abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:16:39 #1
215628 woid
let's get Friendly
pi_71056516
bron
quote:
*knip*...
De zones bestaan al jaren en zijn vooral te vinden in steden als Rome, Florence en Verona. De Italiaanse politie besloot vorig jaar de controles aan te scherpen.
Het probleem is dat veel toeristen niet weten wat de borden betekenen waardoor ze weken later een bon in de bus krijgen.
...*knip*

sorry hoor... als je niet weet wat dat bord betekent, blijf dat ajb uit een auto weg...

ennuh hoezo "Nederlanders massaal beboet"
pi_71056555
quote:
Opmerkelijk is ook dat Nederlanders een hogere boete krijgen dan Italianen voor dezelfde overtreding. “Vakantiegangers krijgen een boete van 101 euro, Italianen hoeven slechts 80 euro te betalen. Dat is vreemd.”
pi_71056611
Wat betekent het bord dan?

Edit, waarom niet gewoon het hele nieuwsbericht plaatsen???
quote:
Nederlanders massaal beboet door Italiaanse politie
Uitgegeven: 17 juli 2009 09:03
Laatst gewijzigd: 17 juli 2009 09:03

AMSTERDAM – Het Ministerie van Buitenlandse Zaken wil uitleg van de Italiaanse autoriteiten nadat Nederlandse toeristen massal beboet zijn door de politie in Italië, meldt het AD.

De laatste weken regent het volgens de krant klachten bij de Nederlandse ambassade in Rome, de ANWB en rechtsbijstandverzekeraar DAS.

De bekeuringen worden uitgeschreven voor het binnenrijden van de zogenaamde Zona Traffico Limitato. Dit zijn zones waar alleen auto’s met een ontheffing mogen rijden.

Controles

De zones bestaan al jaren en zijn vooral te vinden in steden als Rome, Florence en Verona. De Italiaanse politie besloot vorig jaar de controles aan te scherpen.

Het probleem is dat veel toeristen niet weten wat de borden betekenen waardoor ze weken later een bon in de bus krijgen. “Om hier wat aan te doen, gaat onze ambassade in Rome de autoriteiten komende week om opheldering vragen”, aldus Cristoph Prommensberger van het minsterie van Buitenlandse Zaken.

Meerdere boetes

Opmerkelijk is ook dat Nederlanders een hogere boete krijgen dan Italianen voor dezelfde overtreding. “Vakantiegangers krijgen een boete van 101 euro, Italianen hoeven slechts 80 euro te betalen. Dat is vreemd.”

Verzekeraar DAS voegt nog een klacht toe aan het rijtje: “Wie een parkeerplaats zoekt, rijdt al snel langer rond in de zone en kan gemakkelijk meerdere keren worden geflitst. Dat betekent meerdere boetes per persoon.”

Berlusconi

Aanleiding voor de bonnenregen lijkt de bezuinigingsdrift van de regering Berlusconi. Die heeft gemeenten vorig jaar zomer flink op de Rijksbijdrage gekort. Daardoor proberen steden meer geld binnen te halen via het uitschrijven en innen van bekeuringen.

Het ministerie adviseert reizigers nu geen straten in te rijden waar een bord met letters ZTL staat.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:26:16 #4
215628 woid
let's get Friendly
pi_71056725
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:21 schreef vanhal het volgende:
wat kan jij leuke grapjes maken
quote:
Edit, waarom niet gewoon het hele nieuwsbericht plaatsen???
omdat toch bijna niemand de hele tekst leest...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:26:35 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71056736
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:21 schreef vanhal het volgende:
Een rond bord, met rode rand? Dat leer je als je een verkeersveiligeheid certificaat gaat halen, op de basisschool!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:27:25 #6
215628 woid
let's get Friendly
pi_71056755
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:18 schreef HuHu het volgende:

[..]
toeristen belasting noemen die italianen dat.
pi_71056786
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:26 schreef woid het volgende:

omdat toch bijna niemand de hele tekst leest...
Gewoon plaatsen voortaan, het is wel zo volledig.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:35:59 #8
215628 woid
let's get Friendly
pi_71056995
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef vanhal het volgende:

[..]

Gewoon plaatsen voortaan, het is wel zo volledig.
ja baas... ik zal het niet meer doen...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:38:28 #9
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_71057055
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef woid het volgende:
bron

[..]

[ afbeelding ]

sorry hoor... als je niet weet wat dat bord betekent, blijf dat ajb uit een auto weg...

Zona = Zone
Traffico = Verkeer
Limitato = Beperkt

Rode rand
Witte binnenkant

You do the math.
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_71057147
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef kabelhaspel het volgende:

[..]

Zona = Zone
Traffico = Verkeer
Limitato = Beperkt

Rode rand
Witte binnenkant

You do the math.
quote:
“Wie een parkeerplaats zoekt, rijdt al snel langer rond in de zone en kan gemakkelijk meerdere keren worden geflitst. Dat betekent meerdere boetes per persoon.”
Ja, lekker makkelijk roepen dat je na moet denken als je zo'n bord ziet, maar wat italie daar doet is niet helemaal fris. Ook een hogere boete voor buitenlanders dan italianen lijkt me ook niet helemaal in de haak....
pi_71057179
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef kabelhaspel het volgende:

[..]

Zona = Zone
Traffico = Verkeer
Limitato = Beperkt

Rode rand
Witte binnenkant

You do the math.
Daarnaast, beperkt? In welk opzicht? Hoe moet je aan dat bord zien wat de beperking is?
pi_71057201
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef woid het volgende:
bron

[..]

[ afbeelding ]

Ik ben er dit jaar geweest in diverse steden en het is gelukkig mij nog niet overkomen, maar kan best begrijpen dat sommige Nederlanders dit bord over het hoofd heeft gezien, het kan best behoorlijk hectisch zijn in een Italiaanse stad!

Maar dat dan die Nederlanders de moeite neemt om hierover te zeiken met vakantietijd, kan ik niet begrijpen! Ze zijn gewoon fout geweest en dus moet je betalen...!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 juli 2009 @ 09:45:46 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71057243
Ach, verbaast me niks in een land waar een maffiabaas president is.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71057261
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:44 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik ben er dit jaar geweest in diverse steden en het is gelukkig mij nog niet overkomen, maar kan best begrijpen dat sommige Nederlanders dit bord over het hoofd heeft gezien, het kan best behoorlijk hectisch zijn in een Italiaanse stad!

Maar dat dan die Nederlanders de moeite neemt om hierover te zeiken met vakantietijd, kan ik niet begrijpen! Ze zijn gewoon fout geweest en dus moet je betalen...!
Zoals in het nieuwsbericht te lezen is, rij je in zo'n zone rond, dan loop je de kans meerdere keren geflitst te worden.
Stel jij rijdt 10 minuten in zo'n zone rond en je wordt in dat kwartier 3 keer geflitst met 3 boetes als resultaat, lijkt jou dat ok? En zou jij het dan pikken dat zo'n boete hoger is dan de boete voor een italiaan?
Ik zou ook klagen.
pi_71057292
Wat een begripvolle reacties voor een volkje dat normaal gesproken niks nodig heeft om Koos Spee te kruisigen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71057375
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:46 schreef vanhal het volgende:

[..]

Zoals in het nieuwsbericht te lezen is, rij je in zo'n zone rond, dan loop je de kans meerdere keren geflitst te worden.
Stel jij rijdt 10 minuten in zo'n zone rond en je wordt in dat kwartier 3 keer geflitst met 3 boetes als resultaat, lijkt jou dat ok? En zou jij het dan pikken dat zo'n boete hoger is dan de boete voor een italiaan?
Ik zou ook klagen.
Andere kant zou ik me afvragen, waarom er geen verkeer is in die buurt/straat, dan weet je toch wel dat je verkeerd bezig bent...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 juli 2009 @ 09:52:17 #17
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71057417
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:51 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Andere kant zou ik me afvragen, waarom er geen verkeer is in die buurt/straat, dan weet je toch wel dat je verkeerd bezig bent...
Wanneer jij voor het eerst in Italie komt met je auto dan denk ik dat je die connectie niet zo snel gelegd hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71057440
ik was nog aan het bedenken waarnaartoe ik op vakantie ga, maar zo te zien gaat het genitalie worden
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_71057458
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:51 schreef JoeThePlumber het volgende:

Als dit nou 1 of 2 nederlanders overkomt, dan zou ik inderdaad ook zeggen, niet zeuren. Maar het regent hier blijkbaar klachten, als ik het nieuwsbericht goed lees. Het lijkt er dus op dat het veel NL-ers is overkomen. Ook begrijp ik dat er in tegenstelling tot vorige jaren dit jaar wel beboet wordt op het overtreden van dat bord. Wellicht ligt daar het probleem ook.
pi_71057500
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:41 schreef vanhal het volgende:

[..]

[..]

Ja, lekker makkelijk roepen dat je na moet denken als je zo'n bord ziet, maar wat italie daar doet is niet helemaal fris. Ook een hogere boete voor buitenlanders dan italianen lijkt me ook niet helemaal in de haak....
Deden ze dat hier ook maar hogere boetes voor buitenlanders en figuren met een dubbele nationaliteit.
to the point!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:55:44 #21
215628 woid
let's get Friendly
pi_71057512
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:41 schreef vanhal het volgende:

[..]

[..]

hoezo, kan je dat niet?
weet jij niet wat

betekent?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:56:23 #22
215628 woid
let's get Friendly
pi_71057529
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:55 schreef turnpoint76 het volgende:

[..]

Deden ze dat hier ook maar hogere boetes voor buitenlanders en figuren met een dubbele nationaliteit.
dubbele boete?
pi_71057545
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:55 schreef woid het volgende:

[..]

hoezo, kan je dat niet?
weet jij niet wat

[ afbeelding ]

betekent?
Spaghetti met tomatensaus...
pi_71057567
quote:

[..]

hoezo, kan je dat niet?
weet jij niet wat

[ afbeelding ]

betekent?
Overigens mag je er wel inrijden, maar alleen met een ontheffing lees ik in het originele bericht. Het kan dus zomaar zijn dat de auto / auto's voor je gewoon die straat inrijdt (inrijden).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_71057625
quote:

[..]

hoezo, kan je dat niet?
weet jij niet wat

[ afbeelding ]

betekent?
Boeit het wat ik weet? Het gaat er in het nieuwsbericht waar jij een topic over opent over meerdere klachten. Het zijn dus meerdere NL-ers die blijkbaar of de betekenis van het bord niet kennen, of zich benadeeld voelen (meerdere keren geflitst in korte tijd, hogere boete dan italianen).
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:01:41 #26
215628 woid
let's get Friendly
pi_71057672
Voor alle verontwaardigden onder ons:

niet zo hypokriet aub...
als er een Duitser in NL wordt beboet voor een dergelijk vergelijkbaar vergrijp, schreeuwt ook iedereen dat ie maar zich van te voren op de hoogte moet stellen van de regels, want dit is "ons" land.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:02:58 #27
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_71057708
Jullie lijken wel Amerikanen. Niet meer logisch na kunnen denken.
Goed verhaal. Lekker kort.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:04:03 #28
215628 woid
let's get Friendly
pi_71057730
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:59 schreef vanhal het volgende:

[..]

Boeit het wat ik weet? Het gaat er in het nieuwsbericht waar jij een topic over opent over meerdere klachten. Het zijn dus meerdere NL-ers die blijkbaar of de betekenis van het bord niet kennen, of zich benadeeld voelen (meerdere keren geflitst in korte tijd, hogere boete dan italianen).
nee natuurlijk niet.
iedereen kent in NL de betekenis van dit bord.
het is een journalistisch gel*l van de hoogste plank.
alsof hele volksstammen alleen uit NL verongelijkt worden in Italie.

in dit geval: nu.nl/Colin van Hoek
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:05:12 #29
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_71057766
Dom volk; blijf thuis of volg de Skoda rijder naar de Dordogne.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_71057777
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:57 schreef Jarno het volgende:

[..]

Overigens mag je er wel inrijden, maar alleen met een ontheffing lees ik in het originele bericht. Het kan dus zomaar zijn dat de auto / auto's voor je gewoon die straat inrijdt (inrijden).
Dat idd.

En in italie rijden ze sowieso als mafketels dus weet je als toerist absoluut niet wat nu wel of niet mag.

Wanneer je in napels bent lijkt het wel een 3e wereld land, stoplichten met bijbehordenen lijnen op de weg die negeert men structureel, en 1 richtings wegen doet men ook niet aan.
pi_71057802
Ik vond Florence ook niet de meest charmante stad om rond te rijden. Helemaal niet als je druk op zoek bent naar een parkeerplaats. Maar goed, al die 100% rijders hier zou zoiets nooit gebeuren natuurlijk.
pi_71057809
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:59 schreef vanhal het volgende:

[..]

Het kan best raar lopen in Italië, even een snelweg overlopen om een trein te pakken in Rome, was mijn ervaring !
pi_71057839
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:04 schreef woid het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet.
iedereen kent in NL de betekenis van dit bord.
het is een journalistisch gel*l van de hoogste plank.
alsof hele volksstammen alleen uit NL verongelijkt worden in Italie.

in dit geval: nu.nl/Colin van Hoek
right.
quote:
Beperkte toegang Italiaanse steden
De ANWB waarschuwt leden om in Italiaanse stadscentra goed uit te kijken dat ze geen zones met beperkte toegang binnenrijden. Daarmee riskeert de bestuurder een boete van tenminste ¤ 90.

De toeristenbond heeft dit jaar al honderden meldingen ontvangen van leden die in Italiaanse steden zijn bekeurd. De ANWB heeft de meeste meldingen ontvangen uit Florence en Arezzo.

Deze zones worden aangegeven met een rechthoekig bord met daarop de tekst Zona traffico limitato. Het bord zelf laat het internationale bord verboden in te rijden zien. De zones zijn ingesteld om luchtvervuiling tegen te gaan en om de monumenten te beschermen. Gemotoriseerd verkeer is hier alleen toegestaan voor vergunninghouders. Doorgaans wordt er gehandhaafd met behulp van flitspalen.

De boete wordt geïnd door het incassobureau European Municipality Outsourcing dat wordt ingehuurd door de Italiaanse overheid. Bezwaar maken heeft alleen zin als de bestuurder niet ter plaatse is geweest of als de bestuurder de boete pas ontvangt als er meer dan een jaar is verstreken.
http://www.anwb.nl/verkee(...)ieuzones-Itali-.html

vrijdag 17 juli 2009 @ 10:12:05 #34
215628 woid
let's get Friendly
pi_71057954
quote:
"... Het bord zelf laat het internationale bord verboden in te rijden zien..."

eigenschuld... dikke bult

pi_71057968
quote:
Beperkte toegang auto's in Italiaanse steden
ANWB Rechtshulp krijgt op dit moment veel vragen over de Italiaanse boete die leden hebben ontvangen. In het centrum van een aantal steden (bijv. Rome, Milaan en Florence) geldt een beperkte toegang voor het autoverkeer. Deze zones zijn aangegeven met een verkeersbord. Ondanks de verkeersborden is het voor de Nederlandse toerist niet altijd duidelijk dat de toegang beperkt is. Met als gevolg een boete. Wat heeft dit voor gevolgen en kan je er iets tegen doen?

Zone beperkte toegang
Hieronder vindt u een voorbeeld van een Italiaans verkeersbord die de beperkte toegang weergeeft.

Het verkeersbord geeft duidelijk een algemeen inrijverbod aan: 'zona traffico limitato'. Ook staat hierop binnen welke uren dit verbod geldt. Het onderbord geeft meer informatie over de uitzonderingen (voor wie het dus niet geldt). Zo zijn de zones over het algemeen wel toegankelijk voor vergunninghouders, gehandicapten, hotelgasten e.a. Toeristen die in het gebied met beperkte toegang een hotel hebben geboekt, mogen dan wel met de auto in dit gebied rijden om bagage in- en uit te laden. Het hotel moet bij het in- en uitchecken het kenteken doorgeven aan de gemeentelijke politie. Ditzelfde geldt voor parkeergarages in de zone. Bij het in- en uitrijden moet de parkeergarage uw kenteken noteren. Controleer of dit gebeurt! Uw kenteken geven zij door aan de lokale politie, waardoor u geen boete ontvangt. Bewaar voor de zekerheid het parkeerkaartje (of de hotelrekening), mocht u toch een boete ontvangen.

Dit bord kondigt een gebied met beperkte toegang aan. Voorbij dit bord hangen camera's die registreren welke auto's het gebied inrijden. Er wordt een foto gemaakt van uw kenteken. Het bord zelf laat het internationale bord verboden in te rijden zien. Daarbij geven de tijden op het bord de duur van het verbod aan. De hamers naast de tijden betekenen "niet op zon- en feestdagen". Op het onderbord staan de uitzonderingen op het algemene verbod aangegeven. Dit kan per bord en zone verschillen. Let dus op, heeft u twijfels over de betekenis van het bord? Vraag bij de lokale politie om uitleg.

Zone parkeerverbod
Het verkeersbord met de tekst "zona tutelata" geeft aan dat u in deze zone niet mag parkeren.

De verkeersboete
Wat als u toch dit gebied bent ingereden? Meestal ontvangt u een brief van het ‘European Municipality Outsourcing’ (EMO). Dit is een incassobureau dat is ingeschakeld door de Italiaanse overheid. In de brief staat aangegeven welk bedrag u moet betalen en welke overtreding u heeft begaan. Bij een overtreding voor het rijden in een verboden zone wordt er vermeld: ‘The vehicle circulated in limited traffic area without authorization’. Vaak krijgt u de boete pas na een jaar thuisgestuurd.

Wilt u weten wat de bezwaarmogelijkheden zijn of nadere uitleg over de boete, neem contact op met ANWB Rechtshulp, tel. (kantooruren) 088 269 7788 (alleen voor leden).

Wat is het alternatief?
Als alternatief kunt u de auto aan de rand van de stad parkeren. Vervolgens loopt u of gebruikt het openbaar vervoer om de stad in te gaan. Op deze manier voorkomt u een boete en onduidelijke situaties.

Overige EU landen
In steeds meer landen binnen de EU zijn dergelijke beperkte toegang zones terug te vinden. Enkele voorbeelden zijn Duitsland, Noorwegen, Zweden, Denemarken en Groot Brittannië. Kijk voor meer gedetailleerde informatie in het landenoverzicht
http://www.anwb.nl/verkee(...)ieuzones-Itali-.html
pi_71058004
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:12 schreef woid het volgende:

[..]

"... Het bord zelf laat het internationale bord verboden in te rijden zien..."

eigenschuld... dikke bult

Zo duidelijk als jij het over wil laten komen is het allemaal niet hoor. Maar goed, jij weet het natuurlijk allemaal wel.
quote:
Zo zijn de zones over het algemeen wel toegankelijk voor vergunninghouders, gehandicapten, hotelgasten e.a. Toeristen die in het gebied met beperkte toegang een hotel hebben geboekt, mogen dan wel met de auto in dit gebied rijden om bagage in- en uit te laden. Het hotel moet bij het in- en uitchecken het kenteken doorgeven aan de gemeentelijke politie. Ditzelfde geldt voor parkeergarages in de zone. Bij het in- en uitrijden moet de parkeergarage uw kenteken noteren. Controleer of dit gebeurt! Uw kenteken geven zij door aan de lokale politie, waardoor u geen boete ontvangt. Bewaar voor de zekerheid het parkeerkaartje (of de hotelrekening), mocht u toch een boete ontvangen.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:21:17 #37
215628 woid
let's get Friendly
pi_71058212
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:13 schreef vanhal het volgende:

[..]

Zo duidelijk als jij het over wil laten komen is het allemaal niet hoor. Maar goed, jij weet het natuurlijk allemaal wel.
[..]
ik zeg het niet snel.., maar mijn hemel wat ben dom en eigenwijs
(samen met iedereen die zo'n bord tegen willens en wetens in negeert - internationaal staan teksten bij dit soort borden altijd voor uitzonderingen, dus als je het niet weet, blijf je lekker weg uit zon'n gebiedje, kan het ook niet mis gaan.)

pi_71058242
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:21 schreef woid het volgende:

[..]

ik zeg het niet snel.., maar mijn hemel wat ben dom en eigenwijs
(samen met iedereen die zo'n bord tegen willens en wetens in negeert - internationaal staan teksten bij dit soort borden altijd voor uitzonderingen, dus als je het niet weet, blijf je lekker weg uit zon'n gebiedje, kan het ook niet mis gaan.)

ZELFS DE TOERISTEN VOOR JE RIJDEN (LEGAAL!) DAT STRAATJE IN!!!!! Mijn god. Hoe onduidelijk wil je het hebben?
pi_71058289
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

ZELFS DE TOERISTEN VOOR JE RIJDEN (LEGAAL!) DAT STRAATJE IN!!!!! Mijn god. Hoe onduidelijk wil je het hebben?
lol, tsja, het is woid he?
pi_71058295
Een upgedate...

..kan ook handig zijn !
pi_71058327
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:23 schreef JoeThePlumber het volgende:
Een upgedate...

[ afbeelding ]

..kan ook handig zijn !
Geeft zo'n tomtom aan dat wanneer je hotel of parkeergarage in die zone staat je er wel in mag rijden? Of geeft die tomtom aan dat je er in andere gevallen niet in mag rijden? Of dat je je kenteken door de parkeergarage waarin je de auto moet parkeren moet laten noteren?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:25:11 #42
215628 woid
let's get Friendly
pi_71058339
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

leer italiaans, dan snap je het wel.

ben je ook zo eigenwijs als je in bv iran (of waar dan ook) op vakantie zou gaan?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:26:00 #43
215628 woid
let's get Friendly
pi_71058362
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef vanhal het volgende:

[..]

Geeft zo'n tomtom aan dat wanneer je hotel of parkeergarage in die zone staat je er wel in mag rijden? Of geeft die tomtom aan dat je er in andere gevallen niet in mag rijden? Of dat je je kenteken door de parkeergarage waarin je de auto moet parkeren moet laten noteren?
ga jij toch fietsen (ja da's dubbelzinnig... maar waarschijnlijk ook te onduidelijk)
pi_71058363
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:25 schreef woid het volgende:

ben je ook zo eigenwijs als je in iraan (of waar dan ook) op vakantie zou gaan?
Right, iedereen behalve jij is eigenwijs.
pi_71058396
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:26 schreef woid het volgende:

[..]

ga jij toch fietsen (ja da's dubbelzinnig... maar waarschijnlijk ook te onduidelijk)
Goed argument!
Nee, jij bent echt sterk in discusseren!!

Trouwens, al gelezen hoe diep dat vliegtuig op de bodem van de zee ligt? Jij was het toch die zei dat dat vliegtuig zou blijven drijven?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:29:18 #46
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71058470
Eigenlijk is het heel simpel. De 'Ja maar ik snapte het niet' verdediging kun je echt niet meer mee aankomen!

Als je naar een land gaat hoor je te weten welke regels er gelden en welke regels je aan moet voldoen, doe je dat niet. Jammer.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71058486
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef vanhal het volgende:

[..]

Het moet ook vrij duidelijk zijn aangegeven door het hotel zelf, anders krijgen zij ook boze klanten... !
pi_71058499
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:25 schreef woid het volgende:

[..]

ben je ook zo eigenwijs als je in bv iran (of waar dan ook) op vakantie zou gaan?
Kolere en dan anderen eigenwijs noemen zeg. .
pi_71058509
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:29 schreef SicSicSics het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel. De 'Ja maar ik snapte het niet' verdediging kun je echt niet meer mee aankomen!

Als je naar een land gaat hoor je te weten welke regels er gelden en welke regels je aan moet voldoen, doe je dat niet. Jammer.

Dit noem jij simpel?
quote:
Zo zijn de zones over het algemeen wel toegankelijk voor vergunninghouders, gehandicapten, hotelgasten e.a. Toeristen die in het gebied met beperkte toegang een hotel hebben geboekt, mogen dan wel met de auto in dit gebied rijden om bagage in- en uit te laden. Het hotel moet bij het in- en uitchecken het kenteken doorgeven aan de gemeentelijke politie. Ditzelfde geldt voor parkeergarages in de zone. Bij het in- en uitrijden moet de parkeergarage uw kenteken noteren. Controleer of dit gebeurt! Uw kenteken geven zij door aan de lokale politie, waardoor u geen boete ontvangt. Bewaar voor de zekerheid het parkeerkaartje (of de hotelrekening), mocht u toch een boete ontvangen.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:32:26 #50
215628 woid
let's get Friendly
pi_71058546
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:26 schreef vanhal het volgende:

[..]

Goed argument!
Nee, jij bent echt sterk in discusseren!!

Trouwens, al gelezen hoe diep dat vliegtuig op de bodem van de zee ligt? Jij was het toch die zei dat dat vliegtuig zou blijven drijven?
heb ik jou iets aangedaan in een vorig leven ofzo?

lees dat topic nog eens opjectief (als dat je lukt) door, ik stelde dat een vliegtuig (onderdeel) kan drijven ondanks dat het kapot is

maar zullen we het maar laten rusten? moet een beetje vervelend zijn voor de andere fokkers, anders pm je me maar als je zo graag mn aandacht wilt.
ik beloof je lief te antwoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')