quote:Mogelijke zes tegenstanders PSV bekend
17 juli 2009 12:00
De UEFA heeft bekend gemaakt dat één van de zes ongeplaatste clubs uit de groep de tegenstander wordt van PSV in de derde kwalificatieronde van de UEFA Europa League. Van die clubs is het Zweedse IFK Göteborg de meest bekende, PSV heeft met Andreas Isaksson en Ola Toivonen twee Zweden in de selectie.
Clubs
De overige clubs waartegen het team van hoofdcoach Fred Rutten kan komen te staan zijn het Sloveense NKIB Ljubljana, MFK Kosice uit Slowakije, Valerenga Fotball uit Noorwegen of de winnaar van het duel tussen PFC Cherno More Varna uit Bulgarije en FC Iskrea Stali uit Moldavië. De Bulgaren wonnen de eerste wedstrijd gisteren met 1-0. De loting is om 13.30 uur.
Dat is goed te doen, Goteborg en Valerenga zijn de enige tegenstanders van een beetje formaat.quote:
Chill.quote:
Filmpje doet het pas als de loting begint.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:25 schreef nzero21 het volgende:
Iemand streampje?
Op uefa.com kan ik geen video ervan vinden en ik zie ook niks op tv
Welk filmpje? LIVE VIDEO?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Filmpje doet het pas als de loting begint.
Ja, die bedoel ik. Pas als de loting begint kun je de LIVE VIDEO volgen, dat was net bij de loting van Twente zo tenminste.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:31 schreef WeebI het volgende:
Toch redelijk grote clubs die nog even een voorronde voor de Europa League moeten spelen. Roma, Hamburg, PSV, Fenerbahçe. Toch niet de minsten.
Iemand al beeld dan? Zie nog niks namelijk..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Pas als de loting begint kun je de LIVE VIDEO volgen, dat was net bij de loting van Twente zo tenminste.
Ook hier is 't nog een dode boel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:37 schreef nzero21 het volgende:
[..]
Iemand al beeld dan? Zie nog niks namelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |