Nee hoor, helemaal niet. Italië zou ik overigens echt niet willen wonen. Prima vakantieland, maar die regering... Bovendien wil ik helemaal niet bij Unilever werken. Het is wel grappig dat Unilever top of mind zit bij vrijwel iedereen die even nadenkt over wat en waar ik kan werken later met mijn opleiding. Buiten dan kan ik met een marketingprofiel op Bachelor niveau sowieso niet voor ze werken, ze willen een Master degree in marketing, op z'n minst. En dan kun je pas een of andere traineeship gaan volgen om vervolgens werk te doen dat ik nieteens wil doen.
Ik vind België een leuk land en ik zou er best tijdelijk willen wonen. Maar permanent, dat gaat me te verder. Volgens mij hou ik het niet langer dan een half jaar vol, voordat men 'die botte 'ollander' roemloos uit de gemeenschap heeft geschopt. Bovendien heb ik hier ook nog zaken als vrienden, familie en een vriendin niet te vergeten (en die woont in Noord-Holland, dan ligt België niet echt om de hoek). Ik zou er teveel voor op moeten geven. Wie weet krijg haar ooit zover

.