Je was okay.quote:
Gister ook al nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:50 schreef Jarno het volgende:
We zitten niet op 1 lijn J, we zitten niet op 1 lijn!!
Wij wel H Wij wel.quote:
Okay, je hebt me overtuigd. Je mag blijven.quote:
Denk aan de vuyge pr0n H!quote:
Iedreen is een drinkmaatje van mijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:59 schreef remlof het volgende:
[..]
D.Hadisk, is dat een drinkmaatje van je?
Uiteraard, zoals die ranzige film van jou.quote:
Kut, had ik die erop laten staan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Uiteraard, zoals die ranzige film van jou.
Dat meisje krijgt zo een hele boomstam haar aarsch ingewerkt.
Mijn vriendin heeft er een trauma aan overgehouden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kut, had ik die erop laten staan?. Die was speciaal voor T!
Golden showers ook nog?!quote:
Ik wou net zeggen, dat is precies usericonformaat!quote:
En dat mijnheer! Is GEEN goed plan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:40 schreef Houzer het volgende:
Ik ging zwaar onder invloed om half 4 pas naar bed.
Om 6 uur ging de wekker.
Nu wil ik dood.
Je kunt ook gewoon een Uzi meenemen naar je werk en je een hoop gedoe besparen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik mag vandaag iets met DFSR folders en backup exec gaan doen. Ze hebben weer eens iets gesloopt.
Ik voel me topfit dankzij een pot yellow stackersquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dat mijnheer! Is GEEN goed plan.
Vanavond ga ik hem volgooien, en dan gaat ie naar de volgende.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Nou inderdaad J.
Zeg H. waar blijft die HD?
Deleted File System Recovery?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik mag vandaag iets met DFSR folders en backup exec gaan doen. Ze hebben weer eens iets gesloopt.
Is het een fijn plekje?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:18 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo daar hadden we een plekje voor he!
Ontdek je plekje!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Is het een fijn plekje?
Echt van die zak tintelingen plekje?
Ik sla ff over!quote:
En als hij daar toch is, eet ie gelijk m'n reet leeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nou JK wil tenminste wel aan mijn ballen likken.
Wie niet H, wie niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nou JK wil tenminste wel aan mijn ballen likken.
ik sla ff over Jquote:
Succes vriend, ik hoop voor je dat je het niet opnieuw mag gaan opzetten want dan ben je wel ff bezigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Distributed File System Replication
Nou ja, als het mis gaat komt het op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Distributed File System Replication
wat is er vriend ?quote:
Ik dus ook he.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef Houzer het volgende:
Ik blijf wel hier, om het fort te bewaken.
Multitasker.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:00 schreef Joene het volgende:
ik lees ook ff mee, tussen het patchen en scripten door.
ik lijk wel een wijf H.quote:
2e scherm J. Fok altijd openquote:
Ha, tieten!quote:
Misschien moet je haar ff voorstellen hier.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:06 schreef Houzer het volgende:
Demn weer geen jesters.
Mijn foto verzend ex staat op afwezig
Ik denk dat ze dan gelijk stopt, de huidige doorsluis methode werkt beter.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien moet je haar ff voorstellen hier.
dus eigenlijk vertel je hier gewoon dat het geen publieke snol is ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan gelijk stopt, de huidige doorsluis methode werkt beter.
En wat niet weet wat niet deert
in zekere zin.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
dus eigenlijk vertel je hier gewoon dat het geen publieke snol is ?
Ha zo noem ik mijn vriendin altijd als ik in haar gezicht klaarkom.quote:
Gedeelde jesters zijn halve jesters H ofzoiets.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:18 schreef Houzer het volgende:
Jesterfoto's moet je immers delen met andere toch?
Oh ik roep dan altijd , slikken kreng slikken !quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ha zo noem ik mijn vriendin altijd als ik in haar gezicht klaarkom.
Nougoed, ik dacht, die tubgirl imitatie moet wel kunnen toch? Of vond je het tever gaan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:23 schreef Houzer het volgende:
Jarno wat deed die video van jou en Yppy eigenlijk op de disk?
wil je deze even laten staan ? niet dat ik J wil bekijken maar die jesters van Yppy die zijn okay je weet toch.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:23 schreef Houzer het volgende:
Jarno wat deed die video van jou en Yppy eigenlijk op de disk?
Die rietenhoed vond ik niet kunnen, de rest wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nougoed, ik dacht, die tubgirl imitatie moet wel kunnen toch? Of vond je het tever gaan?
Ze zijn okay.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
wil je deze even laten staan ? niet dat ik J wil bekijken maar die jesters van Yppy die zijn okay je weet toch.
Ben je al weg bij je werkgever?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, vandaag maar eens een zak geld vragen bij het UWV.
rijkelijk laat JK, een uitkeringsprocedure duurt een weekje of 6 dat weet je he.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, vandaag maar eens een zak geld vragen bij het UWV.
of zwemleraar in den bosch ! ze hebben er sowieso 1 nodig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:31 schreef Houzer het volgende:
Matig Jk matig.
Waarom word je geen gymleraar, 15jarige jesters checken in de kleedkamer
Shit te weinig energie pillen genomenquote:
Ik heb dat boek allang uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:43 schreef Armageddon het volgende:
Nnachts naar de klote gaan en dan overdag stackers. Hoe sloop ik m'n lichaam. Les 1.
Is ook, maar als je te vroeg bent, moet je al verplicht solliciteren en zulks.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:31 schreef Joene het volgende:
rijkelijk laat JK, een uitkeringsprocedure duurt een weekje of 6 dat weet je he.
Een uit de oude doos:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:45 schreef Foxy-lady het volgende:
Joene, wil H. Celine niet een weekje lenen?
Celine heeft ontdekt dat ze kan gillen en blijft dit nu ook de hele dag doen
Oh, mooi is dat! (Maar niet als je er zelf midden in zit)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:45 schreef Foxy-lady het volgende:
Je zei oude doosquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een uit de oude doos:
Dotje katoen drenken in jenever en dat in de baby's mond stoppen.
Gegarandeerd rust.
Hmm goede tip.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een uit de oude doos:
Dotje katoen drenken in jenever en dat in de baby's mond stoppen.
Gegarandeerd rust.
Echt waar, duurt dat nog zo lang?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:52 schreef Houzer het volgende:
Kussen 10 minuten op dr toetje drukken?
Niet veel sneller dan dat F&F-ers flippen als je hetover net geboren katjes verdrinken hebt denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:56 schreef Foxy-lady het volgende:
Eigenlijk moeten we dit in OUD posten, kijken hoe snel ze gaan flippen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:56 schreef Foxy-lady het volgende:
Eigenlijk moeten we dit in OUD posten, kijken hoe snel ze gaan flippen
*F5*quote:
Niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:02 schreef Houzer het volgende:
Even geduld nog ze moet hem nog maken, ze zit op haar werk. Dus ja ze kan niet achter haar bureau ff de shit uitrekken en een foto maken.
Vraag maar even aan dr , ik denk het wel hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:45 schreef Foxy-lady het volgende:
Daar heb ik het nooit. Gaat meteen de tafel op.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:17 schreef Houzer het volgende:
Helemaal als je het net in je zak hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar heb ik het nooit. Gaat meteen de tafel op.
Als het voor die tijd al niet in je neus zitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar heb ik het nooit. Gaat meteen de tafel op.
Of de jouwe ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:37 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Als het voor die tijd al niet in je neus zit
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik kan meestal nog wel wachten tot het op tafel ligt!
Koos !quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, toch nog 12 jaar arbeidsverleden.
Uitkering, here I come.
3 schermen voor je porum wil ook helpen...quote:
Damn, weer uitstel..quote:
Helemaal 100% totaal mee eensch.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:49 schreef Joene het volgende:
ik hoop het ook H . een paar lekkere blote tieten zijn okay !
Je bent homo.quote:
Ik kan er uren naar kijken.quote:
Is de paus katholiek?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als dat je lukt ben je een echte BAAS.
Als hij in het bos schijt wel toch?quote:
Geduldquote:
Okay.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Geduld
Om nu gelijk naar die graanschuur te gaan zitten vissen (ik zei vissen) is niet handig.
Dat duurt weer ffMaar dat komt wel goed.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:20 schreef Houzer het volgende:
Ze wil dat ik een foto van mezelf maak.
Ik zo, ik heb geen camera op mn iphone.
Zij zo van Ow jammer. ::')
uhuhquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:20 schreef Tazz het volgende:
[..]
Mooi om ze ook je fotoboek te zetten...
Je weet zeker dat ze niet op Fok! komt?
Ik zou een foto van mn hand kunnen maken en die sturen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:23 schreef Armageddon het volgende:
Ze weet niet dat op elke telefoon tegenwoordig een camera zit? Nu snap ik waarom ze haar tieten zomaar laat zien.
En maak een foto van jezelf H. Dan hebben we die poes sneller in beeld.
Ga je haar dan geven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:25 schreef Houzer het volgende:
ik ga volgende week langs dan film ik haar wel stiekem.
Wou ze je piemel zien H ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:20 schreef Houzer het volgende:
Ze wil dat ik een foto van mezelf maak.
Ik zo, ik heb geen camera op mn iphone.
Zij zo van Ow jammer.
Je bedoelt je klavots?quote:
Noemt Yppy het zo J ?quote:
Dat is Somertijds voor piemel!quote:
Hoeveel kostte het Jk?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, ik kan weer een jaar genieten van mijn zweefteef.
*F5*quote:
Nog geen 200 euro.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:00 schreef Joene het volgende:
Hoeveel kostte het Jk?
Ik vind het eerder eng dan geil H!quote:
Ja ik ben er ook nog niiet over uit of ik daar mn pik wil in parken.quote:
Nu heb je d'r H. Nu kun je d'r ALLES laten doen. ALLES!quote:
Zo is het lastig oordelen natuurlijk. Zorg eens voor wat vergelijkingsmateriaal!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef Anosmie het volgende:
OMFrikkingG!!!
DUDE!
Wat een doos. In alle betekenissen van het woord. Jah.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat om de hosselactie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef Anosmie het volgende:
OMFrikkingG!!!
DUDE!
Wat een doos. In alle betekenissen van het woord. Jah.
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG ik wist hetquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo is het lastig oordelen natuurlijk. Zorg eens voor wat vergelijkingsmateriaal!
Dat ben jij helemaal nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:25 schreef Anosmie het volgende:
Die 2 vingers vind ik wat lafjes.
Hoppa, volledig in mn doos.
"En dit is de slaapkamert"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:07 schreef Houzer het volgende:
Ik heb net een afspraak gemaakt dat ze op mijn vrije dag langskomt om mijn nieuwe woning te bekijken
Het leuke is dat mijn vriendin haar totaal niet magquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef Jarno het volgende:
"En dit is mijn vriendi.... eh kut, ben je al thuis schat?!"
"Geef elkaar maar een kusje om het goed te maken dan!"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Vind je dit meisje ook zo geil en woest aantrekkelijk, lieverd?"
Joe du men, men!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef Armageddon het volgende:
55 gig DSFR restored. ij roel du shit.
Yup, hopelijk squirt ze niet het hele bed onder, dan moet ik nog gaan wassen ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haar onderste helft is Spaans dus?
Lekker!quote:
*vangt*quote:
Ik hoopte dat jij dat wist!quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:36 schreef Houzer het volgende:
Ik ben de graanschuur.jpg kwijt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ow ja!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij dat wist!.
Iets met kloek kloek kloek en pssssst ofzo.. Waarom is er geen toffe-oude-oldbie-dingen-wiki?!
Reden te meer om een nieuwe te laten maken, die wat vuyger is.quote:
Ja, we hebben geeneens gelegenheid gehad om de doos in kwestie eerst van de buitenkant te leren kennen en een korte introductie te genieten. Het was gelijk vollop kwabaam! enzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Reden te meer om een nieuwe te laten maken, die wat vuyger is.
Zeg nou zelf, dit leek meer op een killer tomato die een hand opvrat
Ik zal het ongenoegen doorgevenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, we hebben geeneens gelegenheid gehad om de doos in kwestie eerst van de buitenkant te leren kennen en een korte introductie te genieten. Het was gelijk vollop kwabaam! enzo.
Doe dat! Misschien kan ze er wat mee enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |