Je was okay.quote:
Gister ook al nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:50 schreef Jarno het volgende:
We zitten niet op 1 lijn J, we zitten niet op 1 lijn!!
Wij wel H Wij wel.quote:
Okay, je hebt me overtuigd. Je mag blijven.quote:
Denk aan de vuyge pr0n H!quote:
Iedreen is een drinkmaatje van mijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:59 schreef remlof het volgende:
[..]
D.Hadisk, is dat een drinkmaatje van je?
Uiteraard, zoals die ranzige film van jou.quote:
Kut, had ik die erop laten staan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Uiteraard, zoals die ranzige film van jou.
Dat meisje krijgt zo een hele boomstam haar aarsch ingewerkt.
Mijn vriendin heeft er een trauma aan overgehouden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kut, had ik die erop laten staan?. Die was speciaal voor T!
Golden showers ook nog?!quote:
Ik wou net zeggen, dat is precies usericonformaat!quote:
En dat mijnheer! Is GEEN goed plan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:40 schreef Houzer het volgende:
Ik ging zwaar onder invloed om half 4 pas naar bed.
Om 6 uur ging de wekker.
Nu wil ik dood.
Je kunt ook gewoon een Uzi meenemen naar je werk en je een hoop gedoe besparen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik mag vandaag iets met DFSR folders en backup exec gaan doen. Ze hebben weer eens iets gesloopt.
Ik voel me topfit dankzij een pot yellow stackersquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dat mijnheer! Is GEEN goed plan.
Vanavond ga ik hem volgooien, en dan gaat ie naar de volgende.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Nou inderdaad J.
Zeg H. waar blijft die HD?
Deleted File System Recovery?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik mag vandaag iets met DFSR folders en backup exec gaan doen. Ze hebben weer eens iets gesloopt.
Is het een fijn plekje?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:18 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo daar hadden we een plekje voor he!
Ontdek je plekje!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Is het een fijn plekje?
Echt van die zak tintelingen plekje?
Ik sla ff over!quote:
En als hij daar toch is, eet ie gelijk m'n reet leeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nou JK wil tenminste wel aan mijn ballen likken.
Wie niet H, wie niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nou JK wil tenminste wel aan mijn ballen likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |