uefa.comquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:05 schreef Robinhoo het volgende:
waar is deze kutzooi live te bekijken op internet?
Doe eens normaal, puberquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:05 schreef Robinhoo het volgende:
Zit je hartslag al op 190 jaquote:
Laat mij zenuwachtig zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe eens normaal, puber.
Nergens, alleen via de uefa site.
Onder voorbehoud heb ik het dan fout begrepen.quote:
Hoezo, de kampioenen spelen toch tegenelkaar? Zo niet, waarom 2 aparte boxen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Goede zaak dat de echte kampioenen meer kans hebben op CL-deelname.
Kampioenen en niet kampioenen zijn verdeeld over twee aparte routes.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:10 schreef Damzkieee het volgende:
Wat is het verschil tussen die routes?
Die grote poule zijn kampioen geworden, die andere 2/3e ofzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:10 schreef Damzkieee het volgende:
Wat is het verschil tussen die routes?
Heeft wel wat ditquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:07 schreef WeebI het volgende:
http://www.uefa.com/live/(...).qr3/draw_basic.html
beeld kan ik zo niet vinden
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:05 schreef Robinhoo het volgende:
Maar wat is concreet het verschil? Niet kampioenen moeten tegen de moeilijkere clubs in de volgende ronde?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kampioenen en niet kampioenen zijn verdeeld over twee routes.
Kampioenen kunnen niet loten tegen niet kampioenen, zoals vroeger wel was bijv.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar wat is concreet het verschil? Niet kampioenen moeten tegen de moeilijkere clubs in de volgende ronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |