ik wil seks...maarjaquote:
Wat? Het topic, sex of MJ?quote:
wai?quote:
Maar dat voelt toch heul niet echt?!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:12 schreef amaranta het volgende:
Artic, ik snap dat je op knappen staat...
Rij even naar Duitsland.. daar kun je travelpussies kopen
of je bestel een siliconenkutje bij de pabo
wat hebben julle gekocht?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:14 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben er vorige week ook een gekocht omdat we zo benieuwd waren naar de inhoud van het doosje
was ze aan het slaapzingen... wat lief!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:17 schreef FUFR het volgende:
Vannacht, Sam lag bij ons met oorpijn..
Schiet ze ineens wakker en begint te zingen:
Beggin! Beggin youhoehoehoe!
Put your loving hand out baby!
Smiled een keer en valt weer in slaap
mijn kindje
ze zingt heel veel, als ze tevreden is of iets lekkers eet (ok, dan neuriet ze).quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
was ze aan het slaapzingen... wat lief!
Droomde vast dat ze meedeed aan Idols.
ik denk dat je toch eens moet stoppen met die LSD lolly'squote:Op donderdag 16 juli 2009 11:17 schreef FUFR het volgende:
mijn kindje
Of zou FUFR het zelf gedroomd hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat je toch eens moet stoppen met die LSD lolly's
dat voelt aan als ne plastiek tute!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar dat voelt toch heul niet echt?!
Nee, FUFR is een nachtbraker, ik was nog wakker..quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Of zou FUFR het zelf gedroomd hebben.
ze zijn bijna om!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:48 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb trek maar moet nog 13 minuten wachten.
ijsvrij?!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:39 schreef Levitation het volgende:
Ik wil ijs. Ik eis ijs.
ijs is al weer op.quote:
ik verslikte me in mijn slok water.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:25 schreef ColtZ40 het volgende:
@Artic
Mijn zusje lijkt wel op mij.Net zo'n brede schouders.
Ik had een oblihoorn met softijs en nootjesquote:
softijs, lekker!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had een oblihoorn met softijs en nootjesMijn collega's mochten ook een ijsko kiezen en wilden een raketje.
Jij, Amaranta, BB en SQ en Colt en ikke.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:38 schreef FUFR het volgende:
mops, wie komen er nu wel of niet?
aantallen? namen? type vlees?
groepssex achteraf?
vragen vragen vragen...
en onze andere bezwangerden?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij, Amaranta, BB en SQ en Colt en ikke.
Type vlees?? Das een goeie.
Wie lust er wat??!!!
We zien wel wie/wat het toetje wordt.
ja, nu. die prikkels kunnen volgende week over zijn, anders pakt juup maar een pilletjequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:54 schreef -moppie- het volgende:
Al die anderen willen niet komen denk ik........
en Juup heeft teveel prikkels
hij luistert niet naar mij, probeer jij eens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, nu. die prikkels kunnen volgende week over zijn, anders pakt juup maar een pilletje
EEEJ JUUP!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hij luistert niet naar mij, probeer jij eens.
Wil je trouwens je ipod incl toffe muziek meenemen?quote:
dude...ik draai, dus ik heb altijd muziek bij mequote:Op donderdag 16 juli 2009 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wil je trouwens je ipod incl toffe muziek meenemen?
En als het echt toffe muziek is ook op een usb stick.![]()
zal ik dan als MM komenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:39 schreef -moppie- het volgende:
Maak ze gek Fufr zodat ze alsnog komen!
dan kom ik zeker niet...of met oordoppenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:38 schreef FUFR het volgende:
jammer dat er zo wienig mensen komen anders had ik wel wat apparatuur meegenomen en live gespeeld/gemixt
Jaha... nu komen ze natuurlijk allemaal!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
zal ik dan als MM komen
J. is er toch niet bij
Jij en brede schoudersquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:25 schreef ColtZ40 het volgende:
@Artic
Mijn zusje lijkt wel op mij.Net zo'n brede schouders.
Ga jij nou maar lekker mammie knuffelen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan kom ik zeker niet...of met oordoppen
mama's kiendjequote:Op donderdag 16 juli 2009 14:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan kom ik zeker niet...of met oordoppen
ik moest mn laptop opzij zetten anders zag ik m niet zittenquote:
Jawelquote:
Nog gekker?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:39 schreef -moppie- het volgende:
Maak ze gek Fufr zodat ze alsnog komen!
wil je die inmiddels afgeschreven fujitsu lenen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
JawelMaar ik heb even geen laptop meer dus moest even wachten totdat ik die van DuchessX kon kapen
nee, meer net zo gek als ..quote:
Kan ie um volgende week zondag komen ophalen in Veldhoven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
wil je die inmiddels afgeschreven fujitsu lenen?
Neuh dank je, heb al een andere laptop besteld en die komt zaterdag of maandag binnenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
wil je die inmiddels afgeschreven fujitsu lenen?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan ie um volgende week zondag komen ophalen in Veldhoven.
ach joh, zo slecht is het nu ook weer niet. ik heb een acer netbook, nooit geen klachten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuh dank je, heb al een andere laptop besteld en die komt zaterdag of maandag binnenHelaas stond mijn budget geen ander merk dan weer een Acer toe, maar was een aardige aanbieding.
Ik wil wel maar het probleem is dat het mij te druk is die dagen. Als ik al zou komen dan is het om even kennis te maken met MM en jullie weer eens te zien, maar ik BBQ e.d. niet mee. Dat zou betekenen dat ik alleen kraanwater zou drinkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan ie um volgende week zondag komen ophalen in Veldhoven.
je vernaggelde mijn vileine plan!quote:
doe ik ook dus das niet erg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil wel maar het probleem is dat het mij te druk is die dagen. Als ik al zou komen dan is het om even kennis te maken met MM en jullie weer eens te zien, maar ik BBQ e.d. niet mee. Dat zou betekenen dat ik alleen kraanwater zou drinken
Dat mag ook hoor Juup, zou gezellig zijn als je er (even) bij bent.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil wel maar het probleem is dat het mij te druk is die dagen. Als ik al zou komen dan is het om even kennis te maken met MM en jullie weer eens te zien, maar ik BBQ e.d. niet mee. Dat zou betekenen dat ik alleen kraanwater zou drinken
Dat mijn laptop defect is geraakt zat er aan te komen, ik merkte lang geleden al dat er iets niet lekker ging van binnen in dat ding. Eerst raakte de battery defect, toen de interne WLAN, toen ging de hdd vreemd geluid maken e.d.. Tenslotte heb ik hem al meer dan 2 jaar en stond per dag gemiddeld 14 uur aan of op stand-by en daar zijn die dingen nou eenmaal niet voor gemaakt vind ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach joh, zo slecht is het nu ook weer niet. ik heb een acer netbook, nooit geen klachten.
Ik gebruik m ook zelden maar ook zelden geen klachten.
Ik moet even met de vrouw overleggen vanmiddag en laat het dan wel weten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat mag ook hoor Juup, zou gezellig zijn als je er (even) bij bent.
kijk mops, we hebben al een vinger!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet even met de vrouw overleggen vanmiddag en laat het dan wel weten.
yep, deur op slot en een bord vlees voorzetten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wij zijn goed!
je weet wat de volgende stap is he?!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker mammie knuffelen.
Blowjob?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wij zijn goed!
je weet wat de volgende stap is he?!
ik heb medelijden met die manquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:16 schreef Juup© het volgende:
Ik ga weer even wat doen (heb net in de tussentijd een palm van een kleine naar een grote kuip verpot) Ga nu de cv monteur die onderhoud komt plegen aan de ketel even pesten
ik heb medelijden met die palmquote:
hoe kan dat nou als ik je niet aan mag raken van Coltquote:
nee, maar je mag Juup een blowjob geven!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe kan dat nou als ik je niet aan mag raken van Colt
ik durf welquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hou eens op met zeuren, als ie niet durft komt ie toch niet.
Welke dag moet je naar je moeder en tussen welke uren? Antwoord NU!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik durf wel
en nee, dat ga ik niet bewijzen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welke dag moet je naar je moeder en tussen welke uren? Antwoord NU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent wel erg dwingend.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:32 schreef ColtZ40 het volgende:
En neem je gitaar mee!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]is ie altijd zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:17 schreef FUFR het volgende:
mijn kindje
* blokjes zachte kaas klaarlegtquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:32 schreef ColtZ40 het volgende:
En neem je gitaar mee!
vanavond toch maar eens met die zweep meppen als ik jou wasquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, normaliter heb ik hem goed onder de duim....
Dan komt de 3e 'scheiding' in zijn familie eraan. Dat kan ik zijn ouders echt niet aandoen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vanavond toch maar eens met die zweep meppen als ik jou was
je kan met mij trouwen, dan maak je mijn ouders blijquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan komt de 3e 'scheiding' in zijn familie eraan. Dat kan ik zijn ouders echt niet aandoen.
Of juist niet.... that's the question.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan met mij trouwen, dan maak je mijn ouders blij
als ik gelukkig ben zijn zij het ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Of juist niet.... that's the question.
moet ik je ophalen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:02 schreef amaranta het volgende:
hoi, ik kom wel op de bbq
ik ben makkelijk in alle opzichten...gelukkig gemaakt worden, en het tegenover gestelde..quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wie zegt dat ik jou gelukkig maak of ben je zo makkelijk?
als vrouw moet je bij mij...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben makkelijk in alle opzichten...gelukkig gemaakt worden, en het tegenover gestelde..
als vrouw moet je bij mij de goede balans vinden en houden denk ik...misschien moet ik een koorddanseres zoeken
Ik wilde ook al vragen wat het voordeel voor de vrouw is om een relatie met Artic aan te gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
als vrouw moet je bij mij...
nee, nu wordt me h.e.e.a. wel duidelijk
Ken je de spreuk: niet ik, niet jij maar wij?
tja, erg egocentrisch allemaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik wilde ook al vragen wat het voordeel voor de vrouw is om een relatie met Artic aan te gaan.
Das nooit goed in een relatie Fufr.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
tja, erg egocentrisch allemaal.
vrouwen willen een man die met ze mee denkt, stuurt en leiding geeft, eventueel met zachte dwang.
teveel in de IK-vorm praten is niet goed in een bij aanvang van een relatie.
hell yeah! waarom denk je dat christien de eend zoveel zweepjes verkoopt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Das nooit goed in een relatie Fufr.
oh, je had het over de ik-vormquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Das nooit goed in een relatie Fufr.
we proberen alleen maar te helpen hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef ArTiC het volgende:
neuken?
Laat ik me maar gewoon bij dat niveau houden...schijnbaar moet ik altijd neergehaald worden als ik iets serieus probeer te zeggen
je wordt niet neergehaald, maar je moet -open staan-.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef ArTiC het volgende:
neuken?
Laat ik me maar gewoon bij dat niveau houden...schijnbaar moet ik altijd neergehaald worden als ik iets serieus probeer te zeggen
quote:
JA DAT IS LEKKER..... moppie was gisteren onder mijn naam aan het zeuren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, normaliter heb ik hem goed onder de duim....
en dan nog jou de schuld geven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[..]
JA DAT IS LEKKER..... moppie was gisteren onder mijn naam aan het zeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan nog jou de schuld geven.
we staan achter je colt.Ongelooflijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik begrijp het niet helemaal hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[..]
JA DAT IS LEKKER..... moppie was gisteren onder mijn naam aan het zeuren.
Dan moet je ff terug lezen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik begrijp het niet helemaal hoor!
blond was het he?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik begrijp het niet helemaal hoor!
Hij was binnen 10 minuten klaarquote:
dat kan en mag, maar ik zit met autostoeltje enzo, en als ik zelf rij dan kan ik ook eerder naar huis als Eva vervelend gaat doen, want die wilde ik eigenlijk ook meenemenquote:
kinderstoel heb ik ook, maar verder heb je wel een point, alhoewel ik je ook eerder weg kan brengen indien nodig. kwinnei of onze duitse schlagerliefhebber de auto zelf nodig heeft..quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat kan en mag, maar ik zit met autostoeltje enzo, en als ik zelf rij dan kan ik ook eerder naar huis als Eva vervelend gaat doen, want die wilde ik eigenlijk ook meenemen
Veldhoven hai 2 straten, het is de ene of de andere.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:40 schreef FUFR het volgende:
kwinnie, maar misschien handig vur volgende week dat iemand het adres van mops en colt effe rond pmt?
wat lupt dat wijf te gillen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:40 schreef amaranta het volgende:
wat moet ik vertalen?
dan kom ik jou toch halen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
kinderstoel heb ik ook, maar verder heb je wel een point, alhoewel ik je ook eerder weg kan brengen indien nodig. kwinnei of onze duitse schlagerliefhebber de auto zelf nodig heeft..
Het notarishuis in veldhoven -2quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:40 schreef FUFR het volgende:
kwinnie, maar misschien handig vur volgende week dat iemand het adres van mops en colt effe rond pmt?
en in die enen woont mn maat, dus die kan het niet zijn!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Veldhoven hai 2 straten, het is de ene of de andere.
Nie zo moeilijk lijkt me
ik heb het over jouw man..quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Veldhoven hai 2 straten, het is de ene of de andere.
Nie zo moeilijk lijkt me
typisch veldhovers, alsof we dit nu begreipen..quote:
het zijn lange straten he.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
en in die enen woont mn maat, dus die kan het niet zijn!
Itér die niet weten hoe goolge werktquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
typisch veldhovers, alsof we dit nu begreipen..
wij hebben 2 (3 eigenlijk) voituresquote:
ww´ers die niet kunnen typenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Itér die niet weten hoe goolge werkt
wist ik veel dat je in Monopolie land woonde..quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Itér die niet weten hoe goolge werkt
oh ok,quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:44 schreef amaranta het volgende:
komtie
aida, alsjeblieft, aida.........
aidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ai, aidaaaaaaaaa
kut er moet iemand komen ik ben baaaaaaaaaaaaaaaaaang
aidaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ben bang
huil huil
hij deed me pijn
huil huil
huhu
aidaaa
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
wij hebben 2 (3 eigenlijk) voitures
de ene neemt hij mee en de andere is van mijzelf
in beide autos staat een autostoeltje
Er staat toch "Het Notarishuis" ik heb het niet verzonnen zo heet het.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
wist ik veel dat je in Monopolie land woonde..
Dus Furf, google op notarishuis veldhoven, je trekt 2 van het huisnummer af en dan ben je bij ons.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Er staat toch "Het Notarishuis" ik heb het niet verzonnen zo heet het.
trek es een monopolie spel open... dan zie je dat ik het al door had...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus Furf, google op notarishuis veldhoven, je trekt 2 van het huisnummer af en dan ben je bij ons.
We zijn gewoon de buren van de notaris en we wonen niet in een bedrijfspand.
Volgens mij heb je onze straat niet bij monopoliequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
trek es een monopolie spel open... dan zie je dat ik het al door had...
Echt wel. En die kost geen drolquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij heb je onze straat niet bij monopolie
ik zal maar weer roepen; blond!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zal maar weer roepen; blond!Ik wil best spelletjes met je doen maar dan zonder bord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kom eraan!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik wil best spelletjes met je doen maar dan zonder bord.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Echt wel. En die kost geen drol
En is nog de duurdere variant met 2 maal s.
Geldquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:26 schreef FUFR het volgende:
wil ik naar huis, krijgen we een aanvraag van een nieuwe klant...
1rst plaatsen he..quote:
donderdag!quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:26 schreef amaranta het volgende:
Is het nou zaterdag of zondag?
komt goed uit! Dan zit je al in de juiste straatquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:29 schreef amaranta het volgende:
oh oke dan ben ik naar de tandarts
Gezellig!quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:53 schreef febster het volgende:
Ja hoi! Ik ben er de 26e ook gewoon bij.
misschien komt ik donderdag wel effekes hoi zeggen danquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
komt goed uit! Dan zit je al in de juiste straat
zullen morgen eens kijken waar en wat we bestellen. Maar met ongeveer 12 euro moeten we er wel mee komen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:21 schreef Debsterr het volgende:
Hoeveel kost de deelname aan den BBQ eigenlijk?
Vooruitbetaling, of cash meenemenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
zullen morgen eens kijken waar en wat we bestellen. Maar met ongeveer 12 euro moeten we er wel mee komen!
neem maar gewoon mee!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooruitbetaling, of cash meenemen?
pfff...met een kuthumeur jaquote:
/carequote:
wel voorzichtig danquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Insert aai smiley
Ik ga naar beneden, de vrouw lastig vallen
ik ken het gevoel...god...ff een paar updates doorvoeren...wordt software niet meer getest voor het vrijgegeven wordtquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Ja hai...
Het was weer een kolere bende @ work.
jawel, door ons gebruikers...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken het gevoel...god...ff een paar updates doorvoeren...wordt software niet meer getest voor het vrijgegeven wordt
werk moet wel spannend blijvenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:07 schreef bleiblei het volgende:
En dan wel met vertrouwen updates doorvoeren naar productie als je weet dat ze niet testen?
vrijgegeven is vrijgegeven, ik heb geen invloed op de leverancier of ze testen of niet...ik mag er gewoon vanuit gaan dat het goed isquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:07 schreef bleiblei het volgende:
En dan wel met vertrouwen updates doorvoeren naar productie als je weet dat ze niet testen?
je bent buiten in de tuin een schuttersputje gaan graven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:13 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik dacht dat de oorlog uitgebroken was vanacht!
haiquote:
Ja maar dat is om al het water af te voeren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent buiten in de tuin een schuttersputje gaan graven?
je slaapt in een tentje?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja maar dat is om al het water af te voeren.
een circustent of een 1 persoons iglotentje?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vroeg in de morgen zet ik er geregeld een op.
ongeveer 8cm hoogquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een circustent of een 1 persoons iglotentje?
quote:
ik ook...zo weer koffie scorenquote:
kuch*natura*kuchquote:
8 zekerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:03 schreef FUFR het volgende:
met ze hoevelen zijn we nu volgende week?
en terechtquote:
zeg je nou dat ik het in natura moet ontvangen?!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En dat heeft moppie gepost.... komt goed uit.
Als ik het maar niet hoef te doen. Sex met vreemde mensen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zeg je nou dat ik het in natura moet ontvangen?!
en ik mag dat wel van jou?!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als ik het maar niet hoef te doen. Sex met vreemde mensen.
Nee, laat FUFR dat maar doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en ik mag dat wel van jou?!
niet dat ik het wil maar uh.........
Neuh, ik heb een schurfthekel aan testenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:14 schreef ArTiC het volgende:
bb, gezien je na 24 woorden al conclusies kan trekken waaruit blijkt dat jij het beter weet: ik heb werk voor je.
voor de rest: goedemorgen, heerlijk weertje
helpt nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
eigen schuld, dikke bult.
drink dan ook nog even een paar glazen water voordat je gaat slapen!
placebo effect.quote:
dan drink je te weinig alcoholquote:
Echt niet, alcohol onttrekt vocht aan je lichaam en daarom krijg je hoofdpijn.quote:
Alcohol ontrekt vocht uit je hersens waardoor ze licht krimpen. Je hersens zitten vast aan je schedel waardoor je koppijn krijgt.quote:
wat zitten wij toch weer op 1 lijn :-)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Alcohol ontrekt vocht uit je hersens waardoor ze licht krimpen. Je hersens zitten vast aan je schedel waardoor je koppijn krijgt.
wtf is dit voor fabeltje?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Alcohol ontrekt vocht uit je hersens waardoor ze licht krimpen. Je hersens zitten vast aan je schedel waardoor je koppijn krijgt.
lieve schat, je hersenen:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Leef lekker verder in je eigen wereldje.
Dit is algemeen bekend!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:37 schreef amaranta het volgende:
Ja daarom hebben alcoholisten ook zo groot hoofd.
T.o.v. hun hersenen.
Dat heb ik ook niet gezegd he...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lieve schat, je hersenen:
a) krimpen niet door alcohol: er wordt hoogstens vocht aan onttrokken
b)zitten niet vast aan je schedel
de hoofdpijn komt omdat het vochtniveau in je hersenen daalt, maar dat vul je niet ff bij met 3 glazen water
b: Niet geheel vast, wel hoe zal ik het zeggen "met draatjes"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lieve schat, je hersenen:
a) krimpen niet door alcohol: er wordt hoogstens vocht aan onttrokken
b)zitten niet vast aan je schedel
de hoofdpijn komt omdat het vochtniveau in je hersenen daalt, maar dat vul je niet ff bij met 3 glazen water
Nee Colt, maar jij zegt vervolgens dat dat waar isquote:
draatjes? Levi! helpquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
b: Niet geheel vast, wel hoe zal ik zeggen "met draatjes"
Het helpt wel een beetje. Het is niet zo dat je na 2 flessen wiskey het ff kan oplossen met een paar glazen water.
ik zeg dat we op 1 lijn zitten. we hadden het beiden over het feit dat alcohol vocht ontrekt uit je lichaam en dat je daar last van krijgt!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee Colt, maar jij zegt vervolgens dat dat waar is
Je moet die Friezen ook alles uitleggen he...
ja klopt, maar water drinken helpt niet...door meer water te drinken neemt je lichaam niet meer vocht op.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zeg dat we op 1 lijn zitten. we hadden het beiden over het feit dat alcohol vocht ontrekt uit je lichaam en dat je daar last van krijgt!
Klopt idd niet. Zie net dat als je een jaar of 15 flink zuipt je hersens 10% krimpen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:42 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb water gedronken en het helpt niet.
Het klopt overigens wel dat je een kater krijgt van vochtgebrek, maar dat krimpende hersenen verhaal is echt bullshit.
ja, en dan ga je dingen zeggen als dat je hersenen met draaitjes aan je schedel vastzittenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Klopt idd niet. Zie net dat als je een jaar of 15 flink zuipt je hersens 10% krimpen.
Hey, ik drink al een aantal jaar dus misschien is het verkeerde deel hersens gekrompen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, en dan ga je dingen zeggen als dat je hersenen met draaitjes aan je schedel vastzitten
*schijnt*
volgens mij deed je moeder vroeger gewoon whisky in je fles.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hey, ik drink al een aantal jaar dus misschien is het verkeerde deel hersens gekrompen.
Hersenen zitten niet vast aan je schedel, er zit sowieso altijd nog een hersenvlies tussenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Leef lekker verder in je eigen wereldje.
Dit is algemeen bekend!
http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=esite.tonen&pagina=229quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
volgens mij deed je moeder vroeger gewoon whisky in je fles.
ik doelde op je dyslectie:-)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=esite.tonen&pagina=229
Ik heb het een keer ergens gelezen of op tv gezien maar dat wil nog niet alles zeggen. Zie link, daar staat wel iets in die trant. Maar dat water drinken niet helpt is helemaal onzin.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hij int het geld voor ons in natura?!
Jij bent de enige die ons daarover iets kan vertellen volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:16 schreef amaranta het volgende:
gezellig weer hier....
baren doet pijn, laten we het daar eens over hebben
niet waar, das een mythe.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:16 schreef amaranta het volgende:
gezellig weer hier....
baren doet pijn, laten we het daar eens over hebben
Ik heb de vorige keer niks gevoeldquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij bent de enige die ons daarover iets kan vertellen volgens mij.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan moeten we dus gaan speculeren....
Ik denk dat het ontzettende pijn doet.
[..]
[..]
D. leerling uit mijn klas, 10 jaar zegt dit minstens 1x per week tegen mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En hoe moet je daar dan op reageren?! Heeft hij/zij misschien pas een broertje of zusje gekregen ofzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
D. leerling uit mijn klas, 10 jaar zegt dit minstens 1x per week tegen mij.
Juf, baren doet pijn. En ik weet wel dat je baby daar uit komt en dat doet heel veel pijn.
gelezen... het internationale teken voor Acid house gebruikenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:21 schreef amaranta het volgende:
MMC: drie Smileys kindvriendelijkheid
donderdag 16 juli 2009 | 14:30 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 17 juli 2009 | 10:09
Tekstgrootte
VELDHOVEN - Het Máxima Medisch Centrum in Veldhoven hoort tot de top van meest kindvriendelijke ziekenhuizen in Nederland. Het MMC heeft drie Smileys gekregen van de stichting Kind en Ziekenhuis, een kwaliteitskeurmerk voor kindvriendelijke ziekenhuizen.
Slechts twee andere ziekenhuizen in Nederland hebben ook drie Smileys: het Sint-Antoniusziekenhuis in Nieuwegein en het Radboudziekenhuis in Nijmegen.
De stichting Kind en Ziekenhuis noemt de medische aspecten hier van hoog niveau, maar zet ook de beleving van het kind en het gezin centraal.
gewoon zeggen: ja, je juf bevalt uit haar vagina!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
D. leerling uit mijn klas, 10 jaar zegt dit minstens 1x per week tegen mij.
Juf, baren doet pijn. En ik weet wel dat je baby daar uit komt en dat doet heel veel pijn.
ik ben zo'n geitenwollensokkenikwilnietbevallenvrouwquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:25 schreef amaranta het volgende:
Ben jij zo'n geitenwollensokkenikwilpersethuisbevallensoortvrouw moppie?
het geeft een verschrikkelijke zooi hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ben zo'n geitenwollensokkenikwilnietbevallenvrouw
maar mocht het ooit komen dan lijkt thuis me wel het fijnst en het maxima medisch centrum is om de hoek
dus??quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
het geeft een verschrikkelijke zooi hoor.
Oeps ik was om mijn 9e ook tante.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:33 schreef amaranta het volgende:
haha, ik zeg altijd maar tegen D.
Dat zijn dingen waar jij je nog helemaal niet mee bezig moet houden.
Waarop zij zegt.
Maar het is toch zo?
Waarop ik zeg.
Ja dat klopt en nu hou je er over op.
En dan is het goed....
Laatst vroeg ze me of ze bij de bevalling mocht zijn.![]()
Waarop ik zei dat ze maar bij dr zus (van mijn leeftijd) moest gaan zitten.
Maar die kan niet zo makkelijk zwanger raken dus dat zat er niet in zei ze...
(weet dus ook precies wat een miskraam is)
Ze is overigens al tante van minstens 2 kleine jongetjes.
Als jouw ouders ook tokkies waren misschien wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oeps ik was om mijn 9e ook tante.
Zou ik ook zo zijn geweest?!
in het zhs krijg je ook meer rust..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:34 schreef amaranta het volgende:
Ik beval het liefst in het ziekenhuis. Daar voel ik me thuiser dan in mn eigen bed.
Al die bijkomende stress die ik dan zou ervaren is helemaal niet goed.
En die stress is in het zkh niet aanwezig.
Maar ik kan alleen voro mezelf spreken natuurlijk.
Nee, volgens mij behoren mijn ouders niet onder de categorie Tokkies.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als jouw ouders ook tokkies waren misschien wel.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:36 schreef bleiblei het volgende:
Thuis bevallen is voor echte vrouwen.
Vrouwen die dat steriele overgecontroleerde geneuzel nodig hebben om kinders eruit te poepen zijn faal.
Ik denk dat de hondjes en kat bang moeten zijn voor Eva. Zij is namelijk niet bang. En grijjpt ze overal. Ze is gek op dieren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, volgens mij behoren mijn ouders niet onder de categorie Tokkies.
Maar ik denk dat iedereen dat denkt.
Is Eva trouwens bang voor hondjes + een kat Ama?
Dat hoeft toch niet persee. Ik geloof wel dat het zo is als je bijvoorbeeld al een kind hebt rondlopen, maar bij een eerste??!!quote:
Mooi! Dan hoeven we ons daar niet druk om te maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat de hondjes en kat bang moeten zijn voor Eva. Zij is namelijk niet bang. En grijjpt ze overal. Ze is gek op dieren.
Je hoeft je toch niet te verdedigen?!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus jij laat je ook opereren zonder narcose, lafaard?
Wat een gewauwel op de vroege ochtend.
Ik begrijp gewoon niet dat zo'n modern land als Nederland nog zulke barbaarse gedachten erop nastreeft.
En het ergste vind ik nog dat ik moet 'verdedigen' dat ik niet thuis wil bevallen.
En dat ik schijnbaar 'minder' ben dan andere vrouwen omdat ik het met pijnbestrijding wil doen.
Iedere vrouw wil dat immers....
Algemeen bedoel ik. Niet zozeer bij jou.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet te verdedigen?!
Het is voor iedereen anders en dat respecteer ik.
En daarbij kan ik echt nog niet zeggen hoe en wat ik zou willen als het zover is.
aan de riem ermee!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:42 schreef amaranta het volgende:
Laatst was ik bij een vriendin. Liep ze gewoon bij vreemde mensen naar binnen omdat ze daar een kat zag lopen (en de voordeur open stond).
Hoezo is mijn dochter een makkelijke prooi voor kinderlokkers![]()
Die weet nu de voor- en nadelen en kan dus echt voor zichzelf een goeie keuze maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:43 schreef amaranta het volgende:
Hoewel mijn vriendin die onlangs is thuisbevallen (1e zkh) zegt dat ze bij een derde dus echt wel naar het zkh gaat.
Morfine is geen lachgas hoor!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik denk dat hij/zij met een lach op het gezicht geboren wordt
Bestaat ome Willem nog?! Wat leuk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:51 schreef amaranta het volgende:
Eva is onder hypnose
ze is zonder knipperen en bewegen naar ome willem aan het kijken![]()
BROODJE POEP!!!!!!!!!!!!!
nope, gereguleerde bezoektijdsquote:
Ik vond ome Willem echt vreselijk toen ik klein was.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Bestaat ome Willem nog?! Wat leuk.
Maakt ze straks even een lekker broodje voor mams.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vond ome Willem echt vreselijk toen ik klein was.
En nu nog, overigens.
Ach joh, ik roep toch ook maar watquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus jij laat je ook opereren zonder narcose, lafaard?
Wat een gewauwel op de vroege ochtend.
Ik begrijp gewoon niet dat zo'n modern land als Nederland nog zulke barbaarse gedachten erop nastreeft.
En het ergste vind ik nog dat ik moet 'verdedigen' dat ik niet thuis wil bevallen.
En dat ik schijnbaar 'minder' ben dan andere vrouwen omdat ik het met pijnbestrijding wil doen.
Iedere vrouw wil dat immers....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |