderen dat wel kunnen.
Dat jij een enorm slechte humor hebt dat blijkt wel vaak genoeg achter de niet grappige leuzen op je shirts
Hahaha
Zo, de plee is schoon. Ik moet alleen niet te vaak meer op mn knietjes gaan boenen. Misschein toch maar een werkster in dienst nemen.
Ik wil ook nog de binnenkant van de ramen doen....
Gisteren de voortuin al bijna helemaal gedaan. 2 struikjes passen niet meer in de groenbak.
nee geen nesteldrang hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het enige moment dat ik op mijn knietjes in het toilet zit is als ik moet kotsen Ama... plee boenen kan ook als je staat.
Krijg je al last van nesteldrang?
Toen wij net in het huis woonden hadden we ook een wespennest. Ik ben toen in een kwartier tijd 3 x gebeten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:45 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij zit er ergens bij de voortuin een wespennest.
Er zijn er al 2/3 door het keukenraam naar binnen gevolgen. EN vervolgens weten ze de weg naar buiten niet meer de sokkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K. beesten
volgens mij heeft ze meer poesjesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik der goed bestudeerd heb had SQ nog twee tieters (niet te missen) en een poesje.
ik bedoel jullie kattenquote:
Sensation white hoer!quote:
Zit jij te mieren over je dochter dat ze altijd meteen dr schone luier volschijt. Nou, ik denk dat ze het van mams heeft. Je hebt potdomme net je plee geboend zit je er alweer op te schijten!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:03 schreef amaranta het volgende:
ja, ik zat dus net te poepen toen Levi kwam
Ik heb de plee pas na het poepen geboendquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zit jij te mieren over je dochter dat ze altijd meteen dr schone luier volschijt. Nou, ik denk dat ze het van mams heeft. Je hebt potdomme net je plee geboend zit je er alweer op te schijten!
ik heb niks gezegd tralalalalaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb de plee pas na het poepen geboend
mag met ons patat etenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:16 schreef FUFR het volgende:
NEWSFLASH:
er is nog 1 kaartje over voor Extrema.
wie het eerst komt..
Mooi! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef ColtZ40 het volgende:
De stucjandorie komt zo een prijsje maken.![]()
En hij doet niet aan bouwvak..... Lang leven de recessie.
Morgen gewoon effe naar de Kruidvat in 't City.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:26 schreef Levitation het volgende:
Ben ik weer. En nu gewoon weer achter de pc, dat typt toch fijner dan op mijn mobiel.
Bij Bever waren ze blijkbaar vergeten de door mij bestelde schoenen te bestellen.
Maar uiteindelijk ben ik toch geslaagd!Andere wandelschoenen dus, maar ze zitten wel goed!
Vraag me alleen af waarom ze altijd zo godsgruwelijk lelijk moeten zijn...
Maar het is dus (eindelijk) gelukt!
Had nog een aardige fail net bij het kruidvat.Mandje volgegooit met spulletjes, kom bij de kassa, ga pinnen. Krijg ik de melding "onvoldoende saldo"
Ik gevraagd of het goed is dat ik even buiten naar de pin automaat loop om met mijn creditcard te pinnen, ben ik de pincode van dat ding kwijt... heb 2 keer de verkeerde code ingegeven en nu durf ik niet meer te proberen. Ben dus niet meer terug gegaan naar het Kruidvat.
![]()
Zal ik ze ff bellen dat ik vanavond kom betalen? Of zal ik gewoon morgen naar een ander Kruidvat gaan om het daar te halen?
wie? Ken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef ColtZ40 het volgende:
Een andere, soetens zit de komende 3 maanden vol.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mooi! Ben benieuwd.
Als ik me niet vergis zat ie een paar jaar geleden toch op de camping ergens om de hoek?
Kan ook geen telefoonnr op de site vinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:29 schreef amaranta het volgende:
Alsof die lui van het kruidvat er wat om geven. Die verwachten jou toch niet meer terug.
wie dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een andere, soetens zit de komende 3 maanden vol.
Als hij goed werk levert en niet duur is wil ik zijn adres ook wel voor volgend jaar maart-april. Ik zal eerst het adres dat FUFR mij gegeven heeft eens contacteren ten die tijd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef ColtZ40 het volgende:
Telebankieren op je foon voor de winkel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan ook geen telefoonnr op de site vinden.![]()
Voelde me wel echt lullig, zeg!
Ja, maar ik dacht dat dat een dag of 2 duurde, want dat was tot niet zo lang geleden zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Telebankieren op je foon voor de winkel.
moet je ook maar net alles bij je hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Telebankieren op je foon voor de winkel.
Hmmmquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een andere, soetens zit de komende 3 maanden vol.
Als hij geen goed werk levert krijgt hij geen geld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als hij goed werk levert en niet duur is wil ik zijn adres ook wel voor volgend jaar maart-april. Ik zal eerst het adres dat FUFR mij gegeven heeft eens contacteren ten die tijd.
die komt dus nu niet maar is 2 jaar geleden wel geweest.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha maar die zijn adres heb ik alBen benieuwd naar jullie ervaringen met hem.
Heb ING, dus krijg ik mijn codes per sms.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
moet je ook maar net alles bij je hebben.
Hij is goed maar wel aan de prijs. En het is een toffe gast.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij is goed maar wel aan de prijs. En het is een toffe gast.
hij heeft tijdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als hij goed werk levert en niet duur is wil ik zijn adres ook wel voor volgend jaar maart-april. Ik zal eerst het adres dat FUFR mij gegeven heeft eens contacteren ten die tijd.
Het adres wat FUFR mij gegeven heeft gaat het denk ik omquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
de eerst komende 3 maanden dus niet!
Dacht aan de hand van bovenstaande reactie dat jij zijn adres via FUFR had.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je hem maandag pas hebt, kan het ook niet tegenvallen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef Juup© het volgende:
Laptop is verzondenHopelijk komt dat ding morgen voor 12:30 uur binnen, anders moet ik wachten tot maandag.
Neuhj, via internetquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dacht aan de hand van bovenstaande reactie dat jij zijn adres via FUFR had.
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je hem maandag pas hebt, kan het ook niet tegenvallen!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed zo, scheelt weer een tegenvaller.
wat een levenquote:
Zou ik ook wel willen. Straks nog effe lekker onder de zonnebank voordat we gaan wokken.quote:
Ik op het moment dat de tv uitging en we naar bed gingen. Ongelofelijk wat een herrie. We dachten eerst dat er misschien bij een bedrijf achter ons op de Run en machine op 'hol geslagen was' ofzo. Na een half uur viel bij mij ineens het kwartje dat het met de randweg te maken had.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:50 schreef amaranta het volgende:
ik hoorde het 1e schot pas tegen half zeven
moeten wij snel op zoek naar laminaat en hoe doen we het dan met het nisje en het rechtmaken van de schoorsteen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:51 schreef ColtZ40 het volgende:
23 m2 250 euro... Morgen om 9 uur is hij hier en maakt het in een dag af.
zal je zusje trouwens blij mee zijn.... hihiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:51 schreef ColtZ40 het volgende:
23 m2 250 euro... Morgen om 9 uur is hij hier en maakt het in een dag af.
Ik snap der geen hol vanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik op het moment dat de tv uitging en we naar bed gingen. Ongelofelijk wat een herrie. We dachten eerst dat er misschien bij een bedrijf achter ons op de Run en machine op 'hol geslagen was' ofzo. Na een half uur viel bij mij ineens het kwartje dat het met de randweg te maken had.
Toevallig hadden we net Zwartboek zitten kijken. Je weet dus wel waar ik over heb gedroomd en iedere keer als ik weer wakker werd dacht ik, het is inderdaad oorlog.
Als hij bevalt kan hij over een paar weken terug komen voor de plafont in de hal, de voorkamer en het nisje.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
moeten wij snel op zoek naar laminaat en hoe doen we het dan met het nisje en het rechtmaken van de schoorsteen?
Jullie horen niks van de sloop van de viaducten op de Hogt?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik snap der geen hol van.
Ben je onweer aan het omschrijven ofzo?
Ik denk de sloop van het A2 viaduct over de A67... anders snap ik het ook niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik dat heel goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef FUFR het volgende:
plafonD D D D D D D D
ik hoor hier alleen de airco, de muzak en natuurlijk mijn prettige stemgeluidsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jullie horen niks van de sloop van de viaducten op de Hogt?
Ik hoor er niets van. Heb wel even staan kijken op de OLV dijk eerder vandaag.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Oh, maareh, neequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Horen jullie dat ook niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk de sloop van het A2 viaduct over de A67... anders snap ik het ook niet.
Praat je tegen jezelf?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoor hier alleen de airco, de muzak en natuurlijk mijn prettige stemgeluids
quote:
Ik hoor vogeltjes fluiten buiten en heb de achterdeur gewoon open staan.quote:
Ga anders effe rukken BB.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:59 schreef bleiblei het volgende:
Maar lijkt me wel vet om te zien! Hoe doen ze dat? Met van die knipgraafmachine-units?
Nee ze zijn sinds gisteravond bij knooppunt de Hogt bezig... en dat maakte een tyfusherrie te vergelijken met schieten, helicopter en een 'dansende' wasmachine.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
zijn het jouw surinaamse zangvogeltjes?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik hoor vogeltjes fluiten buiten en heb de achterdeur gewoon open staan.Zal wel met de windrichting te maken hebben.
Volgens mij doen ze het met zo'n ding:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, maareh, nee.
Blazen ze die dingen op ofzo?
Ik heb geen zangvogeltjes.quote:
snel! sluit die achterdeurtje!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb geen zangvogeltjes.![]()
Levi is ook al allergisch voor vogels![]()
ook al..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb geen zangvogeltjes.![]()
Levi is ook al allergisch voor vogels![]()
Kan je daar niet ruilen dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook al..
Waar heeft V. jou op de kop getikt?
Bij Het Goed?
Ik ga er morgen zeker ff kijkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ga anders effe rukken BB.
ze zijn vast nog bezig
schijnbaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ga er morgen zeker ff kijken.
Die sloophamers maken idd. een kolere herrie. Al zullen ze wel een maatje groter dan die gebruiken denk ik.
Maar Coltz en Moppie, wonen jullie zo dichtbij de Hogt ja?.
Onze tuin sluit aan op de run en het ziekenhuis zit er nog tussen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ga er morgen zeker ff kijken.
Die sloophamers maken idd. een kolere herrie. Al zullen ze wel een maatje groter dan die gebruiken denk ik.
Maar Coltz en Moppie, wonen jullie zo dichtbij de Hogt ja?.
Het zeker 10 50 x de lengte van onze tuin.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik vind trouwens dat dat wel meevalt.
wel meer toch?!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het zeker 10 x de lengte van onze tuin.
tussen Den Bosch en Utrecht wel...zie ze regelmatig...ziet er tof uit....en ze veroorzaken files omdat iedereen wil kijkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:59 schreef bleiblei het volgende:
Maar lijkt me wel vet om te zien! Hoe doen ze dat? Met van die knipgraafmachine-units?
Hehequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tussen Den Bosch en Utrecht wel...zie ze regelmatig...ziet er tof uit....en ze veroorzaken files omdat iedereen wil kijken
de bruggen/viaducten...ze bouwen overal een nieuwe langs en slopen daarna de oudequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe.
Maareh, wat zijn ze daar dan aan het slopen.
Dat is toch al gebeurd? Meeste wat nog rest is graafwerkzaamheden.
proficiat!quote:
Is idd een leuk weetjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:21 schreef bleiblei het volgende:
Ze gaan trouwens Eindhoven CS ook verbouwen.
Zo wordt de tunnel onder de sporen door minimaal een keer zo breed.
Wisten jullie trouwens dat die constructie waar de overkapping mee gemaakt is, delen zijn van baileybruggen uit de tweede wereldoorlog?
http://www.baileybrug.info/Eindhoven-N.htm
Vond ik wel een geinig weetje.
geen alcohol voor gebruiken!quote:
Dan ga ik na 12 uur voor je deur staan en zeg ik dat ik Juup© ben.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:49 schreef Juup© het volgende:
Ochtend
Bestelling zit in de afleverrouteNu maar hopen dat het ding voor 12:00 uur binnen is want dan moeten wij weg.
Legitimatie met paspoort o.i.d. is nodig, maar ik ben blij dat niemand weet waar ik precies woonquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan ga ik na 12 uur voor je deur staan en zeg ik dat ik Juup© ben.
Dus dat is de herrie die ik hier met vlagen hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:27 schreef amaranta het volgende:
Muahahahaha dan ben je echdt genaaidt als je naar extrema gaadt vandaag!
Kei veel regen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Legitimatie met paspoort o.i.d. is nodig, maar ik ben blij dat niemand weet waar ik precies woon
Ik gebruik MalwareByte, werkt heel goed en is gratis: http://www.malwarebytes.org/quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Wat is een goed programma om je computer te cleanen? Spyware enzo bedoel ik.
Staat dat programma dan altijd aan? Vertraagt het je computer niet? Ik heb namelijk maar een 1,6 processorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gebruik MalwareByte, werkt heel goed en is gratis: http://www.malwarebytes.org/
back-ups maken, installatieCD windows erin, herinstallatie (incl formatteren)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Wat is een goed programma om je computer te cleanen? Spyware enzo bedoel ik.
Komt ie: hoe maar ik een backup maken en hoe plaats ik dan weer na herinstallatie.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
back-ups maken, installatieCD windows erin, herinstallatie (incl formatteren)
ow...ben je er zo 1quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Komt ie: hoe maar ik een backup maken en hoe plaats ik dan weer na herinstallatie.![]()
En windows staat ergens op de computer, niet op een cd.
Gewoon al mijn documenten of een externe schijf zetten bedoel je. En dan herinstalleren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ow...ben je er zo 1
dan is het antwoord: nieuwe computer kopen
jup... en je mail, favorieten etcquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gewoon al mijn documenten of een externe schijf zetten bedoel je. En dan herinstalleren.
hij is verbrand?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:48 schreef amaranta het volgende:
Hij lijkt zelfs een beetje op Andre Hazes. Zou hij plastieke sjirurgie hebben ondergaan?
Ik ben nou dat ding van Juup aan het draaien. Dat kan ik dus beter doen niet begrijp ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:46 schreef ArTiC het volgende:
serieus: als je gewoon legaal windows hebt kun je bij microsoft defender downloaden, dat is goed (en veilig itt andere vage tooltjes) tegen spywaren.
Woorden omdraaien ipv letters.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben nou dat ding van Juup aan het draaien. Dat kan ik dus beter doen niet begrijp ik.
Je hebt ook geen 300 programma's op de achtergrond draaien?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Dat programma van Juup heeft niks gevonden. Waarom is mijn computer dan zo bagger traag. Lijkt wel een fokcomputer.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:09 schreef febster het volgende:
[..]
Je hebt ook geen 300 programma's op de achtergrond draaien?
Ja, iddquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:10 schreef bleiblei het volgende:
Hai.
Enne feb, volgende keer iedereen in de BCC zetten en jezelf in de TO.
Is iets discreter.
Lekker weertje om te zwemmen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:00 schreef amaranta het volgende:
We gaan zo richting akwabest...
Nu pas?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:00 schreef amaranta het volgende:
We gaan zo richting akwabest...
Ghe, ik vind het niet erg hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:46 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, idd
Ik had het gewoon via Mail.app verstuurd, volgende keer gewoon via de webinterface doen van Gmail
Sorry
dik hoor! Kom je volgende week die van mij bekijken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:55 schreef r8ality het volgende:
Golf nog wat stoerder gemaakt:
[ afbeelding ]
Links zit er al een nieuwe knipperlichtunit in, rechts is besteld.
ik heb ook een Golf, zullen we kringrukken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dik hoor! Kom je volgende week die van mij bekijken?
Die moderne meuk mag niet mee doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb ook een Golf, zullen we kringrukken?
Nou...aan de vorige ging vaker wat stuk dan aan een japanner van 11 jaar oudquote:
Dat bedoel ik. Die golfjes van 20 jaar blijven het maar doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...aan de vorige ging vaker wat stuk dan aan een japanner van 11 jaar oud
[TK] Golf IV 1.4 3 drs LPG/G3 met defect.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die golfjes van 20 jaar blijven het maar doen.
Het is ook mijn eigen schuld, ik loop gas auto's al 15 jaar te vervloeken. In 15 jaar heb ik nog nooit verlies gemaakt op een auto..... Dit word de eerste.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:25 schreef ArTiC het volgende:
GMTA
gas is ook om op te koken hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is ook mijn eigen schuld, ik loop gas auto's al 15 jaar te vervloeken. In 15 jaar heb ik nog nooit verlies gemaakt op een auto..... Dit word de eerste.![]()
Ik kan wel een deal maken met een vriend van mij! Als ik er een 1.6 in gooi a 1000 euro kan ik hem ruilen tegen een Arosa 100pk sport uit 2000 die er top uit ziet en ook is. Moet ik maar doen denk ik. Golf kost mij nou 2850 euro.
*wrijft met 2 handen*quote:
nee, staat nog steeds in de garage...moet nog foto's maken enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ben je je civic al kwijt? En wat heeft dat ding jou gekost?
In je dromen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, staat nog steeds in de garage...moet nog foto's maken enzo
gekost?
heb hem voor 3000 gekocht...in 2004
moet nu nog 2500 op kunnen leveren hoop ik
nee, niet in mijn dromen...in mijn dromen doe ik heel andere dingen...en moppie komt er ook in voor.quote:
wrijf je moppie in je dromen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, niet in mijn dromen...in mijn dromen doe ik heel andere dingen...en moppie komt er ook in voor.
2500 is de gemiddelde prijs zo'n beetje voor zo'n civic. in 2004 was dat nog 4000-4500
uhuh..aan de binnenkantquote:
het was maar een garpjequote:
jij vuilakquote:
dude...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dat is pas vies als je konthaar bij je kin voelt. * rill
where is your car?quote:
hoeveel heb je er nu?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
in de schuur, op de oprit, voor de deur, achter de schuur en bij de monteur.
ik weet niet hoe groot je oprit is en je schuurquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak van uit dat je tot 5 kan tellen.
3 x 9 en 5 x 10quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot je oprit is en je schuur
er passen dus makkelijk meerdere auto's op je oprit en in je schuurquote:
ben ik ook al 10 minuten van plan...tis zo ver weg naar de koelkastquote:
en weer terug, 3 minuten lopen ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ben ik ook al 10 minuten van plan...tis zo ver weg naar de koelkast
ik wil niet opscheppen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er passen dus makkelijk meerdere auto's op je oprit en in je schuur
dat had ik al begrepen met je ODOL van 8cmquote:
ga slapen?quote:
wat voor werk?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
eerst mijn pilsje nuttigen. De stucadooor heeft trouwens goed werk geleverd.
De nieuwe hal boven en de nieuwe slaapkamer die ik afgelopen week heb gemaakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat voor werk?
is het rooster alweer weg?
skônquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De nieuwe hal boven en de nieuwe slaapkamer die ik afgelopen week heb gemaakt.Rooster gaat na de bouwvak weg.
ik ook op jouquote:
met zijn 2'en? dat is toch geen kring dan....quote:
ik bel fufr wel evenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met zijn 2'en? dat is toch geen kring dan....
die staat aan een meertje te rukken nuquote:
pfff als ik nog maar kan slapen straksquote:Op zondag 19 juli 2009 00:02 schreef ColtZ40 het volgende:
of op je zij gaan liggen en dan een half rondje maken en jij ook en dan rukken. kan je nog kijken ook
oh, ik drink sneller dan jou dus...ben alweer halverweg de volgendequote:
Ik heb er een verzwegenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, ik drink sneller dan jou dus...ben alweer halverweg de volgende
oh, dan lig jij voor...gelukkigquote:
was een garpje. kan ook niet artic denk ff na... 3 x 3 minuten lopen + drinken lukt niet in een kwartier.quote:
9 minuten lopen...dan heb je 6 minuten voor 3 flessen bier...ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
was een garpje. kan ook niet artic denk ff na... 3 x 3 minuten lopen + drinken lukt niet in een kwartier.
ben je alcoholist ofzoquote:Op zondag 19 juli 2009 00:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
9 minuten lopen...dan heb je 6 minuten voor 3 flessen bier...ik zie het probleem niet?
wil je het laten bederven ofzoquote:
ik kan niet rukken als er mannen kijkenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:19 schreef ColtZ40 het volgende:
laten we verder gaan met kringrukken en minder praten
ja..daar ben ik dus juist bang voorquote:Op zondag 19 juli 2009 00:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
jonge, ik weet precies wat je fijn vindt.
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
ik vind dit gesprek eng worden...ik ben blij dat ik niet kom BBQ'en
dat ik het gesprek eng vind?quote:
idd dubbelquote:Op zondag 19 juli 2009 00:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
nee, dat je niet komt... (dubbel enzulks)
lekkerquote:Op zondag 19 juli 2009 00:35 schreef ArTiC het volgende:
uhuh...gaat weer bier halen...jij ook nog Colt?
moppie de negerinquote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
lekker![]()
mppie ligt denk ik te verbranden onder de zonnebank
voor Friese standaarden een negerin dusquote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ze is wel echt abnormaal bruin momenteel.
foto's?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |